جاباما
۴۷۴۵۷۷
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ دو‌هزار‌و‌چهل‌و‌سومین گزارش از حادثه پلاسكو

دونالد ترامپ در تازه‌ترین تويیت خود نوشت: «فروش تفنگ‌های اسباب‌بازی، باید در اسباب‌بازی‌فروشی‌های ایران متوقف شود...

علی زراندوز در ضمیمه طنز روزنامه قانون نوشت:

از بیانیه ابرهای برف‌زا تا انتشار دو‌هزار‌و‌چهل‌و‌سومین گزارش از حادثه پلاسكو!

دونالد ترامپ در تازه‌ترین تويیت خود نوشت: «فروش تفنگ‌های اسباب‌بازی، باید در اسباب‌بازی‌فروشی‌های ایران متوقف شود... عربستانی‌ها به من پیغام دادند تا وقتی تفنگ‌های اسباب‌بازی در تهران، دستِ بچه‌هاست شب‌ها تا صبح بیدارند، بخصوص اون ترقه‌ای‌هاش! تا زمان تحریم كامل تفنگ‌های ترقه‌ای، آمریكا متعهد است به تعداد مقامات عربستانی، قرص‌های خواب‌آوری مثل دیازپام و آلپرازولام را به دست متحدانش در منطقه برساند!»

مفسران سیاسی معتقدند دونالد ترامپ كه از 40 سال قبل دنبال بهانه‌جویی درباره ایران است، وقتی دید با گیر دادن به موشك‌های دوربرد، متوسط برد، كم برد و تفنگ‌های بادی ایرانی‌ها راه به جایی نمی‌برد، در تازه‌ترین اقدام خود به تفنگ‌های ترقه‌ای گیر داده و احتمالا اگر این هم جواب ندهد، در گام بعدی، درباره چاقوهای دسته زنجانی ساخت ایران، به مقامات ایرانی هشدار می‌دهد!

دوهزاروچهل‌وسومین گزارش از حادثه پلاسكو منتشر شد! لازم به ذكر است كه از چهل سال قبل كه ساختمان پلاسكو آتش گرفت و فرو ریخت، هر سال گزارش‌های زیادی از این حادثه، توسط نهادهای مختلف مسئول و غیرمسئول‌، منتشر می‌شود. براساس آخرین برآوردهای انجام شده از مجموع این گزارش‌ها، نكات جالب توجهی به دست آمد كه در ادامه دو نكته را می‌خوانید:

1- یك هزارم درخت‌های جهان، پس از قطع شدن، تبدیل به كاغذهایی شدند كه گزارش‌های حادثه پلاسكو روی آن‌ها پرینت گرفته شده!

2- در تمام میلیون‌ها صفحه گزارش منتشر شده تنها دو عذرخواهی وجود دارد. یكی عذرخواهی اوس محمودِ طلق و شیرازه كار، به خاطر تاخیر در روند طلق و شیرازه شدن یكی از گزارش‌های منتشر شده به دلیل هم‌زمانی با فوت شوهر عمه اوس محمود و دیگری عذرخواهی رییس روابط عمومی یكی از ارگان‌های مسئول به خاطر سرد بودن چایی‌هایی كه در مراسم رونمایی از گزارش‌شان، بین مسئولان پخش شده و بركناری سریع و چكشی آبدارچی سازمان مربوطه به خاطر سهل‌‌انگاری در روشن كردن به موقع زیرِ سماور!

ابرهای آسمانی در بیانیه‌‌ای اعلام كردند تا زمانی كه امكانات راهداری در كشور به حد استاندارد برسد، فقط به صورت باران نازل می‌شوند و بی‌خیال بارش به صورت برف می‌گردند!

در بخشی از این بیانیه آمده است: «درست است كه باران نیز، شما و مسئولان مربوطه را غافلگیر می‌كند ولی بارش به صورت برف‌، عواقبی را ایجاد می‌كند كه دل هر ابر بارش‌زایی را به درد می‌آورد... هر وقت برای بارش برف آماده شدید، ما را بی‌خبر نگذارید!»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج