۴۷۱۳۸۸
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

بازی متیو مک کانهی در یک فیلم مرموز

در یک فیلم مرموز جدید به نویسندگی و کارگردانی خالق دو سریال محبوب شبکه بی‌بی‌سی، متیو مک کانهی نقش ناخدای یک کشتی ماهیگیری را بازی می کند.

روزنامه بانی فیلم: در یک فیلم مرموز جدید به نویسندگی و کارگردانی خالق دو سریال محبوب شبکه بی‌بی‌سی، متیو مک کانهی نقش ناخدای یک کشتی ماهیگیری را بازی می کند.

به نقل از ددلاین، یک پروژه داغ ماه آینده به «بازار فیلم اروپا» در برلین می رود. متیو مک کانهی و آن هاتاوی در حال مذاکره هستند تا در فیلم نوآر «آرامش» بازی کنند که به نویسندگی و کارگردانی استیون نایت ساخته می شود. گرگ شاپیرو سازنده فیلم هایی مثل «گنجه رنج» و «سی دقیقه تا نیمه شب» و گای هیلی تهیه کنندگان این فیلم خواهند بود.
بازی متیو مک کانهی در یک فیلم مرموز

کمپانی آی ام گلوبال مسئولیت تامین سرمایه و تهیه کنندگی پروژه را بر عهده دارد و به این ترتیب برای سومین بار با نایت همکاری می‌کند. این کمپانی پیش از این فیلم تریلر یک نفره «لاک» با بازی تام هاردی را تهیه و تامین سرمایه کرده بود و تمام سرمایه فیلم «رستگاری» محصول این نویسنده و کارگردان را تامین کرده بود.

گفته می شود این پروژه داستانی مرموز این ناخدای یک کشتی ماهیگیری است که در یک جزیره کوچک کاراییبی گذشته اش وارد زندگی فعلی او می شود و او را در یک حقیقت جدید به دام می اندازد که ممکن است به هیچ وجه آن چیزی نباشد که به نظر می رسد. گفته می شود از همین حالا چند استودیوی آمریکایی به این پروژه علاقه مند شده اند. انتظار می رود فیلمبرداری از همین تابستان آغاز شود.

بعد از فیلم سال ۲۰۱۴ «میان ستاره‌ای»، این دومین همکاری دو بازیگر اصلی برنده اسکار این فیلم یعنی مک کانهی و هاتاوی است. مک کانهی در حال حاضر فیلم درام ماجراجویانه «طلا» را روی پرده دارد و در انیمیشن «آواز بخوان» ایلومینیشن و یونیورسال صداپیشگی می‌کند. پروژه بعدی او، فیلم «برج تاریک» است که با اقتباس از رمان های استیون کینگ برای کمپانی سونی ساخته می شود.

هاتاوی هم فیلم علمی تخیلی «غول آسا» را در راه دارد و در «هشت یار اوشن» محصول برادران وارنر یکی از نقش های اصلی را بازی می کند که سال آینده اکران خواهد شد.

بعد از فیلم خوش نقد سال ۲۰۱۳ «لاک» و فیلم «رستگاری» با بازی جیسون استاتهام، این سومین تجربه کارگردانی استیون نایت است. این نویسنده محبوب و پرکار، مغز متفکر پشت سریال درام گانگستری پرطرفدار شبکه بی بی سی یعنی «پیکی بلایندرز» و سریال «تابو» با بازی تام هاردی و ساخت بی بی سی و اف اکس است. فیلمبرداری فصل چهارم «پیکی بلایندرز» از ماه مارس آغاز می شود.

نایت به خاطر فیلم سال ۲۰۰۲ «چیزهای زیبای کثیف» نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمنامه اوریجینال اسکار شد. از دیگر فیلمنامه های او می توان به فیلم «سوخته» با بازی بردلی کوپر، درام جنگ جهانی دوم «متحد» ساخته رابرت زمکیس با بازی برد پیت و ماریون کوتیار و فیلم «سفر ۱۰۰ فوتی» با بازی هلن میرن اشاره کرد. پروژه‌های آینده وی «زن جلو می رود» سوزانا وایت و «خلافکارهای نوامبر» هستند. او همچنین مشغول نوشتن فیلمنامه دنباله فیلم «جنگ جهانی زی» است که برد پیت نقش اول آن را بازی کرده بود.

نایت همچنین درباره سریال جدیدی با حضور تام هاردی یعنی «تابو» در دست تولید دارد که این سریال را همراه هاردی و پدرش چیپس تهیه کرده و ساخته است. اودر عین حال خالق سریال «پیکی بلایندرز» درامی جنایی از تلویزیون بریتانیا است که داستان یک خانواده گانگستری اهل بیرمنگام را بعد از جنگ جهانی اول به تصویر می کشد. این سریال درام جنایی تلویزیونی بر پایه وقایع تاریخی ساخته شده و کیلین مورفی در آن نقش اصلی را ایفا می‌کند و استیون نایت خالق آن است. اولین فصل این سریال سپتامبر ۲۰۱۳ از شبکه بی‌بی‌سی ۲ پخش شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج