جاباما
۴۷۷۱۱۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

معرفی ابزار پوشیدنی مخصوص خبرنگاران

محققان به تازگی یک ابزار پوشیدنی طراحی کرده‌اند که بیشتر برای خبرنگاران کاربرد دارد. این فناوری گوشه لباس کاربر وصل می‌شود و از طرف دیگر به طور خودکار به سیستم ذخیره‌سازی ابری متصل می‌شود.

خبرگزاری آنا - نسترن صائبی: محققان به تازگی یک ابزار پوشیدنی طراحی کرده‌اند که بیشتر برای خبرنگاران کاربرد دارد. این فناوری گوشه لباس کاربر وصل می‌شود و از طرف دیگر به طور خودکار به سیستم ذخیره‌سازی ابری متصل می‌شود تا هر چیزی که ضبط می‌شود را بلافاصله ذخیره و هر زمان که کاربر نیاز داشت به آن دسترسی پیدا کند.
معرفی ابزار پوشیدنی مخصوص خبرنگاران

به نقل از UberGizmo، با این اوصاف، کاربران مخصوصا خبرنگاران دیگر نیازی به یادداشت‌برداری از کنفرانس‌ها یا رویدادهای خبری نخواهند داشت و بدون اینکه نیاز باشد میکروفون یا گوشی یا ضبط صوت در دست بگیرند، به راحتی خبر خود را می‌خوانند و ذخیره می‌کنند.

این ابزار کوچک که Senstone نام دارد، هم می‌تواند همانند گردنبند از گردن کاربر آویزان شود و هم همانند دکمه به پیراهن وصل شود. جالب است بدانید که این ابزار کوچک به غیر از اینکه صدا را ضبط و ذخیره می‌کند، یک نسخه متنی نیز از آن تولید می‌کند که این یعنی یک وسیله ایده‌آل برای خبرنگاران. اگر کاربر گوشی هوشمندش را به این دستگاه وصل کند، متن تولید شده در گوشی‌اش ذخیره می‌شود تا بعدا بتواند ویرایش‌های لازم را روی آن انجام دهد.
معرفی ابزار پوشیدنی مخصوص خبرنگاران

به گفته سازندگان این ابزار، Senstone مبتنی بر هوش مصنوعی است تا بتواند کلمات را به درستی بشنود و به درستی نیز به متن تبدیل کند و در واقع از گوشی همراه به عنوان مجرایی برای متصل شدن به اینترنت بهره می‌برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج