۴۷۰۰۰۶
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

رشد اقتصاد آمریکا کند شد

در حالی که آمارهایی ضعیف از میزان درآمد شرکت ها و تولید ناخالص داخلی آمریکا اشتیاق ناشی از سیاست های اقتصادی دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا را خنثی کرده، ارزش سهام در بازارهای آمریکا برای دومین جلسه متوالی کاهش داشت.

آفتاب‌‌ نیوز: در حالی که آمارهایی ضعیف از میزان درآمد شرکت ها و تولید ناخالص داخلی آمریکا اشتیاق ناشی از سیاست های اقتصادی دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا را خنثی کرده، ارزش سهام در بازارهای آمریکا برای دومین جلسه متوالی کاهش داشت.

اقتصاد آمریکا در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶، کندتر از حد انتظار رشد کرده و رشد تولید ناخالص داخلی این کشور ۱.۹ درصد بوده که کمتر از رقم ۲.۲ درصدی است که اقتصاددانان انتظار داشتند. این رقم همچنین کمتر از رشد ۳.۵ درصدی ثبت شده در سه ماهه سوم ۲۰۱۶ است.

بر اساس این گزارش، پس از آنکه میزان صوددهی سه ماهه پایانی شرکت های آمریکایی کمتر از پیش بینی اقتصاددانان اعلام شد، ارزش سهام شرکت شورون با ۲.۴ درصد افت به ۱۱۳.۷۹ دلار رسید. شاخص انرژی سهام اس ان پی با ۰.۹ درصد کاهش بدترین عملکرد را در بین ۱۱ شاخص عمده اس اند پی به ثبت رساند. در کل بیشترین افت را شاخص های اس اند پی ۵۰۰ و داو جونز شاهد بودند.

اندرو سلیمون، از تحلیلگران موسسه مورگان استنلی اینوستمنت منجمنت در شیکاگو اظهار داشت: «بازار به امید اینکه اتفاقات مثبتی در آینده رخ خواهد داد رشد کرده بود، اما اکنون که با آمارهای واقعی مواجه می شویم می بینیم اوضاع به آن خوبی ای که مردم امیدوار بودند، نبوده است.»

ارزش سهام آلفابت، شرکت مادر گوگل نیز پس از مشخص شدن کمتر از میزان پیش بینی بودن میزان سوددهی اش در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۶، با ۱.۴ درصد افت به ۸۴۵.۰۳ دلار رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • روح ک ش

      خفه شید دیگه وضع اقتصاد ماکه تعطلیه

    • بدون نام

      در عوض رشد ایران زیاد شده.از بازار کار و مسکن و غیره مشهوده خخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج