۴۷۷۵۹۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

راز جریمه نقدی تراکتوری‌ها برای اخطار!

جریمه ۳۰ میلیون تومانی برای بازیکنان تراکتورسازی در صورت دریافت اخطار و اخراج غیرفنی، حواشی را ایجاد کرده است اما به نظر می‌رسد وجود دواخطاره‌های پرتعداد دلیل اصلی چنین تصمیمی باشد.

ورزش سه: جریمه ۳۰ میلیون تومانی برای بازیکنان تراکتورسازی در صورت دریافت اخطار و اخراج غیرفنی، حواشی را ایجاد کرده است اما به نظر می‌رسد وجود دواخطاره‌های پرتعداد دلیل اصلی چنین تصمیمی باشد.

امیر قلعه‌نویی سرمربی تراکتورسازی در تمرین روز گذشته تیمش به بازیکنان اعلام کرد از این پس هر بازیکنی اخطار یا کارت قرمز غیرفنی از داوران دریافت کند، با جریمه 30 میلیون تومانی مواجه می‌شود. اتخاذ این تصمیم باعث ناراحتی برخی بازیکنان نیز شده است اما قلعه‌نویی برای این کار به اندازه کافی دلیل داشته است.

محرومیت ۳ بازیکن تراکتورسازی از بازی با پرسپولیس (شفیعی، شریفی و کیانی) ضربه بزرگی به تراکتورسازی زد. از سوی دیگر در همین مسابقه با پرسپولیس، فرزاد حاتمی به خاطر درگیری با اعضای تیم حریف، از زمین بازی اخراج شد. در عین حال مواجه شدن با کمبود بازیکن به خاطر مشکلاتی که در بحث محرومیت نقل و انتقالات به وجود آمده، نیز دردسر ساز شده است.

در چنین شرایطی 5 بازیکن تراکتورسازی نیز دو اخطاره‌اند و در صورت دریافت یک کارت زرد دیگر با محرومیت از یک مسابقه مواجه می‌شوند. محمد نوری، مهدی کیانی، محمد ایرانپوریان، کرار جاسم و هادی محمدی 5 بازیکنی هستند که دو اخطاره اند و با یک کارت زرد محروم می‌شوند. با توجه به کمبود بازیکن تراکتورسازی این نفرات باید تمام تمرکز خود را به کار بگیرند تا حد امکان اخطار دیگری دریافت نکنند.

تراکتورسازی فردا به مصاف ذوب‌آهن می‌رود و قلعه نویی امیدوار است بازیکنان دو اخطاره‌اش کارت زرد نگیرند تا در مصاف با سیاه‌جامگان همه نفرات حاضر باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج