۴۷۶۵۵۱
۶ نظر
۵۰۰۸
۶ نظر
۵۰۰۸
پ

مسئولان فرهنگ عذرخواهی از مردم را یاد بگیرند

یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با بیان اینکه برخی مسئولان حداقل از مردم و به خصوص جوانان عذرخواهی کردن را یاد بگیرند گفت:‌ اگر عذرخواهی کردن از مردم تبدیل به یک فرهنگ شود شاهد پیشرفت در سطح مدیریتی کشور خواهیم بود، البته منوط به اینکه باعث اصلاح امور در عمل و رفتار مسئولان نیز شود.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با بیان اینکه برخی مسئولان حداقل از مردم و به خصوص جوانان عذرخواهی کردن را یاد بگیرند گفت:‌ اگر عذرخواهی کردن از مردم تبدیل به یک فرهنگ شود شاهد پیشرفت در سطح مدیریتی کشور خواهیم بود، البته منوط به اینکه باعث اصلاح امور در عمل و رفتار مسئولان نیز شود.

علیرضا رحیمی تاکید کرد: مسئولان جمهوری اسلامی ایران در هر رده‌ای نباید فراموش کنند که این مردم هستند که به آنها فرصت خدمت داده و آن‌ها وام دار مردم هستند. بنابراین اگر عزتی هم دارند از مردم به دست آورده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه مردم نقش اصلی و اساسی را در نظام جمهوری اسلامی ایران ایفا می‌کنند گفت: اگر مسئولی دچار قصور و کوتاهی در انجام مسئولیتش شد و موجبات نارضایتی عمومی و عصبانیت مردم را به وجود آورد باید به عنوان کمترین اقدام از مردم عذرخواهی کند. عذرخواهی در رسم وادب اسلامی و ایرانی وجود دارد و از خصوصیت فردی یک انسان متواضع است که مسئولان باید از مردم عادی متواضع تر باشند.

رحیمی در عین حال تاکید کرد: عذرخواهی کردن نباید صوری باشد چون در این صورت دیگر اثربخشی ندارد. مردم باید در عمل اصلاح روش و شیوه مسئولان را ببینند چون در غیر این صورت عذرخواهی تنها کار تشریفاتی محسوب می‌شود.

این نماینده اصلاح طلب مجلس با تاکید بر اینکه مسئولان نباید با تکبر با مردم صحبت کنند گفت:‌ این که مسئولی تنها با داشتن ادعای مردمی بودن در زمان سخنرانی و استفاده از تریبون با زبانی بلیغ صحبت کند اما در زمان عذرخواهی کردن دچار لکنت زبان شود قابل قبول نیست و مردم آن را به خوبی می فهمند.

وی شهامت و صداقت را دو امتیاز بزرگ برای خدمت رسانی به مردم دانست و گفت:‌مسئولان باید شهامت و صداقت در زمان بروز خطا هم داشته باشند و با درک درست از مسائل سعی در اصلاح عملکردشان کنند.

رحیمی در پایان با بیان اینکه مسئولان باید عذرخواهی کردن را از جوانان یاد بگیرند گفت: همانطور که جوانان در حوزه های مختلف پیش گام بودند در حوزه استفاده از فرهنگ عذرخواهی پیش گامند که به نظر می رسد حداقل باید از آن‌ها و مردم عذرخواهی کردن یاد گرفته شود که اگر نهادینه و تبدیل به فرهنگی شود نشان‌دهنده پیشرفت سطح مدیریتی کشور است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خطا واختلاس نکنن عذر خواهی پیشکش

    • بدون نام

      کاملا صحیح ودرست امیدواریم عمل بشه به این مهم

    • بدون نام

      اگر هر معسولینی که دلسوزان برای مملکت کار کند پیرو خط امام و رهبری عزیز باشد وعده های دورغ به مردم نگویند همدیگر را تخریب نکنند عذرخواهی پیش کش به ولاه قسم هر معسولینی که در راه خدا خدمت کند فرمایشات رهبری گوش کند در بین مردم جایگاه بزرگی دارد وسلام

    • بدون نام

      نگو نگو مسوولین ایران همه فرشته های زمینی هستند. فرشته که از انسانها عذر خواهی نمیکنه

    • فرزانه

      ینی چی اینهمه در طول روز و ماهو هفته یا از ماشینای بدون کیفیت میمیرن یا تو چاله چوله های جاده و خیابونا میمیرن یا باستاندارد نبودن وسایل گر مایشی مدارس و صد تا دردای دیگه بعد واسه یه عذرخواهی ابکی باید خوشحال باشیمو قانع بابا ادم داره میمیره خجالت داره شرم اوره

    • مهنام

      پررو تر از این حرف ها هستن برو تو ی اداره ببین چطور رفتاری دارن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج