۴۷۳۵۰۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

سفر ۱۲۰ هزار زائر ایرانی به عتبات در نوروز

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از رشد اعزام زائران به عتبات عالیات در نوروز ۹۶ خبر داد و گفت: حدود ۱۲۰ هزار نفر از زائران کشورمان از ۲۴ اسفند ماه تا ۱۲ فروردین به عتبات عالیات سفر می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از رشد اعزام زائران به عتبات عالیات در نوروز ۹۶ خبر داد و گفت: حدود ۱۲۰ هزار نفر از زائران کشورمان از ۲۴ اسفند ماه تا ۱۲ فروردین به عتبات عالیات سفر می‌کنند.

محسن نظافتی درباره اعزام‌های نوروزی سال ۹۶ اظهار کرد: مرحله پیش‌ ثبت‌نام در روزهای گذشته آغاز شده و متقاضیان فرصت دارند تا تمایل خود را برای عزیمت به عتبات عالیات در ایام نوروز ۹۶ اعلام کنند.

وی از رشد قابل توجه اعزام زائران به عتبات در ایام نوروز ۹۶ خبر داد و افزود: در ایام نوروز ۹۶ نسبت به ایام نوروز ۹۵ شاهد رشد ۵۰ درصدی اعزام‌های عتبات عالیات خواهیم بود.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت تصریح کرد: در نوروز سال ۹۵ حدود ۸۰ هزار نفر به عتبات عالیات اعزام شدند که این تعداد امسال به ۱۲۰ هزار نفر خواهد رسید و زائران کشورمان در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه تا ۱۲ فروردین ماه به عتبات عالیات رهسپار خواهند شد.

نظافتی درباره مدت زمان زائران و بسته‌های پنج یا ۶ روزه گف: متوسط زمان اعزام‌ها یک هفته‌ای خواهد بود، البته در برخی استانها اعزام‌های پنج و ۶ روزه نیز مهیا شده است که همه چیز بستگی به خواست متقضایان و شرایط مدنظر دارد.

وی عنوان کرد: در ایام نوروز امسال سفر به سامرا و کاظمین نیز تدارک دیده شده است؛ قیمت‌ اعزام‌ها نیز در ایام نوروز به طور محدودی و بنابر دلایلی همچون رشد قیمت هتل‌ها و سایر هزینه‌ها افزایش پیدا می‌کند.

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت توصیه کرد: مردم حتماً به ثبت‌نام در کاروان‌های مجاز و غیر مجاز دقت کنند و از سفر به عتبات عالیات با کاروان‌ها آزادبر و غیرمجاز خودداری کنند.

به گفته نظافتی امسال و در سفر به عتبات عالیات هیچگونه رشد قیمتی حادث نشده و قیمت‌ها همانند گذشته و بدون تغییر دنبال می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج