جاباما
۴۷۳۰۳۰
۲ نظر
۵۱۹۴
۲ نظر
۵۱۹۴
پ

رانندگی در برف با این اختراع جالب و کاربردی

رانندگی در برف همواره به عنوان یکی از چالش های پیش روی رانندگان در فصل زمستان مورد توجه قرار گرفته و برای رهایی از مصیبت های آن نیز همواره زنجیر چرخ تا حدودی چاره ساز بوده است.

وبسایت میهن پست : رانندگی در برف همواره به عنوان یکی از چالش های پیش روی رانندگان در فصل زمستان مورد توجه قرار گرفته و برای رهایی از مصیبت های آن نیز همواره زنجیر چرخ تا حدودی چاره ساز بوده است.
اما همین زنجیر چرخ به بارش برف زیاد عملا کارایی خود را از دست داده و چالش رانندگی در برف همچنان باقی خواهد ماند. اما چند سالی است که بعضی از افراد با خلاقیت های خاصی که به خرج داده اند با طراحی و ساخت ابزارهای کاربری برای خودروها تا حدودی این مشکل را حل کرده اند درست مانند یک مهندس خلاق اهل جمهوری چک...

یک مهندس اهل جمهوری چک برای حل بحران و گرفتاری های رانندگی در برف ابزاری ساخته است که راهی برای مشکل رانندگانی در برف گیر را به کلی حل خواهد کرد.

رانندگی در برف با اختراع جالب و کاربردی این مهندس مکانیک دیگر لازم نیست نه تنها از زنجیر چرخ یا یخ شکن برای تردد با خودرو در برف استفاده کرد بلکه زحمت بستن آن در سرمای زمستان نیز به کلی برطرف شده است.
چرا که پیتر گروس مهندس اهل جمهوری چک یک ابزار کاسه مانندی طراحی کرده که روی قالپاق خودرو نصب می شود و این دستگاه با کنترل از راه دور به وسیله راننده در شرایط ضروری راه اندازی می شود.

همان گونه که در ویدیو ها و تصاویر خواهید دید طرز کار این ابزار ۶ کیلویی این گونه خواهد بود که راننده قبل از رفتن به جاده می تواند آن ها را بر روی چرخ های خودرو خود نصب کند و هر زمان که لازم باشد با فشار دادن دکمه ریموت آن ها را برای استفاده و تردد آسان و راحت خودرو در برف فعال کند، در این میان و با فعال شدن این ابزار کاربردی ۴ قطعه آهنی در طرف بیرونی لاستیک خودر باعث ایجا اصطحکاک بیشتر و تردد راحت تر خودرو خواهد شد.

این اختراع کوچک اما کاربردی پیتر گروس به راحتی قابل کنترل بوده و حتی استفاده از آن نیز برای تمام رانندگان ساده خواهد بود، طوری که همانند زنجیر چرخ مرتب نیاز به باز و بسته کردن آن نیست و حتی می توانید آن را تا پایان فصل زمستان بر روی خودرو خود به صورت نصب شده نگه داشت.

رانندگی در برف با این اختراع جالب و کاربردی
رانندگی در برف با این اختراع جالب و کاربردی
رانندگی در برف با این اختراع جالب و کاربردی
رانندگی در برف با این اختراع جالب و کاربردی
رانندگی در برف با این اختراع جالب و کاربردی
در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
رانندگی در برف با این اختراع جالب و کاربردی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Asad

      با سلام
      خدمت دوستان و سروران عزیز اعلام کنم که؛
      بچه و دانشمندان ایران زمین هم چندین سال جلوتر تکنولوژی استفاده از زنجیر چرخ اتوماتیک را در کشور برای اولین بار در جهان اختراع کرده و ساختند ولی...
      ولی دریغ از یک جو حمایت از این عزیزان...
      شرکتهای خارجی خواهان این اختراع شدند و لی به گفته دو جوان مخترع این اختراع «نخواستند که افتخار آن را به دیگران هدیه کنند» ولی «هیچ کسی از ما حمایت نکرد»
      دوستان این اختراع جدید نیست و ما ایرانیها جلوتر از همه انها ساختیمش... ولی 100 حبف...!

    • خوامرای

      ولا وَ بختم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج