۴۷۵۶۳۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

قهر جونز دردسرساز نشود؟

استقلال تمرینات ابتدای فصل خود را بدون مربی بدنساز آغاز کرد اما در اردوی ارمنستان جونز مربی بدنساز انگلیسی این تیم به جمع آبی‌ها اضافه شد تا آبی‌پوشان زیر نظر یک مربی انگلیسی کار بدنسازی را انجام بدهند.

ایران ورزشی: استقلال تمرینات ابتدای فصل خود را بدون مربی بدنساز آغاز کرد اما در اردوی ارمنستان جونز مربی بدنساز انگلیسی این تیم به جمع آبی‌ها اضافه شد تا آبی‌پوشان زیر نظر یک مربی انگلیسی کار بدنسازی را انجام بدهند. با این حال مشکلات مالی باشگاه استقلال و عدم پرداخت قرارداد جونز، باعث بروز اختلافات و مشکلاتی بین این مربی و باشگاه شد. اعتراض جونز به پرداخت نشدن قراردادش هفته‌ها ادامه داشت و این مربی با ایستادن در کنار زمین، صرفا نظاره گر کار بازیکنان استقلال بود. او حتی در چند مسابقه هم غایب بود ولی برای اینکه دست استقلالی‌ها بهانه ندهد، بدون انجام دادن کار خاصی در تمرینات حضور می‌یافت. تلاش علیرضا منصوریان هم برای حل مشکل این مربی ثمری نداشت. سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در همان مقطع زمانی اعلام کرد یک میلیارد تومان پولی که از حساب این باشگاه به خاطر بدهی مالیاتی برداشته شد، در واقع قرار بود به بازیکنان و اعضای خارجی استقلال از جمله استیو جونز پرداخت شود.

در نهایت جونز چند هفته پیش بخشی از مطالبات گذشته خود به علاوه قرارداد یکی، دو ماه بعدش را از باشگاه دریافت کرد و به بهانه مرخصی به کشورش بازگشت اما هنوز به ایران نیامده. موضوعی که باعث نگرانی باشگاه استقلال شده است.

حسن زمانی عضو هیات مدیره استقلال، درباره اینکه آیا جونز قرار است دیگر به ایران بر نگردد؟ می‌گوید: «این مربی فعلا که به کشورش رفته است. بخش بین‌الملل و حقوقی باشگاه باید اقدامات لازم را درباره عدم حضور جونز انجام بدهد تا روزی پرونده جدیدی برای استقلال در فیفا تشکیل نشود. قطعا هیات مدیره به مدیرعامل ماموریت می‌دهد که خیلی صریح این موضوع را پیگیری کند تا حق استقلال ضایع نشود. جونز اعلام کرده به مرخصی می‌رود ولی با وجود اتمام تاریخ مرخصی هنوز برنگشته. ممکن است مشکلاتی بوده که تا الان به ایران نیامده است. باید این موضوع پیگیری شود.»

باید دید در ادامه جونز برای استقلال دردسر ساز می‌شود و پرونده این مربی با استقلال به فیفا می‌رود یا استقلالی‌ها برای اینکه ماجرای عادل شیحی تکرار نشود زودتر به فکر راه حلی می‌افتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج