جاباما
۴۷۲۸۵۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

بیانی: روند استقلال رو به رشد شد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال برد باارزشی به دست آورد و این پیروزی در ادامه راه می‌تواند کمک‌حال تیم باشد.

خبرگزاری فارس: شاهین بیانی در خصوص عملکرد آبی‌پوشان در دیدار با ماشین‌سازی تبریز گفت: شرایط جوی و زمین بازی به شکلی بود که اصلاً نمی‌شود در مورد مسائل فنی صحبت کرد، ولی استقلال برد باارزشی به دست آورد و این می‌تواند در ادامه راه کمک‌حال تیم باشد.

وی درخصوص درخشش آبی‌پوشان در سه مسابقه اخیر با زدن 9 گل، گفت: این اتفاق هم به سود منصوریان است، هم به سود استقلال. امسال اکثر بازیکنانی که جذب تیم شدند، نتوانستند به استقلال کمک کنند و منصوریان این شانس را دارد که با این جوان‌ها خودش را بالا بکشد. آنها روزبه‌روز بهتر می‌شوند و نمی‌توانم بگویم استقلال عالی بازی می‌کند، اما روند کاملاً رو به رشد است و به نظر من این‌ها اثرات حمایت‌های طرفداران، هیأت مدیره و ما پیشکسوتان است.

بیانی افزود: پیشکسوتان اگر حمایتی از منصوریان کردند به خاطر این است که او جزوی از بدنه استقلال بود. هیچ مربی در این چند سال به‌ اندازه منصوریان حمایت نشد و آخر فصل تنها محبتی که منصوریان می‌تواند در حق تماشاگران انجام بدهد،‌این است که یک‌سری جوان آینده‌دار را به فوتبال معرفی کند.

وی افزود: شما دیدید بختیار رحمانی آنقدر در فولاد خوب بود که به تراکتورسازی رفت. او در تراکتورسازی عالی کار کرد تا جایی که کی‌روش او را به تیم ملی دعوت کرد، اما وقتی به استقلال آمد دریغ از یک کار خاص یا یک حرکت مفید و یک پاس‌گل. این نشان می‌دهد بازی کردن در استقلال و پرسپولیس خیلی سخت است و مردم می‌توانند به حرف من صحه بگذارند که نفراتی مثل کاوه رضایی، بختیار رحمانی، کنعانی‌زادگان و چند نفر دیگر که با سروصدا جذب تیم شدند، چقدر به عملکردشان نقد وارد شد، وگرنه این بازیکنان می‌توانستند خیلی بهتر عمل کنند.

پیشکسوت تیم استقلال در خصوص بازی آینده آبی‌پوشان مقابل السد قطر گفت: در سال ۹۰ وقتی ما قهرمان شدیم، در دور دوم با همین السد بازی کردیم که ابراهیم قاسم‌پور و مجید نامجومطلق در آن تیم بودند. این تیم با آن تیم خیلی فرق می‌کند. به نظر من اگر استقلال بتواند السد را به هر طریقی شکست دهد، با توجه به اینکه مرحله گروهی به سال آینده موکول می‌شود، خیلی راحت منصوریان می‌تواند تیم سال آینده‌اش را بهتر ببندد و پا به مسابقات آسیایی بگذارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج