جاباما
۴۷۶۷۹۶
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

دعوت سازمان اوقاف برای حضور در راهپیمایی

سازمان اوقاف و امور خیریه در تبعیت از فراخوان مقام معظم رهبری در بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم حماسه آفرین ایران برای حضور دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن ‌ دعوت کرد.

خبرگزاری ایسنا:‌ سازمان اوقاف و امور خیریه در تبعیت از فراخوان مقام معظم رهبری در بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم حماسه آفرین ایران برای حضور دشمن شکن در راهپیمایی ۲۲ بهمن ‌ دعوت کرد.

به نقل از سازمان اوقاف و امور خیریه، در بیانیه این سازمان با گرامی‌داشت فرارسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران آمده است: بهمن سر آغاز فصل عزت و عظمت ملت ایران است چرا که ملت رشید ایران در بهمن سال ۱۳۵۷ با اتکاء به اراده الهی، توانست رژیم منحوس شاهنشاهی را سرنگون کند. پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیمی که قدرت های استکباری دنیا حامی آن بودند، موجب شد تا ملتها جذب پیام استکبارستیزی انقلاب اسلامی شوند.

در بخشی دیگری از این بیانیه، از آحاد مختلف مردم، اصناف و اقشار مختلف دعوت شده است با حضور حماسی و پرشکوه خود در این راهپیمایی، حمایت قاطع خود را از نظام اسلامی به جهانیان اعلام نموده و پاسخ محکمی به تهدیدات دشمنان بدهند.

در پایان این بیانیه همچنین از کارکنان ادارات اوقاف سراسر کشور، اصحاب وقف، متولیان موقوفات، خادمان، هیات های امنای امامزادگان و بقاع متبرکه کشور و خیّران و نیک اندیشان برای حضور حماسی، سرنوشت ساز و دشمن شکن در راهپیمایی پرشکوه یوم ا... ۲۲ بهمن دعوت به عمل آمده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج