۴۷۶۲۶۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کشمکش میان استقلال و روزبه چشمی

طی روزهای گذشته صحبت حضور روزبه چشمی در سپاهان و همچنین صبای قم مطرح شده و حتی گفته می‌شود چشمی قرار است روز چهارشنبه به اردوی تیم صبا در قم برود اما مسوولان باشگاه استقلال از مخالفت‌های خود پرده برداشته‌اند.

ایران ورزشی: طی روزهای گذشته صحبت حضور روزبه چشمی در سپاهان و همچنین صبای قم مطرح شده و حتی گفته می‌شود چشمی قرار است روز چهارشنبه به اردوی تیم صبا در قم برود اما مسوولان باشگاه استقلال از مخالفت‌های خود پرده برداشته‌اند.

چشمی بعد از اتفاقاتی که در مورد محرومیت استقلال از نقل و انتقالات فیفا رخ داد تمام سعی و تلاشش را کرد تا از جمع آبی‌پوشان جدا شود اما از آنجا که این بازیکن در این مدت حق و حقوق خود را دریافت کرده نتوانست به صورت یکطرفه قراردادش را با استقلال فسخ کند. در این بین مذاکراتی بین مدیر برنامه‌های این بازیکن و مدیرعامل استقلال صورت گرفت و حتی متممی در قرارداد چشمی اضافه شد که باشگاه بتواند هر چه سریع‌تر مجوز بازی کردن این بازیکن را از طریق فدراسیون فوتبال دریافت کند اما این موضوع تا دیروز محقق نشده است. حال با جدی شدن شایعه جدایی چشمی از استقلال و پیوستن این بازیکن به صبای قم یا سپاهان مسوولان باشگاه استقلال به صورت جدی مخالف جدایی این بازیکن هستند و به هیچ عنوان رضایتنامه وی را برای تیم دیگری صادر نخواهند کرد.

چشمی که مدت‌هاست به صورت جدی پا به توپ نشده حتی در صورتی که بخواهد به تیم دیگری برود باید در ۵ بازی ابتدایی حضورش در میادین به صورت ۱۰ دقیقه ۱۰ دقیقه وارد میادین شود تا رفته رفته به شرایط مسابقه برگردد در حالی که مسوولان باشگاه استقلال مصرانه روی این موضوع تأکید دارند که چشمی نمی‌تواند از این باشگاه جدا شود، مدیر برنامه‌های این بازیکن اعلام کرد که هافبک استقلال بعد از دیدار این تیم مقابل السد قطر از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد.

مدیر برنامه روزبه در این خصوص می‌گوید: «ما می‌خواهیم کمال همکاری را با مسوولان استقلال داشته باشیم و به خاطر هواداران و بازی مهمی که این تیم در پیش دارد، صبر کرده‌ایم ولی مطمئن باشید چشمی از استقلال جدا خواهد شد و به امید خدا در یک تیم دیگر بازی خواهد کرد.جدایی چشمی نه منع قانونی دارد و نه نیازی به بحث. ما منتظر هستیم تا انتقال روزبه چشمی به صورت قرضی باشد تا او به استقلال برگردد، حتی می‌توانیم او را به صورت قطعی به تیم دیگری منتقل کنیم اما اگر مسوولان استقلال اعتقاد دارند چشمی در این تیم می‌ماند مطمئن باشید در جلسات چیز دیگری به ما می‌گویند. مبنای جدایی ما حکم فیفا است. شما وقتی یک ماشین را به نام خود می‌کنید و آن انتقال منع قانونی دارد، قطعاً قرارداد باطل می‌شود.»

در شرایطی که باشگاه استقلال سعی دارد هرطور که شده روزبه چشمی را در این تیم نگه دارد اما مدیر برنامه این بازیکن مدعی است که روزبه برای پیوستن به تیم جدید نیازی به نظر باشگاه استقلال ندارد و هرزمان که بخواهد می‌تواند به صورت قرضی به تیم دیگری برود.

اینطور که گفته می‌شود صبا و حتی سپاهان مقصدهای بعدی این بازیکن است. اگر این انتقال محقق شود بعد از جباروف، روزبه دومین بازیکنی است که با محرومیت استقلال به تیم سپاهان ملحق می‌شود. منصوریان مطمئنا ازاین جدایی به شدت ناراحت است.

در روزهایی که ضعف خط دفاع استقلال سرمربی جوان این تیم را آزار می‌داد در تمرینات ابراز امیدواری کرده بود که روزبه برمی‌گردد و این مشکل حل خواهد شد حتی منصوریان به بازیکنان گفته بود روی پای او تکل نروند تا این بازیکن به زودی به بازی‌ها برگردد. استقلال هم برای اینکه خیالش از بابت چشمی راحت شود با این بازیکن قرارداد سه ساله بست اما تنها یک بی تدبیری باعث شد تا سرمایه استقلال از دست این باشگاه بپرد و حالا در تیررس تیم‌های دیگری قرار بگیرد که در به در دنبال یک هافبک دفاعی هستند.

همین نکته کلیدی هم باعث شد تا منصوریان اجازه ندهد فرشید باقری از استقلال برود. حالا و با تمام مخالفت‌های باشگاه استقلال روزبه چشمی چمدان‌های خود را بسته است و بی صبرانه منتظر جدایی از این تیم است. باشگاه استقلال هم نمی‌تواند کاری بکند و مجبور است که مثل دو بازیکن دیگری که از این تیم جدا شده‌اند فقط نظاره‌گر باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج