۴۷۱۵۹۵
۲ نظر
۵۰۰۸
۲ نظر
۵۰۰۸
پ

مهم ترین مزیت ازدواج دانشجویی

فرماندار مشهد، مهمترین مزیت ازدواج دانشجویی را تسهیل و آسان سازی ازدواج برشمرد و گفت: در عین حال ساده گرفتن ازدواج به معنای نادیده گرفتن چار چوب‌های مهمی همچون مشورت با بزرگ ترها در این امر نیست.

خبرگزاری ایسنا: فرماندار مشهد، مهمترین مزیت ازدواج دانشجویی را تسهیل و آسان سازی ازدواج برشمرد و گفت: در عین حال ساده گرفتن ازدواج به معنای نادیده گرفتن چار چوب‌های مهمی همچون مشورت با بزرگ ترها در این امر نیست.

به نقل از ستاد خبری بیستمین دوره مراسم ازدواج دانشجویی(طرح ملی همسفر تابهشت)، رحیم نوروزیان با اشاره به معضلاتی که بر اثر فراهم نبودن شرایط برای زوج های جوان پیش می آید، گفت: یکی از برنامه های در حال اجرا در حوزه مدیریتی ما، ستاد ساماندهی مسائل جوانان است که از اولویت های در حال پیگیری آن، استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود است.

وی با اشاره به تسهیلاتی که دستگاه های مختلف می توانند در اختیار جوانان دانشجو قرار دهند، یادآور شد: برای این کار می توان بانک ها را پای کار آورد و وام های پیش بینی شده ای را در اختیار زوج های جوان قرار داد.

فرماندار مشهد در ادامه با مثبت ارزیابی کردن طرح ازدواج دانشجویی که بیستمین دوره آن در حال برگزاری است، مهمترین مزیت ازدواج های دانشجویی را تسهیل و آسان سازی ازدواج عنوان و تاکید کرد: ساده گرفتن ازدواج به معنای نادیده گرفتن چار چوب های مهمی همچون مشورت با بزرگ ترها در این امر نیست.

نوروزیان با تاکید بر پرهیز از برخی احساسات و هیجانات که در زندگی زوج های جوان مسأله ساز می شوند، اظهار کرد: هم کفو بودن و مشورت با بزرگترهای مورد اعتماد و نیز کارشناسان متخصص در این زمینه ها به عمق پیدا کردن زندگی مشترک کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه اکثر مردم آگاهی دقیقی نسبت به طرح ازدواج دانشجویی ندارند، اضافه کرد: چنانچه درباره طرح ازدواج دانشجویی که به مدت بیست سال در دانشگاه های کشور اجرا می شود، اطلاع رسانی مناسب تری صورت گیرد، به نتایج بهتری دست خواهند یافت.

فرماندار مشهد یادآور شد: رسانه ملی می تواند در زمینه آگاهی بخشیدن به مردم تاثیر به سزایی داشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روح ک ش

      لطفا آمار بالای طلاق ازدواج دانشجویی رو هم بدید.

    • مجتبی

      دانشجویی که در اینده براش کار نباشه همون بهتر که ازدواج نکنن که بخواد بعدا امار طلاق رو ببرن بالا به جای این کارا اشتغال باید ایجاد کنن که بشه خرج زن و بچه داد اخه این چکاریه میکنین وای بر شما

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج