جاباما
۴۷۶۳۳۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

نتایج بنچمارک اسنپ‌دراگون ۸۳۵ منتشر شد

تصاویر جدیدی از عملکرد تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ در نرم‌افزار بنچمارک گیگ‌بنچ منتشر شده است که نشان از بهبود عملکرد آن نسبت به اسنپ‌دراگون ۸۲۱ دارد.

وب سایت فارنت - حسن کریمی: تصاویر جدیدی از عملکرد تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ در نرم‌افزار بنچمارک گیگ‌بنچ منتشر شده است که نشان از بهبود عملکرد آن نسبت به اسنپ‌دراگون ۸۲۱ دارد.
نتایج بنچمارک اسنپ‌دراگون 835 منتشر شد

تراشه اسنپ‌دراگون ۸۳۵ هنوز به‌طور رسمی روی هیچ گوشی هوشمندی مورد استفاده قرار نگرفته اما شواهد امر نشان می‌دهد این محصول در پرچمداران برندهای مختلف که در نیمه اول سال ۲۰۱۷ میلادی به بازار عرضه می‌شوند خودنمایی خواهد کرد. در حال حاضر استفاده گلکسی S۸ سامسونگ از این تراشه قطعی شده و به‌نظر می‌رسد رقبای این شرکت کره‌ای هم از جدیدترین و بهترین تراشه تولیدی کوالکام استفاده خواهند کرد.

در جدیدترین تصاویر منتشر شده از نرم‌افزار بنچمارک گیک‌بنچ، استفاده از تراشه MSM۸۹۹۸ یا همان اسنپ‌دراگون ۸۳۵ روی گوشی شیائومی Mix Evo به چشم می‌خورد. آن‌چه خودنمایی می‌کند، عملکرد بهبودیافته این تراشه روی این گوشی مرجع مجهز به اندروید ۷.۱.۱ است.
نتایج بنچمارک اسنپ‌دراگون 835 منتشر شد

آن‌طور که از شواهد امر پیداست، این پردازنده از نوع هشت هسته‌ای بوده و فرکانس کاری آن به ۱.۹ گیگاهرتز می‌رسد. گوشی هوشمند مجهز به این تراشه موفق شده در بررسی تک هسته‌ای امتیاز ۲۰۰۴ و در بررسی چند هسته‌ای امتیاز ۶۲۳۳ را به ثبت برساند.
این عدد اگرچه به‌طور فضایی! بالا نیست اما به مراتب بالاتر از چیزی است که پیش از این از تراشه‌های اسنپ‌دراگون شاهد بودیم. علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که در طول مرحله توسعه، این تراشه توانایی شکستن رکوردهای عملیاتی بالاتر را هم بدست آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج