جاباما
۴۶۹۷۲۱
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

هوتن شکیبا: مخاطب ۲ سالی با تلویزیون قهر بود

هوتن شکیبا یکی از صداپیشه های «کلاه قرمزی» که این روزها تصویربرداری آن ادامه دارد بیان کرد که زمان پخش این کار، مخاطبان حتی ماهواره را هم کنار گذاشته اند.

خبرگزاری مهر: هوتن شکیبا یکی از صداپیشه های «کلاه قرمزی» که این روزها تصویربرداری آن ادامه دارد بیان کرد که زمان پخش این کار، مخاطبان حتی ماهواره را هم کنار گذاشته اند.

هوتن شکیبا در گفتگو با ما درباره کار در مدیوم تلویزیون با سریال «لیسانسه ها» که این شب ها به کارگردانی سروش صحت از شبکه سه سیما پخش می شود، گفت: به نظر من هر مدیوم و هر مدل سریال و فیلمی فارغ از اینکه نقش و شخصیت شما چه باشد و یا در تئاتر و سینما و تلویزیون باشد بازی های مختلفی را می طلبد.
هوتن شکیبا: مخاطب 2 سالی با تلویزیون قهر بود

وی ادامه داد: به نظرم پیش از این کمی این تفاوت های بین مدیوم ها وجود داشت ولی اکنون سالن های تئاتری بلک باکس شده است و حتی تئاتر هم به واقعیت نزدیک شده است. در کار تصویر هم به همین شکل است و ما بر اساس لنز می توانیم حتی بازی خود را تغییر دهیم.

شکیبا که بیشتر در تئاتر فعالیت دارد درباره حضورش در تلویزیون بیان کرد: حضورم در تلویزیون بیشتر به دلیل حجم مخاطبی است که این رسانه دارد و شما می توانید بازخوردهای بیشتری دریافت کنید. این حجم مخاطب با تئاتر قابل مقایسه نیست. البته پیش از این یکی دو سالی بود که مردم با تلویزیون قهر کرده بودند که بخشی از آن به دلیل کیفیت کارها بوده است.

وی با اشاره به کارهای باکیفیت و جذب مخاطب توسط این کارها عنوان کرد: ما بارها دیده ایم که هر گاه تلویزیون کار باکیفیتی روی آنتن برده است مخاطبان آن را دنبال کرده اند. یک تجربه من در تلویزیون «کلاه قرمزی» است که اگر هم نوروز بوده است و همه به سفر رفته اند باز هم آن را می دیده اند و دنبال می کرده اند.

صداپیشه شخصیت دیبی در «کلاه قرمزی» درباره این مجموعه که این روزها ضبط و تصویربرداری آن ادامه دارد، یادآور شد: حتی دیده ام که مردم ماهواره نمی بینند و بعد تا یک سال با «کلاه قرمزی» و دیالوگ های آن زندگی می کنند. قاعدتا این مساله به کیفیت یک کار مربوط می شود و اگر تلویزیون بتواند این کیفیت را نگه دارد قهر مخاطب برطرف می شود.

شکیبا در پایان درباره تجربه هایش برای بازی در «کلاه قرمزی» گفت: من دو سال با تیم «کلاه قرمزی» کردم و به هر حال هر جا باشم از تجربیاتی که در این کار به دست می آورم، استفاده می کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فافا

      هنوز هم قهره نکنه فک کردی میشینه سریال مزخرف لیسانسه ها با حضور تو وچن تا خوشمزه دیگه رو نگاه میکنه

    • بدون نام

      خیلیم باحاله اتفاقا نوید ورود یه بازیگر طناز و میده

    • بدون نام

      حتما از وقتی تو اومدی آشتی کرده!!!

    • بدون نام

      کاربر فافا لایییییییییک

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج