۴۶۹۷۴۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امکان استفاده از مراکز تجاری اطراف پلاسکو

شهردار منطقه ۱۲ تهران از ایمن سازی اطراف ساختمان مخروبه پلاسکو خبرداد و گفت: امروز معبر چهارراه جمهوری برای تردد شهروندان و خودروها باز می شود.

خبرگزاری میزان: شهردار منطقه ۱۲ تهران از ایمن سازی اطراف ساختمان مخروبه پلاسکو خبرداد و گفت: امروز معبر چهارراه جمهوری برای تردد شهروندان و خودروها باز می شود.

عابد ملکی گفت: بعد از۱۰ روز تلاش مستمر شهرداری تهران، نیروی انتظامی، هلال احمر و سازمان های امدادرسان شب گذشته به طور کامل آواربرداری و تخلیه نخاله ها از محل ساختمان پلاسکو انجام شد و شهرداری منطقه اقدامات مربوط به ایمن سازی و ساخت دیوار در مقابل ساختمان پلاسکو را به اتمام رساند.


وی ادامه داد: اقدامات مربوط به صاف کردن کف خیابان ، بتن ریزی جهت استحکام معبر در محدوده ساختمان پلاسکو و در نهایت ساخت دیوار چهارمتری در مقابل مخروبه ساختمان پلاسکو بعد از اتمام عملیات آواربرداری به سرعت توسط معاونت فنی عمران و خدمات شهری منطقه انجام شد.

به گفته شهردار منطقه 12 در مجموع بیش از ۲۰۰ نفر از نیروهای خدمات شهری و عمرانی کار بتن ریزی و پاکیزه کردن محدوده پلاسکو را در این محدوده انجام و به اتمام رساندند.

وی با اشاره به تعیین تکلیف ساختمان های مجاور پلاسکو بیان کرد: ادامه فعالیت ساختمان های مجاور پلاسکو مانند پاساژ صمصام ( کویتی ها) و... نیز منوط به تایید سازمان نظام مهندسی و دستگاه قضایی مبنی بر بی خطر بودن این بناها خواهد بود و مالکان این املاک باید منتظر دستورات لازم از مقامات تصمیم گیر باشند.

ملکی با اشاره به همکاری همه جانبه شهرداری منطقه ۱۲ با کسبه پاساژ پلاسکو و مجتمع های تجاری مجاور تاکید کرد: شهرداری منطقه ۱۲ تمام همکاری های لازم با کسبه پلاسکو در خصوص راه اندازی بازارچه فروش محصولات تولیدی و همچنین با مالکان و بهره برداران پاساژ پلاسکو و مجتمع های تجاری اطراف در خصوص صدور مجوزهای لازم جهت تخریب و نوسازی املاک آسیب دیده را انجام خواهد داد.

به گفته وی تصمیمات لازم برای ادامه فعالیت پاساژ و مغازه های اطراف پلاسکو در هفته جاری توسط مقامات مسئول اتخاذ و اعلام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج