۴۷۳۶۱۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بارسا به دنبال کاهش اختلاف امتیاز با صدر نشین؛

پیش بازی بارسلونا – اتلتیک بیلبائو

دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در هفته بیست و یکم لالیگا در ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه روز شنبه در حالی در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر خواهند رفت که بارسلونا تنها به پیروزی در این دیدار می اندیشد.

وبسایت نود: دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو در هفته بیست و یکم لالیگا در ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه روز شنبه در حالی در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف یکدیگر خواهند رفت که بارسلونا تنها به پیروزی در این دیدار می اندیشد.

هفته گذشته بارسلونا دو نمایش کاملا متفاوت در لالیگا و کوپا دل ری از خود نشان داد، بارسا یکشنبه گذشته در حالی در ویامارین مقابل بتیس به تساوی رضایت داد که در ۱۵ دقیقه پایانی شاهد بارسلونایی بودیم که همیشه می شناخیتم، هرچند که گل صحیح این تیم به اشتباه توسط داور مردود اعلام شد اما باز هم بارسا موفق شد در دقایق پایانی از شکست بگریزد و با گل سوارز حداقل یک امتیاز از این دیدار خارج از خانه کسب کند. پس از آن شاگردان انریکه در دیدار چهارشنبه شب مقابل اتلتیکو مادرید با نمایشی درخشان موفق شدند با حساب ۲-۱ در خانه حریف به پیروزی برسد تا برای دیدار برگشت شرایط بهتری داشته باشد. بارسا در نیمه نخست با نمایشی خارق العاده با حساب ۲-۰ از حریف پیش افتاد اما اتلتی در نیمه دوم یکی از گل ها را جبران کرد تا همچنان به دیدار برگشت امیدوار باشد. با این حال این تیم باید روز شنبه به مصاف تیمی برود که در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری مقابل آن به میدان رفته است تا برای سومین بار در سال نوی میلادی مقابل این تیم باسکی به میدان برود. با این حال بارسلونا از سال ۲۰۰۱ در خانه خودی مقابل بیلبائو شکست نخورده است تا امیدوار باشد در دیدار پیش رو کار دشواری در پیش نداشته باشد. حضور اینیستا، بوسکتس و دینیه در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد، هر ۳ بازیکن در آخرین جلسه تمرینی این تیم حاضر شده اند اما هنوز مشخص نیست که آیا آن ها می توانند مقابل بیلبائو به میدان بروند یا خیر با این حال لوییز انریکه ریسک نکرده است و اسامی این بازیکنان را در لیست بازیکنان دعوت شده برای این دیدار قرار داده است.

در سوی مقابل بیلبائو در حالی قدم به نیوکمپ خواهد گذاشت که در ۴ دیدار آخر خود موفق شده است ۳ بار دروازه بارسلونا را باز کند. آمار گلزنی شاگردان والورده خارج از خانه به طرز عجیبی ضعیف بوده است و این تیم تنها ۷ گل در زمین رقبا به ثمر رسانده است. این در حالی است که بارسلونا در ۶ دیدار گذشته خود در خانه موفق شده است ۲۸ بار دروازه بیلبائو را باز کند. بیلبائو با ارائه پرس شدید روی تیم حریف کار را برای آن ها دشوار می کند و با همین راه موفق شد در نخستین دیدار خود در سال ۲۰۱۷ مقابل بارسلونا به برتری برسد. شاگردان والورده دیدار آخر خود در لالیگا را با پیروزی ۲-۱ مقابل خیخون به پایان برده اند و در حالی به مصاف بارسلونا خواهند رفت که مارینو و کپا را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت و حضور بوودا و الوستوندو نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد.

همچنین لازم به ذکر است که ۶ دیدار پایانی این دو تیم با ۵ برد به سود بارسلونا و ۱ برد به سود بیلبائو به پایان رسیده است.

آمار مرتبط با این دیدار:

بارسلونا در ۳۱ دیدار از ۳۴ دیدار آخر خود در تمامی رقابت ها مقابل بیلبائو شکست نخورده است. این تیم همچنین در مسابقات لالیگا ۱۳ دیدار آخر خود مقابل بیلبائو را بدون شکست پشت سر گذاشته است.

بارسلونا در ۳ دیدار خانگی آخر خود حداقل ۳ بار دروازه بیلبائو را باز کرده است.

بیلبائو در ۶ دیدار آخر خارج از خانه خود به پیروزی نرسیده است.

ارنستو والورده با تیم های تحت خدایتش تنها دو بار مقابل بارسلونا به پیروزی رسیده است که هر دوی این دیدارها در ورزشگاه خانگی بوده اند.

بارسلونا در نیم فصل نخست لالیگا تنها در ۵ دیدار به پیروزی رسیده است که بدترین نتایج این تیم از سال ۲۰۰۳/۰۴ تا به حال است.

بارسلونا در فصل جاری بد شانس ترین تیم لالیگا بوده است، این تیم ۱۲ بار توپ را به تیرک دروازه کوبیده است که ۹ ضربه از این تعداد توسط MSN به تیرک برخورد کرده است.

لیونل مسی در ۲۰ دیدار از ۲۵ دیداری که مقابل بیلبائو به میدان رفته است حداقل روی یک گل کاتالان ها نقش مستقیم داشته است. او در این دیدارها ۲۰ گل و ۹ پاس گل داشته است.

آدوریز در فصل جاری با ۷ گلی که برای بیلبائو به ثمر رسانده است ۹ امتیاز را برای این تیم به ارمغان آورده است.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بازی بارسلونا – اتلتیک بیلبائو

پیش بینی وبسایت Whoscored:

پیش بازی بارسلونا – اتلتیک بیلبائو
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج