جاباما
۴۷۶۶۳۵
۹ نظر
۵۰۵۴
۹ نظر
۵۰۵۴
پ

نکته هایی که قبل از خواستگاری از عشق تان باید بدانید

نکاتی وجود دارند که باید قبل از خواستگاری از عشق زندگی تان به آنها توجه کنید. ما در اینجا نکات لازم را که به شما یادآوری می کنیم تا در این راه موفق باشید و شیرین ترین جواب مثبت زندگی تان را بگیرید.

برترین ها: حال که نیمه گمشده تان را یافته اید و می خواهید تشکیل زندگی دهید، فکر های زیادی به سرتان زده که نمی دانید چگونه آنها را مدیریت کنید. در این شرایط، شما باید تمام استرس خود را دور بریزید و بهترین خود را در لحظه ای که هیچگاه تکرار نمی شود، ارائه دهید. مهمترین چیز آن است که از ته قلب تان سخن بگویید و عمل کنید، اما نکاتی هم وجود دارند که باید قبل از خواستگاری از عشق زندگی تان به آنها توجه کنید.
نکته هایی که قبل از خواستگاری از عشق تان باید بدانید
ما در اینجا نکات لازم را که به شما یادآوری می کنیم تا در این راه موفق باشید و شیرین ترین جواب مثبت زندگی تان را بگیرید.
جواب او را بدانید
قبل از هر پیشنهادی، بهتر است که از جواب مثبت طرف مقابل تان آگاه باشید. مردانی که در ملا عام از زن مورد علاقه شان خواستگاری می کنند، از جواب مثبت او نیز اطمینان دارند. بنابراین شما هم باید بدانید که نظر فرد مقابل تان در مورد ازدواج با شماست چیست. اگر دوست ندارید که سرخورده شوید، این سوال را از خودتان بپرسید که آیا او دوست دارد با من ازدواج کند؟ اکنون زمان مناسبی برای این کار است؟ اگر به جوابتان شک داشتید، کمی دیگر هم صبر کنید. شما نباید در این کار عجول باشید زیرا یک حرکت اشتباه می تواند شما را از عشق زندگی تان دور کند. آنچه شما فکر می کنید برای خودتان درست است، شاید به نفع او نباشد. بنابراین قبل از هر اقدامی، خوب فکر کنید.
نکته هایی که قبل از خواستگاری از عشق تان باید بدانید
سورپرایز
سورپرایز یکی از هیجان انگیزترین کارهاست، به خصوص اگر در مورد پیشنهاد ازدواج باشد. به علاوه، اگر هنگام خواستگاری از فرد مورد علاقه تان او را سورپرایز کنید، کار شما سر زبان ها میان دوستان، اقوام و خانواده ها خواهد چرخید. مطمئنا نامزد شما تمام مراحلی را که برای غافلگیر کردن او طی کرده اید، برای دیگران تعریف خواهد کرد. بنابراین اگر می خواهید که کارتان مطابق برنامه هایی که ریخته اید پیش رود، بهتر است که در مورد آن با دیگران سخن نگویید زیرا که ممکن است دهن به دهن بچرخد و در نهایت به گوش همسر آینده تان رسد.
نکته هایی که قبل از خواستگاری از عشق تان باید بدانید
یادتان باشد که اگر در مورد پاسخ پیشنهادتان اطمینان ندارید، از پیشنهاد دادن در ملا عام بپرهیزید. هیچ کس دوست ندارد در مقابل دیگران جواب «نه» بشنود. در این شرایط حتی ممکن است که فرد مورد علاقه تان در جمع و زیر فشار نگاه دیگران، مجبور به «بله» گفتن شود، در صورتی که هنوز آمادگی این کار را ندارد. بنابراین اگر هنوز هم شک دارید، دست نگه دارید.
شما باید از خواسته های طرف مقابل تان آگاه باشید، زیرا پس از گرفتن جواب مثبت، 50 سال آینده خود را باید به دنبال انتظارات او بدوید و مطمئنا کم می آورید اگر که توانایی لازم را نداشته باشید.
نکته هایی که قبل از خواستگاری از عشق تان باید بدانید
صحبت کردن با خانواده دختر
اگر چه ما در قرن مدرن زندگی می کنیم اما هنوز هم باید برخی از سنت ها را به جای آوریم، به خصوص آداب و رسوم ازدواج. اگر چه مهمترین چیز، نظر عشق زندگی تان است اما اجازه خواستن از پدر او نیز رسمی است که باید ادا شود. این عمل شما احترام و جدی بودن نظرتان را ثابت می کند.
نکته هایی که قبل از خواستگاری از عشق تان باید بدانید
طبق آماری که در سال 2017 گرفته شد، از هر 5 دختر، یک نفر به دلیل مخالفت خانواده خود جواب منفی می دهد. بنابراین قبل از این که از دختر مور علاقه تان درخواست ازدواج کنید، از نظر پدر او مطمئن شوید.
اگر که او پدر خود را از دست داده یا که ارتباط خوبی با او نداشته باشد، چه کار باید کرد؟ باید نظر دیگر اعضای خانواده او را جویا شوید.
آماده باشید
گفتن یک جمله «با من ازدواج می کنی؟» ساده است اما آیا به بعد از آن لحظه طلایی هم فکر کرده اید؟ شما باید قادر باشید که به راحتی حرف دلتان را بزنید. به او توضیح دهید که چرا می خواهید با او زندگی کنید؟ یا این که هدف شما از ازدواج چیست؟ بنابراین قبل از آن اتفاق، چند بار حرف هایتان را با خود مرور کنید.
نکته هایی که قبل از خواستگاری از عشق تان باید بدانید
زمان خواستگاری
زمان خواستگاری بسیار اهمیت دارد. چه زمانی هم برای شما و هم برای شریک زندگی تان مناسب است؟ شما باید آمادگی لازم برای این کار را داشته باشید. به عنوان مثال استرس نداشته باشید یا این که تمام برنامه ریزی ها را از قبل و به صورت دقیق تر بچینید تا اشتباهی رخ ندهد. پس از آن که احساس کردید همه چیز آماده است، موارد زیر را نیز در نظر بگیرید.
نکته هایی که قبل از خواستگاری از عشق تان باید بدانید
• آیا روزی که می خواهید در خواست ازدواج دهید، روز خاصی برای هردویتان است؟ به عنوان مثال سالگرد آشنایی یا روز تولد یا حتی ولنتاین از جمله تاریخ های مناسب برای خواستگاری است.
• شاید عشق زندگی تان دوست داشته باشد که روز، ماه یا حتی فصل خاصی ازدواج کند، بنابراین قبل از هر اقدامی از دوستان یا آشنایان او بپرسید و طبق آن برنامه ریزی کنید.
• پس از خواستگاری، وقتی را خالی کنید تا با نامزدتان تنها باشید. به عنوان مثال اگر مراسم شما در مقابل دیگران بود، به دنبال مکانی باشید تا با او خلوت و احساسات تان را برای هم بیان کنید. این لحظه نابی است که دیگر در زندگی تان تکرار نمی شود، بنابراین نهایت لذت را از آن ببرید و عاشقانه آن را به سر کنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      دیگه ازدواج هم برای پولدارهاست....من که شغلم قراردادی و هیچ تضمینی نیست که دو ماه دیگه باشم ترجیع میدم به این موارد فکر نکم خدا باعث و بانیش رو لعنت کنه ...چقدر جوانهایی داریم که وقت ازدواجشون گذشته و خودم هم جز اون دسته هستم....

    • بدون نام

      ازدواج خیلی سخت شده. همه می ترسن از ازدواج. بعد می گن چرا مجردین؟ خب شرایط و ببینین بعد نظر بدین. شوهر کردن آسونه
      ، خوب شوهر کردن هنر می خواد

    • بدون نام

      منم موافقم
      خوش بحال اونایی که خدا هر چیزی را بهشون بموقع میده ازدواج خوب واقعا ی نعمته انشالله نصیب همه اونایی که ارزوشو دارند بشه

    • مرجان احمدی

      مطالب آموزنده ای رو در سایتتون انتشار میدین بابت زحماتتون سپاسگذارم اما در این مطلب به بخشی برخورد کردم که متاسفانه برام ناراحت کننده بود چرا که شما به عنوان یک رسانه باید فرهنگ ایران زمین رو در بین نسل جوان اشاعه بدین، نه فرهنگ غربی.
      روز عشق ایرانی بنام جشن اسفندگان (سپندارمذگان) 10 روز بعد ( 5 اسفند ماه) از روز ولنتاین هست اما با قدمت بیشتر و اصالت والاتر.
      ممنون میشم این مهم رو در نظر بگیرید.
      سپاس از زحماتتون

    • محمد

      آیه یاس نخونین حالا!ایشالله درست میشه مهم اینه خب باشیم

    • بدون نام

      مطلب مفیدی بود و به درد بخور. ممنونم از زحماتتون

    • بدون نام

      تا جایی که من می دونم این روش خواستگاری مال خارجیاست اینجا اگه طرف رو بشناسی و جوابش رو هم بدونی باید با بزرگترت بری خونه طرف و از خانواده‌اش خواستگاری کنی مگر اینکه رسم و رسوم ما هم شده باشه مثل اونور آب

    • محمد

      از کدوم سایت خارجی دانلود کردین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • یاسمن

      عاشق یکی شدم فکر دوستم داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج