۴۷۰۷۲۴
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

احضار حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت خارجه

سخنگوی وزارت امور خارجه از احضار سفیر سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه خبر داد.

خبرگزاری ایلنا: سخنگوی وزارت امور خارجه از احضار سفیر سوئیس به عنوان حافظ منافع آمریکا در ایران به وزارت امور خارجه خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفیر سوئیس در تهران بعنوان حافظ منافع دولت ایالات متحده آمریکا توسط محمد کشاورززاده مدیرکل آمریکا وزارت امور خارجه احضار و یادداشت اعتراضی جمهوری اسلامی ایران در خصوص صدور فرمان اجرایی اخیر رئیس جمهور آمریکا و اعمال محدودیت و برخورد تبعیض آمیز علیه شهروندان ایرانی برای سفر به آمریکا به وی تحویل داده شد.

در این دیدار صدور فرمان اجرایی رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا به منظور اعمال محدودیت برای سفر شهروندان ایرانی به آمریکا به بهانه های واهی و تبعیض آمیز، غیر قابل قبول و مغایر با کنوانسیونهای حقوق بشری و مفاد قرارداد ۱۵ اوت ۱۹۵۵ حقوقی و کنسولی بین دو کشور اعلام و بر حفظ و صیانت از حقوق شهروندان ایرانی تاکید شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: در این جلسه به سفیر سوئیس یادآوری شد که مردم ایران خود طی دهه های گذشته مظلومانه قربانی گروههای تروریستی مورد حمایت آمریکا بوده و نه تنها در هیچیک از عملیات گروههای افراطی تروریستی حضور نداشته اند، بلکه در همه جوامعی که در آن اقامت نموده اند، بعنوان یکی از قانون مدارترین شهروندان و ساکنان قلمداد شده اند.

قاسمی در پایان اظهار داشت: سفیر سوییس با اعلام این مطلب که از بازتاب فرمان اجرایی اخیر رئیس جمهور آمریکا در ایران مطلع است اعلام داشت مراتب را سریعا به وزارت خارجه آمریکا منعکس خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تحقیر از این بیشتر
      انقدر نسبت به افغانی ها تبعیض قاپل میشدیم که حالا یقه خودمونو گرفت
      الان حتی جایگاهمون تو دنبا اندازه افغانستانم نیست

    • ناشناس

      آمریکامنافع داره اونم توایران عجب سرتیترخبری بود

    • ترسو

      ايرانيان ساكن امريكا اجازه ورود به كشور خودشونو ندارن !! اونوقت ، به امريكا و قوانين داخليشون اعتراض ميكنيد ؟! عجب روئي دارين !

    • بدون نام

      قابل توجه اونايي كه افغاني ها رو مسخره ميكنن ايراني ها در نظر دنيا از افغانيا هم مخرب ترن

    • محمود حبیب کاظمی

      بنام خدا و با سلام . ایام الله دهه فجر بر ملت غیور و شهید پرور ایران مبارک باد. قابل توجه ملت و دولت / ملت و دولت محترم ایران خوب میدانند که امریکا مورد اعتماد نیست.از توقیف ساختمان تجاری ایران در امریکا به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار برای پرداخت غرامت به تعدادی از شاکیان که مدعی شده بودند از اقدام تروریستی ایران شامل حملات ۱۱ سپتامبر اسیب دیده اند. تا تحریم ها و توقیف دارایی های ایران. و حالا اعمال محدودیت برای سفر شهروندان ایرانی به امریکا به بهانه های واهی و تبعیض امیز. و بلا تکلیفی ۱۲ هزار دانشجوی ایرانی در امریکا .مردم ما ذر امریکا منتظر جه جیزی هستند . چرا برای تدریس و کار به کشور دیگری که با ایران رابطه دارد و تحریم نیستند مهاجرت نمی کنند. و من الله و توفیق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج