جاباما
۴۷۰۳۲۰
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش ظریف به قانون جدید مهاجرت آمریکا

وزیر خارجه کشورمان در واکنش به قانون جدید محدودیت مهاجرت آمریکا این اقدام دولت ترامپ را هدیه‌ای به افراط‌گرایان توصیف کرد.

خبرگزاری تسنیم: وزیر خارجه کشورمان در واکنش به قانون جدید محدودیت مهاجرت آمریکا این اقدام دولت ترامپ را هدیه‌ای به افراط‌گرایان توصیف کرد.

محمدجواد ظریف در واکنش به قانون جدید محدودیت مهاجرت که دونالد ترامپ آن را امضا کرد و کشورهای با جمعیت عمدتا مسلمان را هدف قرار داده در حساب توئیتری خود نوشت: قانون محدودیت ورود مسلمانان به آمریکا در تاریخ به عنوان هدیه‌ای بزرگ به افراط‌گرایان و حامیان آنها ثبت خواهد شد.

وی افزود: جامعه جهانی به گفتگو و همکاری برای پرداختن به ریشه‌های خشونت و تروریسم به شیوه‌ای جامع و فراگیر نیاز دارد.به عقیده ظریف قانون جدید محدودیت ورود به آمریکا نشان دهنده بی اساس بودن ادعاهای دوستی با مردم ایران است و این در حالی است که آنها فقط با دولت ما مشکل دارند.

وزیر خارجه کشورمان در ادامه نوشته است: در حالیکه به مردم آمریکا احترام می‌گذاریم و میان آنها و سیاست‌های خصمانه دولت آمریکا تفاوت قائلیم،‌ ایران اقدامات متقابلی را برای حفاظت از شهروندان خود در نظر خواهد گرفت.ظریف در پایان می‌افزاید: بر خلاف دولت آمریکا، تصمیم ما عطف به ماسبق نیست. پذیرای تمام ایرانیان با ویزای معتبر خواهیم بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واکنش شما چه به درد مردم می خورد اقای دیپلمات روز به روز به این نتیجه می رسید که دو سه سال وقت ملت را در لوزان و سویس به بطالت گذراندید

    • کامران

      دولت احمدی نژاد باج نمیداد به غربیها وکار نداریم درست یا غلط ولی حد اقل پاسپورتمان اعتبار داشت دولت فعلی که هرچه انها میخواستن نه نمی گفت واقای روحانی شعار میداد که به پاسپورت ایرانی اعتبار میبخشیم پس چه شد این شعار هم مثل دیگر شعارهایتا ن شد

    • جواد

      اقای ظریف با اینکه شما را قبول دارم اما قبول کنید که دیپلماسی شما جواب نداد حداقل انتظار ما به عنوان یک ایرانی این است که این قضیه را هم مثل برجامتان توجیه نکنید

    • بدون نام

      آقایون رفتن دوسه سال اونجا حال کردن هرچی گفتن گفتیم چشم بیا اینم جوابتون درسته ها ما از شهرمونم نمیتونیم خارج بشیم ولی وقتی می‌بینیم .....هیچ چی بابا ولش کن.امسال برین ترکیه باکو دا آمریکا نرین عیدو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج