۴۷۴۰۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نیکفر: در کار ویسی دخالت نکردیم

رییس هیات مدیره سپاهان با بیان اینکه هدف‌مان از اول حمایت از ویسی بود، گفت: ما هیچگاه در کار مربی دخالت نمی‌کنیم و ویسی نیز تمام اختیارات را داشت.

خبرگزاری ایسنا: منوچهر نیکفر رییس هیات مدیره سپاهان اظهار کرد: خودمان هم از این خداحافظی شوکه شدیم. قرار است بعدازظهر جلسه‌ای با ویسی داشته باشیم تا ببینیم مشکلش چیست.

وی ادامه داد: تا به امروز از ویسی حمایت کردیم اما او باید مشکلاتش را با ما مطرح می‌کرد. ما از اول هدف‌مان حمایت از ویسی بود و از اول فصل نیز این کار را انجام دادیم اما هنوز هم او را حمایت می‌کنیم و امیدواریم که مشکلات حل شود.

رییس هیات مدیره سپاهان درباره اینکه چقدر احتمال می‌دهید جذب جپارف باعث شده ویسی نامه خداحافظی‌اش را منتشر کند، گفت: تمام هدف ما تقویت تیم بوده است و نیاز بود تا تیم را تقویت کنیم البته ویسی این بازیکن را رد نکرد و در لیستی که به ما داد تلویحا جپارف را خواسته بود. ما نیز در ساعت‌های آخر وقتی که موفق نشدیم دیگران را جذب کنیم جپارف را گرفتیم زیرا بهتر از این بود که کسی جذب تیم نشود.

نیکفر ادامه داد: از لیستی که ویسی در نیم فصل به ما داد حسن‌زاده و عبدی را جذب کردیم اما چند نفر دیگر به سپاهان نیامدند و با تیم‌های خود تمدید کردند. علی کریمی با باشگاهش به مشکلاتی برخورده و نتوانستیم او را جذب کنیم.

وی در واکنش به این صحبت که منظور ویسی از اینکه سپاهان شفاف نیست و پلیدی‌هایی وجود دارد چیست، گفت: من باید با ویسی صحبت کنم البته ما تمام اختیارات را از اول به ویسی دادیم و تیم نیز طبق نظر ویسی در اول فصل بسته شد و ما هیچ‌گاه در کار مربی دخالت نمی‌کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج