۴۷۰۸۵۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

گزارش نهایی کمیسیون شوراها درباره «پلاسکو»

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس از ارائه گزارش نهایی کمیسیون متبوعش درباره حادثه ساختمان پلاسکو به کمیسیون عمران خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: اصغر سلیمی عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، در تشریح جلسه عصر امروز (۱۰ بهمن) کمیسیون متبوعش، اظهار کرد: جلسه عصر امروز کمیسیون شوراهای مجلس با حضور مسئولان آتش‌نشانی، وزارت شهرسازی، سازمان مدیریت بحران کشور، شهرداری تهران و همچنین مسئولانی از وزارت کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه در استان تهران مسئولیت مدیریت بحران بر عهده شهردار تهران است، افزود: از همان ساعات اولیه آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو، ستاد مدیریت بحران به ریاست شهردار تهران تشکیل و اقدامات لازم را انجام داد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراها با اشاره به شرایط ساختمان پلاسکو، تصریح کرد: امکانات این ساختمان برای خاموش کردن آتش کافی نبود و کسبه اطلاعات و آموزش لازم برای خاموش کردن آتش را ندیده بودند.

سلیمی با اشاره به دیگر مشکلات ساختمان پلاسکو، افزود: کاربری این ساختمان اداری بوده اما کاربری آن به تجاری و تولیدی تبدیل شده بود و با توجه به اینکه این ساختمان در سال ۱۳۴۱ ساخته شده بوده اما تاکنون برای آن پایان کاری صادر نشده بود.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس با اشاره به اینکه بیش از هزار ساختمان بلند مرتبه در کشور وجود دارد، گفت: امکانات آتش‌نشانی متناسب با شرایط فعلی و متناسب با ساختمانهای بلند مرتبه نیست.

سلیمی با بیان اینکه رئیس مجلس ۴ کمیسیون را مامور بررسی حادثه ساختمان پلاسکو کرده است، گفت: قرار است روز سه‌شنبه (۱۲ بهمن) اعضای هیئت رئیسه کمیسیون شوراها تشکیل جلسه دهند و گزارش خود را درباره حادثه ساختمان پلاسکو به اتمام رسانده و به کمیسیون عمران مجلس ارائه دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج