جاباما
۴۷۵۸۲۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

اشتباه فدراسیون فوتبال اصلاح می‌شود؟

در پرونده تخلف مشترک باشگاه تراکتورسازی و فدراسیون فوتبال احمد نورالهی، امید عالیشاه و هاشم بیک زاده هیچ تقصیری نداشته اند و اکنون تاوان گناه نکرده را پس می دهند.

ورزش سه: احمد نورالهی، امید عالیشاه و هاشم بیک زاده با این تصور که تراکتورسازی قادر به استفاده از پنجره زمستانی است به این تیم پیوستند و طبیعتا در بدترین شرایط هم فکر نمی کردند این باشگاه با علم به محرومیت دست به جذب بازیکنان جدید بزند اما به ظاهر در فوتبال ایران وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد.

بر اساس هیچ بند و آئین نامه ای سزاوار نیست که این سه بازیکن به بهانه اینکه هر بازیکن در طول فصل می تواند با سه تیم قرارداد ببندد و در دو تیم بازی کند فرصت حضور در مستطیل سبز در ماه های پیش رو را از دست بدهند.

حضور این سه بازیکن در تیم تراکتورسازی تخلف آشکار این تیم و هم چنین فدراسیون فوتبال بوده. حال بر اساس همان قانونی که ما آدم ها وضع می کنیم و بر اساس انسانیت این اشتباه باید اصلاح شود و باید به این سه بازیکن اجازه داد که در ادامه مسیر به تیم دیگری بروند و بازی کنند.

اگر امید عالیشاه، احمد نورالهی و هاشم بیک زاده بر اساس اشتباه مشترک فدراسیون فوتبال و باشگاه تراکتورسازی تا مرداد ماه سال آینده حق بازی نداشته باشند دوری ۸ ماهه ای از فوتبال و شرایط مسابقه خواهند داشت و این ضربه جبران ناپذیری را به این سه بازیکن می زند. آن هم به بهای گناهی که اصلا مرتکب نشده اند

قانون به فدراسیون فوتبال اجازه جبران اشتباه را می دهد به شرط اینکه فدراسیون فوتبال در گام نخست اشتباه خود را بپذیرد و آن را تصحیح کند. همان طور که در ماجرای داوری به فدراسیون فوتبال این اجازه داده می شود اشتباه داور در دادن کارت زرد و قرمز را تصحیح کند.

تراکتورسازی با علم به اینکه می دانست محروم است جذب بازیکن کرد و فدراسیون فوتبال با علم به اینکه می دانست نامه محرومیت تراکتورسازی از سوی فیفا صادر شده به این تیم اجازه جذب بازیکن را داد. یک سوال مهم. در این بین گناه امید عالیشاه، احمد نورالهی و هاشم بیک زاده چیست؟

وجدان های بیدار می گویند که این سه باید با مجوز فدراسیون فوتبال به زمین بازی برگردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تازمان آقای تاج است درست نمیشه خیالت راحت

    • میشو بالا

      تاج و دارودسته اش باید جای خود را به کارشناسان عقلمند و دانا و مثبت اندیش و کاردان بدهد تا آبروی فوتبال ما را در دنیا نریزند .اب بیشتر در یک جا بماند گندیده می شود

    • ستار

      درودبر دوستان عزیزم
      آقای تاج:
      باحرف و سخندانی که خصلت شماست فوتبالمان درست نمیشه.هروقت میگی ((ببینید)) دلم میریزه.آخه سخنران خوبی هستی.
      ای کاش همون کفاشیان ریس بود.فوتبال دوستان از کفاشیان انتظار حل مشکلات رو نداشتن.وقتی میخندید همه مطمئن بودن چیزی حالیش نیست دیگه ازش توقع نداشتند اما شما اینجوری نیستین...
      اگه توان رسبدگی به اینجور کارها رو نداری استعفا بهترین کاره.اما اگه به این نتیجه رسیدی قبلش شر کیروش رو از سر ملت فهیم ایران کم کن و اونو سرجاش بشونه.
      ممنون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج