۴۷۵۵۷۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

سیمئونه: بارسلونا قدرتمند است

سرمربی اتلتیکومادرید معتقد است با وجود قدرتمند بودن بارسلونا، اتفاقات در جریان بازی همه چیز را در دیدار سه‌شنبه شب مشخص خواهد کرد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی اتلتیکومادرید معتقد است با وجود قدرتمند بودن بارسلونا، اتفاقات در جریان بازی همه چیز را در دیدار سه‌شنبه شب مشخص خواهد کرد.

به نقل از آس، اتلتیکومادرید سه‌شنبه شب در دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری برابر بارسلونا قرار می گیرد. قرمز و سفیدپوشان در بازی رفت در ویسنته کالدورن دو بر یک مغلوب شدند.

دیگو پابلو سیمئونه، سرمربی اتلتیکومادرید در نشست خبری پیش از بازی اظهار کرد: من واقعیت را دوست دارم. واقعیت آشکار است. بارسلونا تیم خیلی قوی در خانه‌اش است و باید دید چه اتفاقاتی در زمین خواهد افتاد. تنها کاری که باید انجام دهیم زدن بیش از دو گل است تا با توجه به نتیجه بازی رفت بتوانیم صعود کنیم.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه گفت: می‌توانم درباره بازی صحبت کنم اما واقعیت تفاوت زیادی با گفته‌هایم دارد. بارسا تیم قدرتمندی است و بهترین تیم جهان محسوب می‌شود. آبی‌اناری‌ها خود را برای همه چیز آماده کردند. این توضیحات به هیچ دردی نمی‌خورد چون همه چیز فردا در زمین بازی مشخص می‌شود.

سیمئونه درباره حضور فرناندو تورس در ترکیب اصلی اظهار کرد: هنوز تمرین اختصاصی در رابطه با این بازی انجام ندادیم. فردا تصمیم خواهیم گرفت چه کسانی بازی خواهند کرد.

سرمربی آرژانتینی در پایان اظهار کرد: مشخص است که آن‌ها خود را برای بازی آماده کردند و می‌دانیم که به بازیکنانشان و حتی ستاره تیم شان (لیونل مسی) استراحت دادند. تنها در صورت صعود به فینال خشنود خواهم شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج