۴۷۱۰۴۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

آخرین وضعیت پرونده ژوزه مانوئل

قبلا فیفا پرسپولیس را محکوم به پرداخت طلب کادر فنی پرتغالی پرسپولیس کرده بود و باشگاه نیز چندی پیش در مهلت مقرر خواهان بررسی پرونده از سوی دادگاه ورزشی cas شد.

سایت پیروزی: قبلا فیفا پرسپولیس را محکوم به پرداخت طلب کادر فنی پرتغالی پرسپولیس کرده بود و باشگاه نیز چندی پیش در مهلت مقرر خواهان بررسی پرونده از سوی دادگاه ورزشی cas شد.cas که در شرایطی خاص حاضر به پذیرش پرونده های بررسی شده در فیفا می شود پس از واریز وجه حق داوری به این دادگاه خواهان بررسی مجدد آن شد.

طبق آخرین اخبار دریافتی ما رای پرونده ژوزه مانوئل طبق آنچه که دو هفته پیش در دادگاه ورزشی سوئیس(cas)به وکلای باشگاه پرسپولیس اعلام شده احتمالا دو هفته دیگر و اگر پرونده نیاز به مطالعه بیشتر داشته باشد نهایتا یک ماه و نیم دیگر اعلام و ابلاغ خواهد شد.

ژوزه و سه دستیارش چهارصد هزار یورو(یک میلیارد و ششصد و هفتاد و هفت میلیون تومان) طلب داشتند که در پی عدم پرداخت آن با احتساب جرایم و دیرکرد فیفا رای به محکومیت یک میلیون و پانصد هزار یورویی(شش میلیارد و دویست و نود و یک میلیون تومان) پرسپولیس داده است.

پرسپولیس هم البته از ژوزه و سه دستیارش با ارسال لایحه 150صفحه ای شکایت کرده ولی این شکایت رد شده است.متاسفانه و در پی تغییرات مکرر مدیریتی در پرسپولیس و روی کارآمدن هفت مدیر پس از برکناری ژوزه در مقاطعی باشگاه پیگیر این پرونده قطور نبوده.پرونده ای که از آن بعنوان یکی از قطورترین پرونده ها یاد می شود.

وکلای باشگاه در این پرونده سنگین و پبچیده نیز بواسطه تغییرات مدیریتی در باشگاه حداقل چهاربار تغییر کرده اند.وکلای اخیر باشگاه هم سعی کرده اند با دست گذاشتن روی برخی نکات خاص پرونده ازجمله مانور روی قرارداد ۴۵۰میلیون تومانی ثبت شده ژوزه در سازمان لیگ معادلات را به نفع باشگاه تغییر دهند.فعلا اما می توانیم بگوییم خیال هواداران راحت باشد و آنها بدانند که این کسرشش امتیاز از دوتیم ایرانی مربوط به پرسپولیس و حتی هیچ یک از تیم های لیگ برتری و حتی لیگ یکی نیست.

رای این پرونده هم قرار بوده یکماه یا نهایتا در دو ماه آتی صادر شود.از جلسه وکلای باشگاه با قاضی پرونده در دادگاه cas هم حدود سه هفته ای می گذرد.پس باید گفت زمان صدور رای می تواند نزدیک باشد اما فعلا رایی صادر نشده.

انشااله که رایی جدید به نفع باشگاه باشد و یا اینکه اگر رای به نفع ژوره صادر می شود مبلغ آن کاهش یافته باشد و یا اینکه این مربی پرتغالی و سه دستیارش حاضر به دریافت اقساطی مطالبات شوند.البته آنها تاکنون به هیچ وجه حاضر به تخفیف،عدم دریافت جرایم و دیرکرد و یا دریافت اقساطی مطالبات نشده و هرگز چراغ سبزی برای مذاکره و مصالحه در یکسال اخیر نشده اند.این پرونده مجموعا بخاطر فرسایشی شدن آن کار را به جایی رسانده که پرسپولیس می بایست چهار برابر اصل طلب ژوزه غرامت دیرکرد و جریمه پرداخت کند.
آیا این بار احتمال دارد رای تغییر کند؟باید منتظر باشیم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هواداران پر ادعای پرسپولیس طلب ژوزه رو میدن.
      بشین تا بدن
      خخخخخخخ

    • بدون نام

      شما فعلا طلب شیعی را بدین تا تیمتون تو نیم فصل بتونه یار گیری کنه کاری به تیم ما نداشته باشین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج