۴۷۲۵۵۶
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

اتاق ایران: مخالف «اسنپ و تپسی» نیستیم

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در اطلاعیه‌ای خبر منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر «مخالفت اتاق بازرگانی ایران نسبت به فعالیت دو آژانس موبایلی «اسنپ و تپسی» و پلمپ آن‌ها» را تکذیب کرد.

خبرگزاری ایرنا: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در اطلاعیه‌ای خبر منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر «مخالفت اتاق بازرگانی ایران نسبت به فعالیت دو آژانس موبایلی «اسنپ و تپسی» و پلمپ آن‌ها» را تکذیب کرد.
«انسپ و تاپسی» دو نرم افزار(اپلیکیشن) هستند که با نصب آن روی گوشی های موبایل، می توان از تاکسی های آنلاین برای رفتن به مقصد استفاده کرد.
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، اتاق ایران در اطلاعیه خود آورده است: نه تنها این تشکل بخش خصوصی هیچ مخالفتی نسبت به این نوع فعالیتها ندارد بلکه از کسب‌ و کارها و کارآفرینی نوین و استارت‌آپ‌ها حمایت می‌کند.
در این اطلاعیه تاکید شده است: اتاق ایران همواره با برگزاری نشست‌ها و همایش‌های مختلف از شیوه‌های نوین کسب‌ و کار حمایت کرده و با ایجاد «کمیسیون جوانان، کارآفرینی و کسب‌ و کار نوین و دانش بنیان» همچنان از آن‌ها حمایت خواهد کرد.
چندی پیش اتاق ایران در جلسه ای با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، بر ضرورت استارتاپ‌ها برای اقتصاد کشور و پشتیبانی جدی‌تر دولت از استارتاپ‌ها تاکید کرد.
نرم افزارهای اسنپ و تپسی، پل ارتباطی بین مسافر و تاکسی های آنلاین هستند که خودروها را در نزدیکترین محل به صورت زنده در نقشه نشان می دهند و با مشخص کردن مبدا و مقصد، نزدیک‌ترین خودرو برای مسافر اعزام می شود.
در همین رابطه نایب رئیس اتاق بازرگانی نیز به رسانه ها گفته، در برنامه ششم توسعه و در قانون بودجه ۹۶ سیاست دولت حمایت از کارآفرینی و کسب‌وکارهای نوین و دانش بنیان است.
به گفته حسین سلاح ورزی، «تاکسی های اینترنتی مجوز فعالیت خود را از معاونت علمی ریاست جمهوری و وزارت ارتباطات دریافت کرده اند؛ ضمن آنکه گاهی اتحادیه های صنفی نیز به این موضوع وارده شده و مشکلاتی را به وجود می آوردند.»

وی اعلام کرده که در اتاق ایران تلاش می شود در نهادی مانند شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی و کمسیون ماده ۷۶ و یا از طریق کمیسیون های تخصصی اتاق، مشکلات کسب و کارهای نو پا را حل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج