۴۷۲۹۷۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

سیمئونه: باخت به بارسلونا تنها یک دلیل داشت

سرمربی اتلتیکومادرید اعلام کرد برد بارسلونا برابر تیمش به یک دلیل بوده است.

ایسنا: به نقل از سایت فوتبال اسپانیا، اتلتیکومادرید در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی شب گذشته (چهارشنبه) برابر بارسلونا دو بر یک مغلوب شد و برای صعود کار سختی در نوکمپ خواهد داشت.

دیگو پابلو سیمئونه پس از بازی گفت: بارسا خوب شروع کرد و توانست گل نخست را به ثمر برساند. سپس ضربه فوق العاده لیونل مسی تبدیل به گل شد و شور و اشتیاق‌مان برای ادامه بازی را از بین برد. در نیمه دوم به خود واقعی‌مان نزدیک شدیم و به تساوی رساندن بازی هم نزدیک بودیم. کوپا دل ری مسابقات عجیبی است. زمانی که فکر می‌کنید خیلی از هدف‌تان دور هستید به آن نزدیک می شوید. اگر در بازی برگشت ۳۰ یا ۴۰ درصد، یا حتی ۲۰ درصد شانس داشته باشیم، همچون نیمه دوم این بازی تمام تلاش خود را به کار خواهیم برد.

سرمربی اتلتیکومادرید در ادامه افزود: از عملکرد تیم در نیمه دوم خشنودم. نمایش خوبی را ارائه کردیم. در دوئل‌های دو نفره برتر بودیم و توانستیم از نقاط ضعف حریف استفاده کنیم. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و شنبه آن را نشان بدهیم. همه تغییرات در ترکیب در نیمه دوم مفید واقع شد. فرناندو تورس، نیکلاس گایتان و کوین گامیرو، به تیم نیروی تازه‌ای دادند. تغییر تیم آشکار بود. در بازی برگشت فرصت جبران داریم. هنوز چیزی تمام نشده است و بارسلونا به خوبی از این موضوع آگاه است.

سیمئونه درباره پیروزی بارسلونا هم اظهار کرد: بارسا تنها به خاطر هوشمندی بازیکنانش پیروز نشد. باخت ما به آنها یک دلیل داشت که آن هم تاثیرگذاری بالای بازیکنان این تیم بود. فرصت‌هایی داشتیم که نتوانستیم از آن بهره ببریم. زمانی به گل دست پیدا می کنید که فرصت گلزنی داشته باشید. در این دیدار ما در این شرایط قرار داشتیم اما موفق عمل نکردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج