جاباما
۴۷۴۰۸۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

«زیر سقف دودی»به سانس فوق العاده رسید

فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به کارگردانی «پوران درخشنده» ساعت ۱ بامداد شب گذشته در پردیس سینما آزادی به سانس فوق العاده رسید.

آرتنا: فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» به کارگردانی «پوران درخشنده» ساعت ۱ بامداد شب گذشته در پردیس سینما آزادی به سانس فوق العاده رسید.
«زیر سقف دودی»به سانس فوق العاده رسید

فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» جدیدترین اثر اجتماعی «پوران درخشنده» که در بخش «مسابقه سینمای ایران» (سودای سیمرغ) سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد؛ در ساعت ۲۰:۳۰ شب گذشته جمعه ۱۵ بهمن ماه جاری در پردیس سینما آزادی روی پرده رفت و از طرف علاقمندان به سینما مورد استقبال قرار گرفت و در ساعت ۱ بامداد به سانس فوق العاده رسید. این فیلم در نخستین اکران خود در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در ساعت ۱۲ چهارشنبه شب ۱۳ بهمن ماه جاری نیز به سانس فوق العاده رسیده بود.

جدیدترین اثر اجتماعی «پوران درخشنده» ساعت 15:30 امروز شنبه 16 بهمن ماه در سالن اصلی برج میلاد تهران و در کاخ اصلی سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر برای اهالی رسانه و منتقدان و نویسندگان سینمایی به نمایش درخواهد آمد و در ادامه در ساعت 19:30 در سینما ماندانا و همچنین در ساعت 20 امشب در سینما فرهنگ تهران روی پرده می‌رود.

«زیر سقف دودی» یک اثر اجتماعی است که به موضوع طلاق عاطفی میان زوج‌ها می‌پردازد؛ در این فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» تعدادی از بازیگران سینمای ایران، از جمله؛ فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، هادی مرزبان، فریبا متخصص، شهرام حقیقت دوست، رسول نجفیان، نفیسه روشن، آزیتا حاجیان، حسام نواب صفوی و فرشید زارعی‌فرد به ایفای نقش پرداخته‌‌اند و در این پروژه سینمایی ابوالفضل میری و لاله مرزبان نیز به سینمای ایران معرفی می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مينا

      شهرام حقيقت دوست فوق العادست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج