جاباما
۴۷۰۵۴۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تقدیر ویژه پپ گواردیولا از یحیی توره

سرمربی منچسترسیتی تقدیر ویژه‌ای از یحیی توره بعد از برد شب گذشته تیمش به عمل آورد.

ایسنا: ‌به نقل از ایندیپندنت، منچسترسیتی در دور چهارم جام حذفی انگلیس موفق شد کریستال پالاس را در خانه خود با سه گل از پیش‌رو بردارد تا بدبیاری‌های سم الردایس با کریستال پالاس ادامه‌ داشته باشد.

در این بازی یحیی توره نمایش بسیار خوبی داشت و نقش بسزایی در صعود تیمش به مرحله بعد جام حذفی ایفا کرد. پپ گواردیولا بعد از صعود تیمش به مرحله بعد جام حذفی انگلیس گفت‌: می‌توانستیم بهتر از این هم انجام بدهیم. قابلیت‌های بیشتری در تیم داریم اما خیلی خوشحالم. همه بازیکنان عملکرد خوبی از خود داشتند. خوشبختانه با صبر زیاد توانستیم راه دروازه‌ حریف را پیدا کنیم. بعد از این بازی می‌خواهم از یحیی توره تمجید کنم. او ستاره در این بازی بود. توره نمایش بسیار خوبی در این بازی داشت. به نظرم حضور او در تیم می‌تواند به بقیه بازیکنان هم کمک کند. بازیکنان جوان و بااستعدادی در تیم داریم. لروی سانه و رحیم استرلینگ بازیکنانی بود که آینده منچسترسیتی را تشکیل می‌دهند. وقتی این بازیکنان جوان در تیم در کنار بازیکنی همچون یحیی توره قرار می‌گیرند، می‌تواند چیزهای زیادی از او یاد بگیرند. آخرین باری که اینجا آمدیم، بار دیگر توره ستاره ما بود. حالا باز هم او توانست با عملکردی بسیار خوب برای ما موثر باشد. از زمانی که او به تیم باز گشته، نمایش بسیار خوبی در ترکیب داشته است و به همین خاطر از او خیلی خوشحالم.

در بازی شب گذشته سیتی برابر کریستال پالاس، ونسان کمپانی بعد از مدت‌ها به میدان رفت. این مدافع بلژیکی که در دو فصل اخیر مصدومیت‌های زیادی داشته است، در بازی برابر پالاس به میدان رفت و نقش خوبی در تیمش ایفا کرد.

گواردیولا درباره حضور کمپانی در زمین مسابقه گفت‌: همه از بازگشت ونسان به تیم خوشحال هستیم. او مدت زیادی است از ترکیب تیم دور بوده است. خودم بازیکن بودم و می‌دانم این چقدر برای یک بازیکن سخت است که مدت‌ها از ترکیب تیمش دور بماند و به میدان نرود. او را کاملا درک می‌کنم. خوشبختانه ۹۰ ‌دقیقه در ترکیب تیم به میدان رفت و مشکل خاصی هم نداشت. او حالا با اعتماد به نفس بالاتر می‌تواند به بازی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا فکر کند چراکه بازی‌های فشرده ما در آستانه شدت گرفتن است و با از سر گیری لیگ قهرمانان اروپا، بازی‌های زیادی داریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج