۴۷۰۱۷۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

تقدیر و تشکر شهرداری تهران از اصحاب رسانه

مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران طی بیانیه‌ای، مراتب تقدیر و تشکر خود را از عکاسان و خبرنگاران اعم از تصویری و مکتوب که با جدیت و تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد پوشش صحیح اخبار حادثه پلاسکو برآمدند، اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران طی بیانیه‌ای، مراتب تقدیر و تشکر خود را از عکاسان و خبرنگاران اعم از تصویری و مکتوب که با جدیت و تلاشی خستگی‌ناپذیر درصدد پوشش صحیح اخبار حادثه پلاسکو برآمدند، اعلام کرد.

با پایان آواربرداری حادثه غم‌انگیز پلاسکو که منجر به شهادت ۱۶ آتش‌نشان فداکار و جمعی از شهروندان شد، شهرداری تهران از زحمات شبانه‌روزی اصحاب رسانه که همگام با تیم‌های امدادی و خدماتی به صورت لحظه‌ای، آخرین اخبار و تصاویر حادثه را مخابره می‌کردند تشکر کرد.

در متن تشکر مرکز ارتباطات شهرداری تهران آمده است:

"بسمه تعالی"

شهادت و فداکاری آتش‌نشانانی که در عملیات نجات مردم، خود دچار حادثه خطیر شده و در حال فداکاری متعهدانه به امتحانی دشوار گرفتار آمده­‌اند، دل را از تحسین و تمجید و نیز از نگرانی و اندوه، آکنده می­‌سازد.

"مقام معظم رهبری"

حادثه تلخ ساختمان پلاسکو که منجر به شهادت جمعی از آتش­‌نشانان فداکار و شجاع شد، گرچه سخت و جانکاه است، ولی یادآور و تداعی‌کننده ایثارگری، رشادت و همت دوران دفاع مقدس و بازتعریف آن در جامعه و نسل کنونی کشور می­‌باشد.

بروز و نمود جلوه­‌های زیبای همدردی مردم شریف با داغداران و آسیب­‌دیدگان این حادثه جانکاه، آزمون خطیری بود که ملت ایران توانست از آن سربلند بیرون آید. حضور داوطلبانه هموطنان برای امدادرسانی، اهدای خون، آواربرداری، وحدت و همدلی مسئولان کشوری و لشگری، همکاری مردم با نیروی انتظامی و نظامی برای تسریع در امر کمک­‌رسانی، متاثر از ایثارگری پروانه صفتانی بود که برای نجات جان هم‌نوعان خویش به دل آتش زدند.

در این میان خبرنگاران، عکاسان و نمایندگان رسانه­‌های گروهی از صدا و سیمای جمهوری اسلامی گرفته تا خبرگزاری‌ها و روزنامه­‌ها و سایت­‌ها شبانه‌روز در کنار متخصصین فنی و مهندسی و آتش­‌نشانان قهرمان شهرداری تهران که در پی یافتن پروانه‌های پَرسوخته به آب و آتش می­‌زدند، تلاشی مجدانه و بی‌بدیل داشتند تا اخبار این عملیات خطیر را صحیح، بدون فوت وقت و به صورت مستقیم در اختیار مخاطبان و به ویژه خانواده­‌های گرانقدر شهدا قرار دهند.

تلاشی که در روزهای سخت و غم‌بار قابل وصف و تقدیر نیست، اما در حد بضاعت اندک خود لازم است از این همراهی و همدلی تشکر و قدردانی کنیم.

از اینکه با اخبار دقیق و اطلاع­­‌رسانی مناسب تا حدود زیادی راه شایعات و دروغ ­پردازی­‌های برخی مغرضین و معاندین را خصوصا در صفحات و شبکه­‌های مجازی بستید، از شما سپاسگزاریم و امیدواریم همچون همیشه در تمامی عرصه­‌ها همدل و همراه و کنارمان باشید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سیروس

      با سلام,,,,مگه قرار نیست فارسی را پاس بداریم این کلمه اصحاب رسانه از کجا اومده,,,,حداقل اگه میخواین فارسی رو پاس ندارین کلمه های لاتین استفاده کنین,,,

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج