جاباما
۴۷۲۶۰۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کرار: بازی با پرسپولیس فینال زودرس است

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی، گفت: دیدار مقابل پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر یک فینال زودرس است. می‌توانیم در این بازی عملکرد خوبی ارائه دهیم.

خبرگزاری فارس: تراکتورسازی در چند هفته گذشته نتوانسته همانند نیم فصل اول عملکرد خوبی داشته باشد و همین مسئله باعث شده تا این تیم در جدول رقابت‌های لیگ برتر ۶ امتیاز از پرسپولیس عقب بیفتد.

جاسم کرار هافبک‌ عراقی تراکتورسازی در فصل جاری در بسیاری از مسابقات برای قرمزپوشان تبریزی به صورت ثابت به میدان رفته و یکی از مهره‌های اصلی این تیم است.

کرار در مورد شرایط تراکتورسازی و بازی مقابل پرسپولیس صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

۶ امتیاز از پرسپولیس عقب افتادید. آیا در کورس رقابت‌ها امیدی به جبران این امتیازات دارید؟

لیگ ایران را همه می‌شناسند و می‌دانند که هیچ بازی در این لیگ قابل پیش‌بینی نیست. نمی‌توانیم پیش‌بینی کنیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. هیچ حساب و کتابی وجوود ندارد و ممکن است این فاصله را خیلی زود جبران کنیم.

تراکتورسازی چرا در هفته‌های اخیر عملکرد خوبی نداشته است؟

مسابقات در نیم فصل دوم بسیار سخت می‌شود. همه دیدند ماشین‌سازی با چه قدرت و انگیزه‌ای به دیدار ما آمد. در نیم فصل دوم برخی برای نیافتادن، برخی برای قهرمان و کسب سهمیه و برخی برای بهبود شرایطشان به میدان می‌روند. این مسئله باعث می‌شود که کسب نتیجه در نیم فصل دوم خیلی سخت شود. در ادامه لیگ همه مسابقات سخت است و باید در هر بازی با آمادگی کامل به میدان برویم.

پرسپولیس رقیب مستقیم تراکتورسازی در مسیر قهرمانی است. این بازی را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

بدون شک پرسپولیس و تراکتورسازی از مدعیان کسب مقام قهرمانی هستند. این بازی را می‌توان یک فینال زودرس دانست. تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در این دیدار برنده شویم. کسب ۳ امتیاز در این مسابقه بسیار مهم است. با تمام قوا به میدان می‌رویم و می‌دانیم که هواداران هر دو تیم هم با تمام توان از تیمشان حمایت می‌کنند. از هواداران دعوت می‌کنم تا با حضور در ورزشگاه از تیم خود حمایت کنند.می‌دانم باز هم می‌توانیم حماسه‌ای خلق کنیم و با ارائه یک بازی بسیار خوب پرسپولیس را شکست دهیم.

مسئولان تراکتورسازی به انجام بازی قبل از پرسپولیس و برخی قضاوت‌ها اعتراض کردند در این مورد چه نظری داری؟

این مسئله‌ای است که از سوی مسئولان تیم مطرح شده و بهتر است من در این مورد صحبت نکنم. نظر مسئولان را در این مورد باید بپرسید.

پرسپولیس به دنبال جذب سعد ناطق است و گفته می‌شود شما به او گفتید پیشنهاد پرسپولیس را قبول کند.

ناطق با من تماس گرفت چرا که می‌داند ۶ سال در ایران بازی کردم. ناطق از من در مورد پرسپولیس پرسید که به او گفتم این تیم برای قهرمانی تلاش می‌کند و در آسیا به میدان می‌رود. به گفتم پرسپولیس هواداران پر شمار و خوبی دارد و اگر به این تیم برود می‌تواند موفق شود و در مسیر پیشرفت بیشتر در فوتبالش قدم بردارد. در همین حد به او مشاوره دادم و وقتی نظرم را خواست در مورد چیزهایی که می‌دانستم به او توضیح دادم.

مثل اینکه توصیه‌ات به ناطق برای پیوستن به پرسپولیس به مذاق مسئولان و مربیان تراکتورسازی خوش نیامده و شایعه شده که آنها از تو به خاطر اینکه به بازیکنی توصیه کردی به پرسپولیس رقیب مستقیم تراکتورسازی در قهرمانی بروند ناراحت هستند؟

از این مسئله خبر ندارم. فکر نمی‌کنم این موضوع باعث ناراحتی کسی شود. اگر یک بازیکن از ایران قرار باشد به لخویا برود قطعا از بازیکن ایرانی که در السد قطر بازی می‌کرده مشاوره میگیرد. فکر نمی‌کنم کسی از مشاوره دادن من ناراحت شده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج