۴۷۷۲۰۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جشن انقلاب اسلامی در مسکو

آئین گرامیداشت و جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پایتخت روسیه با حضور شماری از مقام ها و شخصیت های فرهنگی و سیاسی این کشور، دیپلمات های خارجی، روس های علاقه مند به ایران و همچنین ایرانیان در مسکو برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا: آئین گرامیداشت و جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در پایتخت روسیه با حضور شماری از مقام ها و شخصیت های فرهنگی و سیاسی این کشور، دیپلمات های خارجی، روس های علاقه مند به ایران و همچنین ایرانیان در مسکو برگزار شد.
در این مراسم که روز پنجشنبه به میزبانی مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی در مسکو در محل رزیدانس سفارت ایران برگزار شد، الیاس اوما خانوف نایب رئیس شورای فدراسیون روسیه (مجلس سنا) به نمایندگی از این مجلس و همتایان خود، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت.
دیمیتری فورسنکو دستیار رئیس جمهوری روسیه، رمضان عبدالله تیپوف رییس جمهوری داغستان، ایوان مارگولوف معاون وزارت خارجه و زمیر کابولوف رئیس اداره دوم این وزارت خانه نیز از دیگر میهمانان جشن پیروزی انقلاب اسلامی بودند.
جشن انقلاب اسلامی در مسکو

سفیران بیش از 30 کشور در مسکو، مقام های لشکری روسیه و همچنین وابستگان نظامی کشورهای مختلف با حضور در این مراسم، پیروزی انقلاب اسلامی را به سفیر جمهوری اسلامی و همتایان ایرانی خود تبریک گفتند.

بنا به اطلاعات بخش دیپلماسی رسانه ای سفارت ایران، ماروزوف نماینده مجلس سنا، رئیسان چندین موسسه فرهنگی از جمله وچه بزرگ ترین انتشارات روسیه، نمایندگان جمعیت های اسلامی اهل سنت و شیعیان مسکو و مناطق مختلف این کشور در مراسم جشن انقلاب اسلامی شرکت کردند.

نمایندگان سازمان ها و موسسات فرهنگی روسیه، رسانه ای و شرکت های مختلف صنعتی، اقتصادی و نفتی نیز در مراسم جشن انقلاب شرکت یافتند.

افزون بر ایرانشناسان روس، ایرانیان مقیم از جمله بازرگانان، اساتید دانشگاه، دانشجویان و فعالان بخش های مختلف اقتصادی در این مراسم شرکت داشتند.

همچنین در بخشی از محل برگزاری این جشن، تصاویری از روزها و یادهای انقلاب اسلامی برای گرامیداشت دهه فجر به نمایش گذاشته شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج