۴۶۹۲۰۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

با صمد مرفاوی درباره رودرویی با برانکو

سرمربی صبا می‌گوید برای برانکو کری نمی‌خواند.

خبرآنلاین: سرمربی صبا می‌گوید برای برانکو کری نمی‌خواند.

پرسپولیس با صبا بازی دارد و محرومیت سه بازیکن کلیدی قرمزها طبیعتا باید برای صمد مرفاوی و تیمش خوشحال کننده باشد. مرفاوی اما عکس این حرف را می زند و محرومیت قرمزها را برای خودشان خبر خوبی نمی داند. او در گفت و گو با خبرآنلاین درباره این دیدار و البته در پاسخ به این سوال که آیا برای برانکو کری خوانی می کند، حرف های تازه ای می زند.

آقای مرفاوی به نظر می رسد صبا تازه راه افتاده. در هفته های اخیر نتایج خوبی گرفته اید.
بله، در چند بازی اخیر بچه های ما به لحاظ کیفی خوب کار کردند و حتی مقابل تیم صنعت نفت هم نباید شکست می خوردیم. متاسفانه دقیقه ۹۳ شکست خوردیم. باید آن را بازی را می بردیم ولی خیلی اتفاقی گل دوم را خوردیم و بازی مساوی شد. در وقت های اضافه هم بدشانسی آوردیم و گل سوم را خوردیم. با این حال بازیکنان ما پیشرفت خوبی داشته اند و قطعا در هفته های بعدی بهتر خواهند شد.
توقع برد مقابل پیکان را داشتید؟ به هر حال یکی از تیم های نیمه بالای جدول را بردید.
این برد برای من سورپرایز نبود. بچه ها همدل شده بودند تا بازی را ببریم و خوب کار کنند. همه هم دیدند که چه بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و در نهایت برنده شدیم. ما در مقابل ماشین سازی هم خیلی خوب بازی کردیم. با وجود مشکلات زیادی که داشتیم خارج از خانه یک امتیاز گرفتم. انشالله اگر مشکلات تیم ما حل شود، قول می دهم وضعیت بهتر از این هم خواهد شد.
مشکلات فعلا حل نشده است؟
نه فعلا حل نشده است. باشگاه مدت دو هفته ای تعییم کرده که فکر می کنم امروز و فردا تمام شود. فعلا که خبری از حل مشکلات نشده است. نمی دانم وضعیت فعلا چطور خواهد بود.
شما فردا با پرسپولیس بازی دارید. سه بازیکن کلیدی این تیم سه اخطاره شده اند. این باید شما را خوشحال کند. درست است؟ یکجورهایی خوش شانس هستید...
اگر آقا صمد خوش شانس بود که در سه دقیقه جلوی نفت آبادان نمی باخت. اتفاقا من خوش شانس نیستم. درباره پرسپولیس هم اصلا اینطور فکر نمی کنم. تیم آنها متکی به سه بازیکن نیست و بازیکنان خوب دیگری دارد. من اصلا از محرومیت بازیکنان پرسپولیس خوشحال نشدم. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است. به نظر من حتی همین استقلال در بدترین شرایط خود قوی است و نباید این تیم را دست کم گرفت. همه این فصل دیده اند که پرسپولیس چقدر بازی های خوبی انجام داده است.
در غالب کار گروهی خیلی خوب بازی می کنند. شاید اگر طارمی، احمدزاده و سید جلال حسینی بازی می کردند کار ما راحت تر بود. پس این نمی توانست برای ما خبر خوبی باشد. قطعا پرسپولیسی ها بازیکنان جایگزین خوبی دارند که با انگیزه مقابل ما قرار می گیرند. مطمئنم کارمان خیلی سخت خواهد بود.
تیم شما به سقوط نکردن فکر می کند دیگر؟ یا اینکه اهداف دیگری دارید؟
اصلا به این موضوع فکر نمی کنم. فعلا فکرمان روی موفقیت است. جلوی پرسپولیس هم به هر سه امتیاز نیاز داریم و باید برنده شویم. دوست ندارم فکرمان را معطوف به چیز دیگری کنیم.
به نظر می رسد تیم شما دستیار اول نداشته باشد، موفق می شوید!
اصلا این بحث ها نیست. من دستیاران دیگری دارم. غیر از ساکت الهامی که از جمع ما رفت، بقیه کنار تیم هستند. بوستانی، کاشی، مولایی و... در تیم هستند و با همین نفرات به کارمان ادامه می دهیم. ما نیاز به دستیار دیگری نداریم و با تیم فعلی جلو می رویم و انشالله موفق خوهیم شد.
برای برانکو کری نمی خوانید؟ اصلا اهل این چیزها هستید؟
برانکو یک مربی خوب و کار بلد است. هیچوقت برای او کری نمی خوانم.هیچوقت در فوتبال فوتبال دنبال این چیزها نبوده ام. ما فوتبالی و در زمین برای هم کری می خوانیم. امیدوارم که این بازی تماشاگر پسند باشد و همه از دیدن آن لذت ببرند. هم ما سه امتیاز را می خواهیم و هم پرسپولیس؛ این مسئله بازی را قطعا قشنگ می کند.
مصدوم و محروم برای بازی پرسپولیس دارید؟

بله، حسن زاده و رمضانی در تیم ما مصدوم هستند ولی محرومی برای این مسابقه نداریم. البته معلوم نیست که مصدوم های ما به این مسابقه برسند یا نه.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رامین

      آقا صمد !
      تویی و خاطرهء ناصرخان حجازی و بیژن طاهری و محمدان بنگلادش !!
      موفق باشی ای همیشه آبی !!

    • بدون نام

      انشالاه شش تامیخوری تابازی تماشاگرپسندبشه بازیکن خوب توپرسپولیس بسیاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج