جاباما
۴۷۵۷۴۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

داورزنی: تکواندو از انتقادات ناراحت نشود

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو به منظور بررسی و تصویب عملکرد فدراسیون در سال ۹۵ و برنامه های آینده به ریاست محمد رضا داورزنی در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

ایسنا: مجمع عمومی سالیانه فدراسیون تکواندو روز گذشته (دوشنبه) با حضور محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو حمیرا اسدی مسئول امور مجامع وزارت ورزش و جوانان، شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک، احمد گواری مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها، یزدان موید نیا نایب رییس فدراسیون، محمد احسنی فروز دبیرفدراسیون تکواندو، زهرا سروی نایب رییس بانوان فدراسیون تکواندو سایر اعضای مجمع در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

پس از تلاوتی چند از کلام الله مجید و پس از صحبت های مقدماتی دبیر مجمع، حسابرس، خزانه دار و بازرس گزارش خود را به اعضای مجمع ارائه دادند و سپس رییس فدراسیون به ارائه گزارش عملکرد سال ۹۵ پرداخت و سپس نمایندگان روسای هیات ها صحبت‌های خود را مطرح نمودند.
در ادامه محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: آرزو می‌کنم بتوانیم با کار و تلاش باعث عزت و سربلندی کشور عزیزمان باشیم تا شرمنده شهدا نگردیم. به همه شما بزرگواران، اعضای هیات رییسه، روسای هیات های استانی و دوستانی که در این چندین سال گذشته با افتخار آفرینی خود در میادین بین المللی باعث عزت و سربلندی کشورمان شدند خسته نباشید می‌گویم.
رییس مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو گفت: از حدود بیست و دو سال پیش تکواندو را پیگیری می‌کنم و در جریان اتفاقات آن هستم. کسب نخستین مدال المپیکی ورزش ایران توسط کیمیا علیزاده به عنوان دختر مسلمان ایرانی کاربسیار ارزشمندی بود که باعث افتخار تمام زنان مسلمان است. طبیعی است با افتخاراتی که شما در دو دهه گذشته برای کشورمان به ارمغان آورده‌اید انتظار مردم را از این رشته المپیکی بالا برده‌اید.
وی افزود: از انتقادهایی که مطرح می‌شود نقاط مثبت را بگیرید. طبیعت ورزش است که همه از رشته‌ای که توقع موفقیت دارند انتقاد کنند، خیلی ناراحت این صحبت ها نباشید، این موارد همیشه و همه جا بوده و با کار و تلاش می‌توان جواب تمام این انتقادات را داد، همیشه نباید موفقیت با شیب تند طی شود گاهی افتی صورت می‌گیرد که باعث شتاب بیشتر می‌شود. ولی آن چیزی که مهم است این است که با جدیت کار را دنبال کنیم ونقاط ضعف را برطرف نماییم.

داورزنی در پایان گفت: با توجه به این که تکواندو یکی از رشته‌های پرافتخار ورزش کشورمان است لازم است با قدرت و استراتژی برنامه خود را برای مسابقات جهانی، بازیهای آسیایی و المپیک ۲۰۲۰ پیگیری کند و پشتوانه سازی و معرفی چهره های جدید را در برنامه خود قرار دهد. مطمئن باشید که وزارت ورزش از همه برنامه‌های فدراسیون تکواندو تا المپیک ۲۰۲۰ حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج