۴۷۰۱۳۳
۵۰ نظر
۵۰۰۱
۵۰ نظر
۵۰۰۱
پ

نامه آجورلو به وزیر؛ نگران بازی با پرسپولیس هستیم

پس از آنکه پرسپولیس اختلافش را با تراکتورسازی به شش امتیاز رساند مدیرعامل سرخپوشان تبریزی برای وزیر ورزش نامه ای نوشت و تاکید کرد نگران دیدار با پرسپولیس است

خبرگزاری مهر: در نامه مصطفی آجورلو خطاب به مسعود سلطانی فر آمده است:« در فصول گذشته به‌واسطه عملکرد نامناسب فدراسیون فوتبال ذهنیت نامناسبی میان هواداران باشگاه تراکتورسازی نسبت به این فدراسیون به وجود آمده است.

چنین ذهنیتی البته برگرفته از واقعیاتی است که شرح آن فرصت فراوان می‌طلبد. در فصل جاری اما مجموعه اتفاقات باعث شده که ما در تبریز نسبت به آینده رقابت‌های لیگ برتر دچار نگرانی‌های فراوان شویم. در جدیدترین نمونه‌ها، سه مورد و نمونه بسیار مهم وجود دارد که موجب افزایش نگرانی‌ها می‌شود.

ابتدا نحوه قضاوت داوران در طول این فصل که در موارد متعدد به ضرر تیم تراکتورسازی بوده است. در آخرین نمونه داور دیدار تراکتورسازی- ماشین‌سازی به‌اشتباه اقدام به محروم کردن آقای مهدی کیانی بازیکن مؤثر تیم ما از بازی مقابل پرسپولیس نمود. همچنین است تکرار نشدن ضربه پنالتی به واسطه تخلف دروازه بان حریف.

در نمونه‌ای دیگر یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال از قطعی بودن قهرمانی تیم پرسپولیس در فصل جاری سخن می‌گوید که عجیب و شگفت‌آور است.

مورد دیگر هم به نحوه برگزاری دیدارهای دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس بازمی‌گردد. برنامه‌ریزی در چند هفته اخیر به‌گونه‌ای بوده است که ابتدا دیدارهای تراکتورسازی برگزارشده و پرسپولیس با آگاهی از نتایج تیم ما به میدان رفته است.

به این نمونه‌ها می‌توان احکام کمیته انضباطی را هم اضافه کرد. البته در مجالی گسترده‌تر می‌توان نمونه‌های فراوانی از اقدام‌های نامناسب فدراسیون فوتبال را مثال آورد.

در مقطع کنونی اما من وظیفه‌ دارم از حق مردم آذربایجان و هواداران تراکتورسازی دفاع کنم و اجازه ندهم به آنان ظلم روا شود. از همین رو مایلم نگرانی خود را از دیدار هفته آینده پرسپولیس - تراکتورسازی و متعاقب آن سایر دیدارهای لیگ برتر تا پایان فصل اعلام کنم.

فضا به‌گونه‌ای پیش می‌رود که من اکنون از اینکه فدراسیون فوتبال عملکرد خود در قبال این باشگاه را اصلاح کند، ناامید شده‌ام از همین رو از جنابعالی که نماینده دولت در ورزش هستید می‌خواهم که تمهیداتی برای اصلاح امور به کار ببندید.

تراکتورسازی عشق مردم آذربایجان است و اکنون این مردم شاهد جفای مجموعه مدیریتی فوتبال ایران به جان‌مایه و عشق خود هستند. این هواداران باوجود ناملایمات فراوان با تمام توان حامی تیم خود هستند و هیچ‌گاه تراکتورسازی را تنها نگذاشته‌اند.

شایسته است که مجموعه ورزش کشور قدر آنان را بداند و اجازه ندهد به آنان ظلم شود. متاسفانه انواع توهین های قومیتی از سوی برخی افراد به مردم اذربایجان صورت می گیرد و این واقعه تلخ موجب شکاف در سطح اجتماعی میان ایرانیان می شود.چنین توهین هایی دل و جان مردم اذربایجان را می ازارد. لازم است که حتما مسئولان ورزش کشور با این سنخ رفتارها مقابله کنند.

تراکتورسازی زنده است و زنده می‌ماند و باوجود بدخواهی برخی افراد در فوتبال ایران همچون گذشته خواهد درخشید و تیمی در قواره بهترین‌های آسیا خواهد شد. امسال هم در باشگاه تراکتور سازی تمام تلاش خود را انجام دادیم که زمینه کسب دو جام مهیا باشد. من به این موضوع ایمان دارم که اعتماد به تیم و هواداران می تواند ما را در کسب دو جام موفق کند.

در پایان مجدداً از جنابعالی می‌خواهم که زمینه رفع موانع مذکور مقابل این باشگاه را رفع نمایید تا رقابت لیگ برتر در فضایی عادلانه صورت گیرد. اکنون عملکرد فدراسیون گمانه عدم علاقه پایتخت نشینان به قهرمانی تراکتور سازی را تقویت می کند. از همین رو ورود جنابعالی به موضوع می تواند مهم باشد.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ههه از پرسپولیس ترسیدی

    • محمدحسین

      اخیی ترس باخت چی کرده بااین بدبختا ک میخان دس ب هرکاری بزنن تاواسه پرسپولیس حاشیه درست کنن
      اگه یاروگفته پرسپولیس حتماقهرمان میشه بخاطر اینه ک بازیهای خوب این تیموداره میبینه داره قدرت این تیمومیبینه
      شمابدبختا فقط زیرتوپ زدنو یاد دارین ازفوتبال
      جم کنین بابا بیچارهای اواره
      ب امید ترکوندتون توی بازی بعدی وقهرمانی پرسپولیس

    • بدون نام

      بروبابا دلت خوشه

    • بدون نام

      آخه مدیر سوراختور اولا که آن توپ پنالتی نبود و دوما فرار به جلو نکن بازیکن شما داور را هل داد و باید حداقل یکسال محروم بشود و ثانیا مگه اول فصل پرسپولیس زودتر از تیم شما بازی نمی کرد و در ادامه نیز قرار است جلوتر از شما بازی کند و در آخر شما برو جلوی تماشاگران منتسب به تیمت بگیر که خلیج فلان فلان نکنند.

    • سحر

      اقای اجرلو یکم شرم کن خجالت بکش بحث قومیتی رو که توی همیه بازی های تراکتور از طرف طرفدارای این تیم داریم میبینیم رکیک ترین و نژادپرستانه تربن حرفارو میزنن شعارهای تجزیه طلبی میدن شما چرا این موقع ها صدات در نمیاد؟ مسئول بد بازی کردنتون فدراسیونه؟ نیم فصل اول 70 درصد بازی های پرسمولیس خارج از تهران بود یه کلمه حرف زد؟ به جای شانتاژ کردن به تیمت ارامش بده نه که بخوای با حاشیه درست کردن و تحت فشار قرار دادن همه دستگاه های ورزش سعی کنی ازشون امتیاز بگیری فساد همین رفتارهای شماست اقای مثلن محترم

    • بدون نام

      مثل ......ترسیدین

    • مجی

      آقای آجرلو اگه به بازی های لیگ نگاه کنید به وضوح معلومه که تیم پرسپولیس از همه بیشتر در مورد داوری ضرر دیده ، اقای آجرلو بااین نامه میخواد بااین کارش نظر فدراسیون رو به طرف تیم خودش معطوف کنه وبه
      اصطلاح یک فرار به طرف جلو داشته باشه .ما طرفدارای
      پرسپولیس خدا رو پشت تیممون داریم ودل ملیونها هوادار عاشق رو.و تا آخرین توان ازتیم محبوبمون حمایت میکنیم.

    • بدون نام

      آقای آجرلو لطفا مظلوم نمایی نکنید شما ادعای دینداری و مسلمانی می کنی. مگر شما در این کشور زندگی نمی کنی که نا عدالتی های فدراسیون در فصل قبل وهمین فصل را ببینی. از خدا می خواهم که به همه ما توفیق حرف حق زدن را عنایت فرماید. به امید خدا پرسپولیس بزرگ قهرمان است چون ملت ایران هواخواه پرسپولیس است. حتی خیلی از آذریهای غیور هم پرسپولیسی هستند.

    • بدون نام

      خخخخخخخخخخخ از ترس خوابشون نمیبره بیچارها

    • بدون نام

      مرد باش حرفتو در میدان بزن.اتفاقا ما هم نگران هستیم توپ غیر هند رو داور پنالتی بگیره.این کارها دیگه نخ نما شده.

    • بدون نام

      ترسو

    • راستگو

      خدا همه مارا ببخشد.فوتبال اسیر سیاست شده.اول ما بازی میکنیم.داوران مشکل دارن.یکی در فدراسیون گفت پیروزی قهرمان است..ملت شریف آذربایجان.همه شما خوب میدانید که این یک بازی غیر فوتبالیداست که استارت آن را آقای سرمربی زده.بقیه هم اسیر افکار مجروح ایشان.برنامه لیگ اولدفصلدنوشته شده.جنابان اسیر افکار ادمهای که قبلا نمره منفی از مردم گرفتن نشوید.و خواهشم شماها برای ملت شریف آذربایجان دل نسوزانید.و پشت این مردم پنهان نشوید .این داستان ها خیلی مندرس شده.جناب مدیر .

    • بدون نام

      چى شدآقاى آجورلو مافياى آقاى قلعه نويى جواب نداده دارى فرافكنى ميكنى خيلى بدبختى هنوز شعار طرفداراى تيمتون دربازى استقلال برعليه خليج هميشه فارس فراموش نكرديم مردباش واشتباهات داورى برعليه پرسپوليس وتراكتور رو مقايسه كن ونتيجه اش هم اعلام كن تاببينيم كى رسوا ميشه

    • ستار

      بابا راحت به وزیر بگو: مبادا کمیته انضباطی کیانی و آقایی را به خاطر زدن به سینه داور محروم کنند

    • بدون نام

      خزالت بکش ناحسابی

    • بدون نام

      شعار بدید .........درست میشه کارتون

    • ایمان محمدی

      دروغ و فرافکنی.آقای آجورلو بازی هفته 23 تا 26 بازی پرسپولیس قبل از بازی تراکتور .اشتباهات داوری هم در مورد همه تیمها بوده .هر تیمی تا الان قهرمان شده حقش بوده .این حرفها فقط حرف آدمهای شکست خوردس.

    • علی

      آقا شما چه میدانید فوتبال چیست برو دنبال درجه های کیلوی و اینقدر دنبال بهانه نبا شید همه‌ی فوتبالیا میدانندکه پرسپولیس بهترین و زیباترین بازیها را با تمام بی مهریها و نا داورها انجام میدهد

    • 6666666

      ......چه غلطا پرسپولیس 6 هفته مانده به پایان فصل قهرمانه

    • بدون نام

      واقعا برات متاسفم سردار .چرا فرافکنی میکنید. چرا حرفهای بی ربط میزنی تو که دم از دین ومسلمانی آن هم در حد اعلا میزنی چرا روز روشن به افراد تهمت میزنی،اتفاقا آن تیمی که بیشترین ضربه از داوری خورده پرسپولیس میباشد نمونه واضح آن بازی قبلی مقابل همشهری شما گسترش بود که دو پنالتی روی طارمی نگرفتند ویه نفر هم باید اخراج میشد که نشد.مگه خداوند دوتا چشم سالم به شما نداده پس چرا اینها را نمی بینی.من کم کم دارم به وجدان ومسلمانی شما شک میکنم چونکه مسلمان به دروغ به دیگران تهمت نمی زند.در ضمن گفتی مردم به مردم آن خطه حرف میزنند.مگه شما گوش نداری وشعارهای بی ربطی که طرفداران شمادر آستادیومها علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی میزنند نمی شنوی.مگه پرچم دیگه کشورها را به استادیوم نیاوردن مگه شعار تجزیه طلبی نزدن.تیم شما بغییر از ضرر برای نظام هیچ منفعتی نداشته.بقیه تیم ها باید قرارداد میلیاردی باید با بازیکنان ببندن ولی شما مفت ومجانی از بازیکنان سرباز استفاده میکنبد.پس ساکت باشید چون مردم خیلی خوب اینچیزها را میفهمند.از تمام کارشناسان هم اگه هم بپرسید ،متوجه این واقعیت میشوید که بهترین تیم هم از لحاظ تکنیک وهم تاکتیک تیم پرسپولیس میباشه وحقش هم قهرمانی است.آقای سردار به نفعت هست که دیگه از این قضاوتهای بیهوده واز روی حسادت انجام ندهید چونکه داری اعتبار خودتو از دست میدهید.

    • بدون نام

      اولا عزیزم نامتو اشتباه فرستادی دوما بعد این بازیهای شما بعد پرسپولیس برگزار میشه اونموقع هم میخواین بگین چرا ما اول بازی داریم سوما اگه کمیته انضباطی به نفع شما نباشه به ضررتون کار نکرده تو همین بازی کیانی وآقایی داورو هل دادن ولی جریمه ومحروم نمیشن تماشاگراتون شعار نژادپرستانه میدن ولی هیچ اتفاقی نمیفته چهارما چندتا بازی به ضرر پرسپولیس پنالتی نگرفتن؟گل سالم طارمی رو افساید گرفتن بهتره بجای اینکارا خودتونو واسه جشن نایب قهرمانی آماده کنید خخخخخ

    • Somi

      مفت مفت بازیکن میگیری اعتراضم داری!! ب جای نامه نگاری ب تیمت بگو درست بازی کنن تا ببرن با حاشیه سازی ک قهرمان نمیشی! تا کی آخه دو دره بازی!!

    • ناشناس

      از جندتا بازی مونده به پرسپولیس شانتاژهاتون شروع شده ، هر روز یک سازی می زنید خودتون هم می دونید اگر تیمی قرار باشه به داوری و زمین و زمان اعتراض کنه پرسپولیسه چون هنوز بازی قبلی با دو پنالتی نگرفته و یک بازی کن همشهری اتان که دوکارته شد و بیرون نرفت خیلی زوده از خاطره ها بره ولی با تمام بهانه هایی که از سرو ته باشگاه تراکتور سازی دارن می گیرند بازی بعدی اتان را می بازید و پرسپولیس با اقتدار قهرمان میشه

    • بدون نام

      آقای آجرلو برای شخصی چون جنابعالی که مدعی العموم در همه امور فوتبال آذربایجان شده و با شانتاژ و تخریب حریف قدر و قدرتمندی چون پرسپولیس کبیر رو بجلو در حال فراری چه واژه و صفتی جز فریبکار میتوان بکار برد. واقعاً خودتان خسته نمیشوید و از رو نمیروید که بجای پیدا کردن نقاط ضعف و کار و تلاش جوانمردانه در راستای فوتبال پاک قدم بردارید بیانیه های پوچ و بی اساس منتشر میکنید.که اگه بنا به بیانیه دادن باشد پرسپولیس که باید با این همه هجمه و ناداوریهایی که در موردش صورت گرفته هزار بار بیانیه میداد ولی درود بر شیرمردی چون جناب آقای طاهری محترم و شیر پاک خورده که از زمان حضورش در پرسپولیس فقط و فقط به فکر برطرف کردن نواقص و آرام نمودن جو حاکم بر تیم در راستای نتیجه گیری جوانمردانه در مستطیل سبز بوده و هیچوقت بدنبال فریبکاری افکار عمومی نبوده است.پس آقای مدیر عامل همه چیز فهم فوتبال تراکتورسازی چطور به جنابتان اجازه میدهید که بدون هیچ ادله محکمه پسندی به قضاوت در مورد بازی بروی که هشت روز تا آن زمان باقی مانده و بیانیه در جهت تخریب افکار عمومی بدهی.این جوانمردی نیست بدان که خداوند جای حقه و حق را به حقدار میدهد.،والسلام

    • بدون نام

      خدا شفات بده ..دوران این حرفا گذشته با این حاشیه سازیها نمیتونید جلوی سوراخ شدنت و بگیرید .. با اینکه از سپاهان خوشم نمیاد ولی حال کردم حالتونو گرفت نزاشت قهرمان بشید

    • بدون نام

      آقای آجرلو لطفا جوسازی وفرار روبه جلو نکن

    • سادی

      شاید منظورش پرسپولیس نیست.
      چون همه قبول دارن که داوری کاملا به ضرر پرسپولیس بوده توی این فصل .
      طوری که حتی سخنگوی کمیته داوران و اقای فنایی از پرسپولیس عذر خواهی هم کردن

    • بدون نام

      مشکل فوتبال خودشما ..ها هستید

    • بدون نام

      سردار واقعا از شما این جوسازیهای کودکانه بعید بود

    • علی

      ...... بازیشون رو شروع کردن تا جو رو بنفع خودشون بکنن

    • بدون نام

      آقای آجورلو از شما بعید است نه فرافکنی کنید و نه موجب اختلاف بین ملت ایران بشوید سرنوشت بازی پر زمین بازی رقم می خورد

    • علی

      سردار آجرلویِ عزیز به جای این همه بیانیه و مغلطه گری
      یه بیانیه به خدا بنویس و از خدا بخواه که تورا به راه راست هدایت و چشم بینا به تو عطا فرماید تا حقایق را ببینی
      همچنین از خدا بخواه که یک جام به تو عطا فرماید تا اینقدر در پی بدست آوردن جام به همه تهمت نزنی که گناهیست کبیره
      واقعا متاسفم که شما مسول یک تیم لیگ برتری هستی و سعی داری با بیانیه های واهی و خراب کردن ذهن داوران ، در بازی مقابل پرسپولیس از اشتباهات داوری احتمالی سود کنی
      ولی برانکو باهوش و زرنگتر از اونیه که تو فکر میکنی

    • بدون نام

      کجای دنیا سعی میکنن احساسات ی مسوول رو تحریک کنن تا ی کاری واسشون کنه اخه سردار مفت خور یکم به خودتون بیاید برنامه لیگ که از اول فصل شده پنالتی هم که ی اتفاق ساده س اشتباه پیش میاد اشتباهات داوری تو لیگ ایران همیشه وجود داشته چ بسا که بعضا و در بیشتر موارد پرسپولیس هم متصرر شده نظیرش رقابت جام حذفی پارسال بازی با ذوب اهن یا حتی بازیهای فصل پیش که داورا محروم میشدند پس لطفا تا قهرمانیه پرسپولیس کبیر ببند و تماشا کن

    • امیر

      متاسفانه اقایون تراختوری یا میخان به زور سنگ و نارنجک و فحاشی و پرتاب صندلی قهرمان بشن یا جدیدن با بیانیه به سازمان و وزیر
      توی مستطیل سبز حرفاتونو بزنید و اونقدر خوب باشید که قهرمان بشید؛ نه با جنجال‌های بیرون از مستطیل سبز

    • بدون نام

      به جای فرافکنی و حاشیه درست کردن بروید تیمتان را بسازید. غیر اخلاقی ترین کار را انجام داده اید.اگر اشتباهات داوری که به ضرر پرسپولیس انجام شده اند نبود همین الآن پرسپولیس قهرمان زودهنگام لیگ بود.

    • بدون نام

      هر تخلفی بوده تراکتورسازی کرده. هر چی بد و بیراه حق تماشاگرانتون بوده به بقیه دادید حالا ننه من غریبم بازی در آوردید؟ اینجا که وجود چاپ ندارن اما حق رو باید گفت. ههه پرشورها

    • بدون نام

      تو که فدراسیون رو فبول نداری و نظامی هستی، در فوتبال چکار می کنی؟!!!

      مگر جنگ است؟؟؟
      .......

    • بدون نام

      سردار واقعا از شما این جوسازیهای کودکانه بعید بود

    • بدون نام

      من نمیدونم اینها چرا میخوان با روش پوپو لیستی کاراشون رو پیش ببرن مردم آذربایجان همانطورکه از اسمش پیداست جان ایران هست و نیازی به نامه های عوام فریبانه امثال آجرلو نداره

    • مجید

      بابا کم جنجال کنید, مردونه بازی کنید. قهرمان هم نشدید طوری نیست نه اینکه با شامورتی بازی سعی در توجیه باختتون دارید, شما تیم اصیلی نیستید چون بهترین بازیکنان دیگر تیمها رو به عنوان سرباز می گیرید و این بلای جان شماست.

    • علی8

      بابا یه پنالتی الکی هم براتون گرفتن که خداخواست و گل نشد واقعا داور دیگه چکار باید میکرد که گل بزنین.،پرسپولیس هم که واقعا داره فوتبال خوبی بازی میکنه.، اشتباهات داوری هم که برای همه ی تیمها بوده ،و البته برای پرسپولیس بیشتر از تیم شما.،نورالهی و عالیشاه رو هم که مخشون رو زدی بردیشون .،بابا رو که نیست سنگ پا تبریزه.!!!خخخخخخ

    • بدون نام

      خودش میدونه هفته دیگه پرسپولیس چه بلایی میخواد سرش بیاره.بسوزه پدر ترس

    • بدون نام

      متاسفانه لابی گری و دست های کثیف در فوتبال ایران به صورت مافیایی دراومده و گاهی به جریاناتی به صورت سازماندهی شده و پشت پرده و به سود دوتیم پایتخت ورق میخوره که واقعا جای تاسف و شرمساری داره
      فوتبال ایران باید از دو و سه قطبی بودن دربیاد و طرفداران هرتیم درهرشهری باخیال راحت و بدور از شنیدن انواع توهین اونم فقط بخاطر طرفدار بودن تیمهایی به غیر از 2تیم مرکز باشن!

    • بدون نام

      درکل برد و باخت تو فوتبال برای هرتیمی پیش میاد ولی بازهم روزی شخم زدن پیروزی یا همون پرسپولیس توسط تراکتور باز خواهد رسید!

    • بدون نام

      آقای آجرلو با آنکه استقلالی هستم.اگر دلم نخواد پرسپولیس قهرمان بشه، بیش از صدبرابرش دلم نمیخواد تراکتور سهمیه هم بگیره.اونم به خاطر هواداران نژادپرستش. اونم به خاطر خلیج همیشه فارسش. اونم به خاطر پکوندن تیمهای ریشه دار ایران .اونم به خاطر مفتخوری تیمتون که بازیکن ارو مفت و مجانی بدست میارید.

    • بدون نام

      یادتون رفنه بازی رفت چه بلای سر پرسپولیس اوردید قهرمانی باید بازی خوب به دست میاید نه با نامه نگاری پرسپولیس بیشتر از تراکتور از داوری ضربه خوردید شماها عکاسها را هم کتک زدید واقعا که

    • بدون نام

      جناب آجرلو،همینکه سهمیه آسیا بگیری برات زیاده.حرف قهرمانی نزن.اخه به قیافت و تیمت نمیخوره.زنده باد ایرانی اصیل

    • بدون نام

      چرتپولیس زیاد حرف میزنه، ناظر تایید کن

    • بدون نام

      چرتپولیس سولاخخخخخخخخ

    • بدون نام

      چرتپولیس مثل سال قبل میسوزه و نیاز ب پماد سوختگی داره. خودش و هواداراش. مدیر تایید کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج