۴۷۲۶۳۱
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انتقاد از کاهش ارزش پول ملی

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: آقای سیف در طول دو ماه گذشته ارزش پول ملی و به تبع آن ثروت ملی تا ۱۵ درصد کاهش ارزش داشته است اما شما مسئولیت قبول نمی کنید.

خبرگزاری مهر: عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: آقای سیف در طول دو ماه گذشته ارزش پول ملی و به تبع آن ثروت ملی تا ۱۵ درصد کاهش ارزش داشته است اما شما مسئولیت قبول نمی کنید.

در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی حسینعلی حاجی دلیگانی د در نطق میان دستور خود با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی خطاب به رئیس بانک مرکزی، گفت: آقای سیف شما براساس قانون پولی و بانکی، قانون برنامه و سیاست‌های کلی، مسئول مدیریت بازار پول، شبکه بانکی و حفظ ارزش پول بانکی هستید، اما در طول دو ماه گذشته ارزش پول ملی و به تبع آن ثروت ملی تا ۱۵ درصد کاهش ارزش داشته اما متاسفانه می‌گویید؛ من کاره‌ای نیستم. سپرده‌های بانکی در اختیار رانت خواران به جای تولیدکنندگان قرار می‌گیرد و شما باز هم می‌گوید؛ من کاره‌ای نیستم.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین با خطاب قراردادن رئیس بانک مرکزی ادامه داد: ۴۰ درصد ارزش سهام بانک‌های دولتی، خصوصی شده که البته اکثر سهام آن‌ها هنوز در اختیار دولت است با این وجود در یک روز از دست می‌رود اما شما می‌گوید؛ من حافظ منافع سپرده‌گذاران هستم نه سهام‌داران، پول سپرده‌گذاران در موسسات مجاز و غیرمجاز می‌سوزد، می‌گوید؛ من ضامن پول سپرده‌گذاران نیستم. خلاصه آقای سیف بگوید چکاره هستید؟

حاجی دلیگانی مهم‌ترین دغدغه و خواسته عمومی کشور را رفع مشکل معیشتی و فراهم شدن اشتغال برای طبقات گوناگون جامعه دانست و افزود: شرایط اقتصادی توانایی مالی لازم را برای تامین مایحتاج مورد نیاز مشخص می‌کند لذا حمایت خود را به همراه همه نمایندگان مجلس از تقویت بنیه دفاعی کشور و به ویژه پیشرفت موشکی و تست موشکی جدید اعلام نموده و خواستار آزمایش‌ها و رزمایش‌های مورد نیاز هستم، حوزه دفاعی و موشکی کشور به هیچ‌وجه قابل مذاکره نیست و اجازه دخالت به هیچ کشوری را نخواهیم داد.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: لطفا گزارش دهید تاکنون چه اقداماتی برای استرداد دارایی‌های صندوق ذخیره فرهنگیان انجام داده‌اید، لذا از دولت انتظار است توجه لازم را به فرهنگیان عزیز و تامین مطالبات بازنشستگان آن‌ها داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج