۴۷۱۷۶۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فیلمبرداری Jurassic World ۲ آغاز خواهد شد

فیلم Jurassic World «جهان جوراسیک» که نسخه‌ای احیا شده از سری محبوب و قدیمی Jurassic Park «پارک جوراسیک» محسوب می‌گردد، با کسب ۱٫۶ میلیارد دلار از گیشه‌های جهان تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۵ میلادی شد.

وب سایت سینما گیمفا: فیلم Jurassic World «جهان جوراسیک» که نسخه‌ای احیا شده از سری محبوب و قدیمی Jurassic Park «پارک جوراسیک» محسوب می‌گردد، با کسب ۱٫۶ میلیارد دلار از گیشه‌های جهان تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سال ۲۰۱۵ میلادی شد.
فیلمبرداری Jurassic World 2 آغاز خواهد شد
این موفقیت در گیشه، راه را برای ساخت یک سه‌گانه‌ی جدید از این سری باز کرد و دنباله‌ی جدید آن که با نام Jurassic World 2 «جهان جوراسیک ۲» شناخته می‌گردد و هنوز عنوان مشخصی ندارد، برای اکران در سال ۲۰۱۸ میلادی در نظر گرفته شده است. جی.ای بایونا (J.A. Bayona)، که آخرین فیلمش با عنوان A Monster Calls «هیولا فرا می‌خواند» اخیراً اکران شده، وظیفه‌ی کارگردانی این دنباله را برعهده دارد و با توجه به تصویر به اشتراک گذاشته شده‌ی اخیرش در شبکه‌های اجتماعی، به نظر می‌رسد که مراحل پیش از تولید این فیلم به خوبی در حال طی شدن است و به‌زودی شاهد آغاز فیلمبرداری آن خواهیم بود.

اگرچه قرار است در «جهان جوراسیک ۲» شاهد تعدادی شخصیت جدید باشیم، اما برخی از شخصیت‌های کلیدی این سری جدید برای تکرار نقش خود به این دنباله بازخواهند گشت. برایس دالاس هوارد (Bryce Dallas Howard)، که عهده‌دار نقش کلر دیرینگ (Claire Dearing)، مدیر اجرایی پارک، در فیلم قبلی بود، بار دیگر به نقش‌آفرینی در قالب این شخصیت خواهد پرداخت. وی در گذشته اعلام کرده بود که فیلم‌نامه‌ی قسمت دوم او را به شدت تحت تاثیر قرار داده و اینبار شخصیتی کاملاً متفاوت را از او خواهیم داد.

حال او خبر از آغاز فیلمبرداری این دنباله‌ی مورد انتظار در روز‌های آینده می‌دهد. هوارد در گفتگویی که با وب‌سایت ET در جریان مراسم Screen Actors Guild داشته است، جزئیاتی از روند تولید فیلم «جهان جوراسیک ۲» ارائه داد و اعلام کرد که به زودی نقش‌آفرینی‌اش در این فیلم آغاز خواهد شد و تیم تولید تصمیم دارند تا مواردی که این روز‌ها طرفداران در خصوص آن‌ها زیاد صحبت می‌کنند را در این فیلم قرار دهند.

گزارش‌های قبلی خبر از آغاز فیلمبرداری این فیلم از ماه فوریه‌ی میلادی می‌دادند اما ‌در‌نهایت ماه مارس ۲۰۱۷ به عنوان بازه‌ی زمانی آغاز فیلمبرداری «پارک جوراسیک ۲» مشخص شد.

از جمله اشخاصی که اخیراً به این فیلم اضافه شدند می‌توان به دانیلا پیندا (Daniella Pineda) و دیمیتری وگاس (Dimitri Vegas) اشاره کرد. از روز جمعه ۱ تیر ۱۳۹۷ (۲۲ ژوئن ۲۰۱۸)، شاهد آغاز اکران جهانی قسمت دوم «پارک جوراسیک» خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج