۴۷۲۲۶۲
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

بدترین ضربه به شهرآورد توسط سازمان لیگ

یکبار دیگر مدیران فوتبال کشورمان نشان دادند که در هیچ کجای دنیا همانند آن ها کسی قادر به برنامه ریزی عجیب و غریب نیست تا بتواند بدترین اتفاق ممکن را رقم بزند.

شفقنا ورزشی: بنابر اعلام سازمان لیگ دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در هفته بیست ‏و یکم لیگ برتر روز یکشنبه ۲۴ بهمن ۹۵ راس ساعت ۱۵ برگزار می شود،‏ دیداری که پیش از این قرار بود ساعت ۱۷ انجام گردد.‏ حال سوال اصلی این است که به چه علت یکشنبه برای برگزاری این دیدار حساس و پربیننده که همواره با حضور پرتعداد تماشاگران برگزار می شود انتخاب شده است؟ سوال دیگری که موجب اعتراض می شود زمان برگزاری این دیدار در ساعت ۱۵ است، آیا هیچ ساعتی بهتر از نیمه ظهر برای زمان این دیدار ممکن نبود؟

در فوتبال دنیا روز و ساعت برگزاری مسابقات مسئله ای بسیار مهم است، تصمیمی که قطعا منجر به حضور پرتعداد هواداران در ورزشگاه و تماشای میلیونی تماشاگران از طریق گیرنده های تلویزیونی می شود. دیدارهای مهم فوتبال دنیا معمولا در روزهای پایانی هفته که تعطیلی عمومی است و امکان حضور هواداران در ورزشگاه و تماشای دیدار از طریق گیرنده های تلویزیونی فرآهم است، برگزار می شود، مسئله ای که گویا در ایران بالعکس است!

دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس نه تنها در یک روز نامناسب برگزار خواهد شد که ساعت انجام مسابقه نیز با بی سلیقگی محض مسئولان در نیمه ظهر قطعا موجب می شود استقبال از تماشای این دیدار چه در ورزشگاه آزادی و چه از پای گیرنده های تلویزیونی به حداقل ممکن برسد.

حال باید از مسئولان سازمان لیگ این سوال را مطرح کرد که با چه استدلالی دربی پایتخت را در چنین روز و ساعتی برگزار می کنند؟ هدف حضور حداکثری است یا استقبال حداقلی؟ به چه دلیل برگزاری این دیدار حتی اگر در یک روز تعطیل میسر نبود در بدترین ساعت ممکن برگزار خواهد شد؟ بهتر نبود زمان این دیدار به ساعات پایانی شب که ادارات تعطیل و امکان تماشای آن برای دانش آموزان، کارمندان و کارگران و…موکول شود؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عیسی

      واقعا خیلی زود ساعتش

    • بدون نام

      افرین حرف دل هوادارای فوتبال رو زدین.این اقایون مسئول همیشه توحرفهاشون ازاحترام به مردم خدمت کردن به مردم میگن البته فقط تو حرف اینجورین پای عمل که میرسه مردم هیچ ارزش واهمیتی براشون ندارن ازاین ساعت برگزاری دربی مشخصه که دوست ندارن مردم این بازی رو ببینن

    • بدون نام

      تازه امکان داره مساوی هم باید بشن .

    • علی

      الان دوستان مسئول باشگاه تراکتور بیانیه میدن که سازمان لیگ میخاد پرسپولیس قهرمان بشه

    • بدون نام

      ازبس خیلی بازی خوبی هم از اب درمیاد همین ساعتم خبلی خوبه اص یه بازی خوبه که مطمینا خبری تزش نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج