۴۷۰۶۰۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمالوند: به قدری به داوران فشار می‌آوریم که می‌ترسم مسابقات لیگ از بین برود!

سرمربی تیم گسترش فولاد گفت: انسان جایزالخطاست و داور هم یک انسان است اما به قدری به داوران فشار می‌آوریم که می‌ترسم مسابقات لیگ از بین برود.

خبرگزاری فارس: فراز کمالوند درخصوص بازی روز گذشته این تیم مقابل ذوب‌آهن گفت: این روزها از بازی بچه‌ها خیلی راضی‌ام و از این فوتبال لذت می‌برم. بحث نتیجه مطرح نیست و بحث لذتی است که از بازی تیمم می‌برم آن هم بعد از بازی سنگین با پرسپولیس و در کمتر از ۵ روز یک چنین بازی با صلابتی مقابل ذوب‌آهن جای تقدیر دارد و از همه آنها راضی هستم. ضمن اینکه کاملا مستحق برد بودیم و اگر پنالتی صددرصدی که اتفاق افتاد و اکبریان که اتفاقا یکی از داوران خوب ایران است، آن را به درستی تشخیص می‌داد، شاید با ۳ امتیازی که کسب می‌کردیم تا رده پنج بالا می‌آمدیم اما فوتبال است و یک روز داوری به سود شماست و یک روز هم به ضررتان.

وی ادامه داد: چیزی که این روزها در فوتبال ایران شاهد هستیم که البته به فوتبال لطمه می‌زند، هجمه علیه داوری است. دیروز داور یک پنالتی برای ما نگرفت اما نه هجمه‌ای ایجاد کردیم و حتی بعد از بازی هم از داور تعریف کردیم چون انسان جایزالخطاست و داور هم یک انسان است اما به قدری به داوران فشار می‌آوریم که می‌ترسم مسابقات لیگ از بین برود.

کمالوند گفت: معتقدم که باید با داوران همکاری کرد چون هر چقدر آنها آرامش داشته باشند قضاوت‌های بهتری هم خواهند داشت. درست مثل منِ مربی که اگر قرار باشد مدام از من ایراد بگیرند، ممکن است تعویض را ارنج اشتباه داشته باشم. الان هم به آنها به قدری فشار می‌آوریم که لیگ در حال بهم ریختن است. پس باید با توجه به جوانگرایی انجام‌شده در داوری به آنها کمک کرد تا داوری‌ها شکل طبیعی خود را پیدا کند.

سرمربی گسترش گفت: داوری دیروز ۳ امتیاز از ما گرفت اما داور جایزالخطاست و پیش می‌آید. اگر بخواهیم فشار بیش از اندازه بیاوریم، قضاوت‌های آنها در بازیهای بعدی بدتر هم می‌شود. بنابراین از همکارانم می‌خواهم خودمان را جای داوران گذاشته و مناعت طبع نشان دهیم هرچند که داوران هم باید بدانند فشار زیادی روی مربیان است چون تیم‌ها هزینه می‌کنند و می‌خواهند نتیجه بگیرند اما در هر صورت این مراوده و دوستی برای کمک به هم باید در تمام سطوح وجود داشته باشد.

کمالوند در مورد بازی با سیاه‌جامگان گفت: در این بازی مگنو باتیستا را نداریم و او این بار واقعا کارت گرفت و از بازی بعدی محروم شد. البته بازی بسیار سختی داریم چون خداداد عزیزی هرجا که باشد به تیمش انگیزه می‌دهد و به خاطر او بچه‌هایش از جان مایه می‌گذارند. ضمن اینکه بازی در مشهد هم که سخت است به خصوص که الان خداداد مربیان آنهاست. اگر این بازی را ببریم به جمع تیم‌های بالانشین صعود کرده و تمام هدف‌مان این است که با دست پر از مشهد برگردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج