جاباما
۴۶۹۴۹۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

هشدار «مک کین» به ترامپ

«جان مک کین»، سناتور ارشد جمهوریخواه آمریکایی در بیانیه‌ای درباره مکالمه تلفنی دونالد ترامپ با ولادیمیر پوتین، به او درباره تحریمهای احتمالی روسیه هشدار داده است.

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امور مسلح مجلس سنای آمریکا به دونالد ترامپ هشدار داده که ولادیمیر پوتین درصدد تضعیف منافع امنیت ملی آمریکا است و به همین دلیل، نباید تحریمها ضد روسیه برداشته شود.

«جان مک کین» سناتور جمهوریخواه کنگره آمریکا از ایالت آریزونا در بیانیه‌ای اعلام کرد: «قرار شده که رئیس‌جمهور دونالد ترامپ فردا با ولادیمیر پوتین صحبت کند؛ گفتگویی که در بحبوحه گمانه‌زنی‌های بسیار در خصوص بررسی برداشتن تحریم‌های روسیه انجام خواهد شد. به خاطر امنیت ملی آمریکا و متحدانمان، من امیدوارم که رئیس‌جمهور ترامپ به این گمانه‌زنی پایان بدهد و چنین مسیر بی ملاحظه‌ای را رد کند. اگر او چنین نکند، من با همکارانم برای تبدیل تحریمهای روسیه به قانون، کار خواهم کرد».

وی که همواره مواضع ضد روسی داشته، بار دیگر مواضع مسکو در قبال اوکراین، تهدید روسیه علیه ناتو و اقدامات نظامی آن در سوریه در حمایت از دولت بشار اسد را دلیلی برای تداوم تحریم‌ها خوانده است.

مک کین تصریح کرد: «ولادیمیر پوتین دشمن ما است. او به ما به عنوان دشمنش نیاز دارد و او هرگز شریک ما نخواهد شد حتی در جنگ با داعش. رئیس‌جمهور ترامپ باید این موضوع را در موقع صحبتش با پوتین به یاد داشته باشد».

وی بار دیگر با اتهام زنی تند علیه رئیس‌جمهور روسیه به ترامپ هشدار داد که پوتین «در جستجوی تضعیف منافع امنیت ملی آمریکا در همه جهات است. اگر فرمانده کل قوای ما طور دیگری فکر کند، این فکری ساده لوحانه و خطرناک خواهد بود».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ترامپ دمت گرم مرد ... خوبه همینطوری برو جلو تا خیلی زود آمریکا را نابود کنی انشااله .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج