جاباما
۴۷۰۵۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ماجدی: خونه‌به‌خونه می‌تواند لیگ برتری شود

سرپرست تیم خونه به خونه بابل ابراز امیدواری کرد این تیم با حضور نادر دست نشان بتواند به لیگ برتر راه پیدا کند.

ورزش‌سه: میرشاد ماجدی در ابتدای فصل لیگ دسته اول از تیم خونه به خونه جدا شده بود و حالا با حضور نادر دست نشان بر راس کادرفنی این تیم بار دیگر به عنوان سرپرست به تیم بابلی اضافه شده است.

ماجدی درباره بازگشتش به خونه به خونه گفت: «رفت و برگشت من مشکل خاصی نداشت؛ اول فصل برخی مسائل و هماهنگی هایی بود که با کادرفنی قبلی مهیا نشد. بعد از ایجاد تغییرات در کادرفنی خونه به خونه، آقای حسن زاده با من صحبت کرد و خودم هم علاقه‌مند بودم در این تیم فعالیت کنم. به هر حال زمینه برای بازگشتم فراهم شد و امیدوارم بتوانم به تیم کمک کنم.»

وی درباره شرایط تیم بابلی بیان کرد: «تیم خونه به خونه تیم خوبی است که مهره های خوبی را به خدمت گرفته است؛ این تیم جوانانی را دارد که جزو بهترین های لیگ یک هستند. شما اگر نگاه کنید بیش از ۴۰ درصد بازیکنانی که در فوتبال حضور دارند، مازندرانی هستند و در چنین شرایطی طبیعی است که جای یک تیم از مازندران در لیگ برتر خالی باشد.»

سرپرست خونه به خونه درباره شانس تیمش برای صعود به لیگ برتر گفت: «با اینکه کار کمی سخت شده اما می خواهم مقایسه ای با سال گذشته داشته باشم. سال گذشته که ما در رتبه دوم بودیم، تیم هایی مثل صنعت نفت آبادان و ماشین سازی در رده های پایینی بودند اما همت کردند و بالا آمدند. می خواهم بگویم ما همچنان امیدوار به صعود هستیم و با حضور مربی که چندین بار تیم های زیادی را به لیگ برتر آورده، به آینده می اندیشیم.»

ماجدی در پایان افزود: «امیدوارم هواداران خونه به خونه در بازی با سپیدرود مازندران به تشویق تیم خودمان بپردازند. فرهنگ فوتبال مازندران خاص است و در این فرهنگ احترام حرف اول را می زند. امیدوارم هواداران خونه به خونه این فرهنگ را به نمایش بگذارند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج