۴۷۴۱۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

تخریب کامل طبقه هفتم علاءالدین تا ۲ هفته دیگر

فرماندار تهران با دفاع از عملکرد شورای تامین در ماجرای تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین گفت: دوست نداشتیم وارد این مناقشات شویم.

خبرگزاری ایلنا: فرماندار تهران با دفاع از عملکرد شورای تامین در ماجرای تخریب طبقه هفتم پاساژ علاءالدین گفت: دوست نداشتیم وارد این مناقشات شویم.

عیسی فرهادی در جلسه شورای اداری شهرستان تهران درباره ماجرای پاساژ علاالدین و تخریب طبقه غیرقانونی این پاساژ و در واکنش به اینکه گفته شده فرمانداری مانع تخریب علاالدین شده است، گفت: صاحب علاالدین در سال ۹۱ اقدام به احداث طبقه هفتم کرده بود و حتی ۲۳ میلیارد تومان به عنوان عوارض پرداخت کرد، با این حال کمیسیون ماده ۱۰۰ حکم تخریب داد و دیوان عالی هم تایید کرد.

وی با بیان اینکه نظام مهندسی نامه‌ای به فرمانداری داد که کسبه آنجا دچار مشکل خواهند شد، گفت: کل تاسیسات پاساژ در طبقه هفتم جای داده شده بود و اگر می‌خواست تخریب شود؛ کل کسبه با مشکل مواجه می‌شدند.

فرماندار تهران اضافه کرد: شورای تامین پیگیری و اعلام کرد که باید به بهترین شکل تخریب شود تا آسیبی وارد نکند. در حال حاضر هم صددرصد دیوارها برداشته شده و ۷۰ درصد سقفش هم برداشته شده است. ۱۰الی ۱۴ روز دیگر مابقی این طبقه تخریب خواهد شد.

وی افزود: ۲۵۰۰ حکم تخریب در این ۳ سال اخیر در تهران انجام دادیم که در ۳۰ سال اخیر بی‌سابقه بوده است. دوست نداشتیم وارد این مناقشات شویم و باید در اینجا از شورای تامین دفاع می‌کردم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج