۴۷۵۸۰۴
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

جستجو در گوگل مپ سریعتر می شود

دیروز گوگل عرضه یک آپدیت جدید برای نسخه اندورید سرویس گوگل مپ را آغاز کرد به طوری که این آپدیت شما را سریع تر به مقصد می رساند و فرقی نمی کند که شما پیاده یا با خودوری شخصی یا وسایل نقلیه عمومی باشید.

وب سایت کلیک: دیروز گوگل عرضه یک آپدیت جدید برای نسخه اندورید سرویس گوگل مپ را آغاز کرد به طوری که این آپدیت شما را سریع تر به مقصد می رساند و فرقی نمی کند که شما پیاده یا با خودوری شخصی یا وسایل نقلیه عمومی باشید.
جستجو در گوگل مپ سریعتر می شود

در این آپدیت همچنین برخی از اطلاعات مفید و اضافی به منوی کشویی در پایین صفحه افزوده شده است، علاوه بر این، سه زبانه " Places" ، "Driving " و "Transit " نیز در آن قرار داده شده است.

زبانه " Places" به شما کمک خواهد کرد تا رویدادهای مختلف پیرامون خود یا مکان های مورد نظر خود مانند رستوران ها، کافه ها، هتل ها، جایگاه سوخت و غیره را جستجو کنید. برای مثال، شما می توانید به جستجوی " غذاخوری های ارزان" یا " رستوان های تفننی" در لیست های ارائه شده بپردازید و راجع به مکان های هماهنگ با جستجوی خود اطلاعات کسب کنید، علاوه بر این، به مسیرهای دقیق دستیابی سریع تر به این مکان ها نیز دست پیدا می کنید.

در زیر زبانه "Driving " شما زمان های تخمینی رسیدن به "Home" و "Work" را مشاهده خواهید کرد، اگر این مکان ها را ذخیره کرده باشید، همچنین از اطلاعات فوری درباره وضعیت ترافیکی و تاخیرهای مورد انتظار در مسیر خود آگاه می شوید. اگر شما بخواهید از مسیرهای دقیق صرف نظر کنید و مسیر معمول خود را انتخاب کنید هنوز هم می توانید با ضربه زدن روی گزینه "start driving" از گزارش وضعیت دقیق ترافیکی بهره مند شوید.

اگر از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنید زبانه " Transit " شما را از دویدن های متعدد به ایستگاه اتوبوس در طول روز نجات می دهد. در زیر این زبانه، به شما توصیه های دقیقی راجع به سوار شدن به اتوبوس یا قطار به سمت مقصد، زمان رسیدن وسیله نقلیه بعدی و همچنین موقعیت نزدیک ترین ایستگاه ها ارائه می شود. وقتی شما آخرین ایستگاه خود را انتخاب می کنید، یک زمان تقریبی رسیدن به آن جا و یک برنامه زمانی فوری برای وسایل نقلیه انتخابی دریافت خواهید کرد.

این آپدیت جدید برای سرویس گوگل مپ اکنون در گوگل پلی ارائه شده است. هنوز مشخص نشده که این قابلیت های جدید چه موقع برای iOS نیز ارائه خواهند شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج