جاباما
۴۷۳۸۰۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دنی ویلنو فیلمی از دیوید لینچ را بازسازی می‌کند

دنی ویلنو که با فیلم «رسیدن»(Arrival) امسال موفقیت‌های زیادی را به دست آورد و همچنین کارگردانی قسمت دوم «بلید رانر»، از مطرح‌ترین علمی خیالی‌های سینما را عهده دار شد، قرار است بازسازی یک فیلم علمی تخیلی دیگر را هم بر عهده بگیرد.

وب سایت فیلم نت نیوز: دنی ویلنو که با فیلم «رسیدن»(Arrival) امسال موفقیت‌های زیادی را به دست آورد و همچنین کارگردانی قسمت دوم «بلید رانر»، از مطرح‌ترین علمی خیالی‌های سینما را عهده دار شد، قرار است بازسازی یک فیلم علمی تخیلی دیگر را هم بر عهده بگیرد.
دنی ویلنو فیلمی از دیوید لینچ را بازسازی می‌کند

فیلم‌نت نیوز؛ دنی ویلنو از پرکارترین و موفق‌ترین کارگردانان حال حاضر دنیاست. او سال گذشته سیکاریو را ساخت که بازخوردهای خیلی مثبتی به دست آورد و موفقیتش باعث شد ساخت قسمت‌ دوم (و حتی سوم) آن هم قطعی شود. او امسال رسیدن را ساخت که هم فروش قابل قبولی داشت و هم توانست دل اعضای آکادمی اسکار را به دست آورد که معمولاً روی خوشی به فیلم‌های علمی تخیلی نشان نمی‌دهند. هنوز مدتی از اکران رسیدن نگذشته بود که تریلری از قسمت دوم بلید رانر منتشر شد، که ویلنو فیلمبرداری‌اش را تقریباً بلافاصله بعد از ساخت رسیدن آغاز کرده بود. حالا هم اعلام شده که او قرار است بازسازی فیلم تل‌ماسه(Dune) را بسازد.

تل‌ماسه فیلمی علمی تخیلی است که در سال ۱۹۸۴ به کارگردانی دیوید لینچ ساخته شد. این فیلم که براساس مجموعه رمانی از فرانک هربرت ساخته شده بود، شکست سنگینی در گیشه خورد، اما با این حال تبدیل به یک فیلم کالت شد و طرفداران خودش را به دست آورد. پسر فرانک هربرت، برایان،‌ که قرار است مدیر اجرایی تولید این بازسازی را داشته باشد، سه شنبه شب در توییترش اعلام کرد که : «خبر رسمی است،‌کمپانی لجندری پیکچرز دنی ویلنوی بسیار با استعداد را برای کارگردانی اقتباس جدیدی از تل­ماسه انتخاب کرده است.»

داستان کتاب هربرت در سیاره‌ای بیابانی به نام آراکیس یا تل‌ماسه می‌گذرد، و درباره‌ی خاندان‌های مختلف ساکن در آن تقابل بینشان است. این کتاب تحسین‌های زیادی از سوی منتقدان برانگیخت تا یک قدمی کسب جایزه‌ی هوگو هم پیشرفت. تل­ماسه پیش از این و در سال ۲۰۰۰ به صورت یک مینی سریال سه قسمتی پخش شده بود. طبق اعلام‌های رسمی، کمپانی لجندری قصد دارد این کتاب‌‌ها را به صورت یک مجموعه فیلم در آورد.

دنی ویل‌نو با ساخت این فیلم جای پایش را به عنوان یک کارگردان فیلم‌های علمی خیالی محکم‌تر از قبل خواهد کرد. رسیدن که امسال ۸ نامزدی اسکار از جمله بهترین کارگردانی را برای او به ارمغان داشت، و قسمت دوم بلید رانر هم اگر فقط در حد و اندازه‌های قسمت اولش هم شده باشد، فیلم موفقی خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج