جاباما
۴۷۲۶۴۰
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

مجروح شدن هفت پلیس و هلاکت یک قاچاقچی

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از انهدام باند تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر و مجروحیت هفت مامور پلیس و هلاکت یک قاچاقچی در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در شهرستان "بروجن" خبر داد.

خبرگزاری میزان: فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از انهدام باند تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر و مجروحیت هفت مامور پلیس و هلاکت یک قاچاقچی در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در شهرستان "بروجن" خبر داد.

سردار غلامعباس غلامزاده، گفت: در پی دریافت خبری از طریق سربازان گمنام امام زمان(عج) مبنی بر اینكه یك باند تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر به صورت گسترده در شهر "نقنه" از توابع شهرستان "بروجن" فعالیت می كند، موضوع به صورت ویژه در دستور كار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه مأموران از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر به استان چهارمحال و بختیاری اطمینان حاصل کردند، افزود: پس از اعزام ماموران به محور"شهرضا به بروجن" و انجام اقدامات خاص پلیسی یک دستگاه پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان، شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی پس از توقیف این خودرو در بازرسی از آن، دو كیلوگرم هروئین كه به طرز ماهرانه ای در آن جاسازی شده بود، كشف و دو سوداگر مرگ نیز در این زمینه دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه در ادامه اجرای دستور مقام قضائی ماموران جهت بازرسی از مخفیگاه قاچاقچیان اعزام شدند، بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه آنها، ۲۰ گرم شیشه و ظروف آغشته به مواد مخدر كه محتویات آن توسط ساكنین منزل، قبل از ورود ماموران پلیس امحاء شده بود، كشف شد.

سردار غلامزاده گفت: هنگام خروج مأموران از منزل مذکور، اعضای این باند مجرمانه با سلاح سرد و گرم به مأموران حمله ور شدند که در این درگیری تعدادی از ماموران مجروح و متقابلا با تیراندازی ماموران دو نفر از مهاجمان مجروح و هنگام انتقال به مراكز درمانی یكی از آنها فوت كرد و بقیه آنها متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن تأكید بر این موضوع كه مبارزه بی امان با سوداگران مرگ با قدرت ادامه خواهد یافت، گفت: این نوید را به شهروندان"نقنه" می دهیم كه در كوتاه ترین زمان ممکن بقیه افراد متواری این باند تهیه، حمل و توزیع مواد مخدر دستگیر خواهند شد و هم اكنون ما اطلاعات دقیق از هویت و مخفیگاه آنها داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • موسوی

      دمتون گرم

    • بهروز

      خسته نباشید سربازان امام زمان

    • بدون نام

      خدا نگهدارتون باشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج