۴۶۹۱۵۸
۹ نظر
۵۰۰۶
۹ نظر
۵۰۰۶
پ

ایجاد ۱۵ هزار شغل پس از برجام

‌استاندار قزوین گفت: ما پس از برجام ۱۵ هزار شغل ایجاد کردیم و نزدیک به ۴ هزار نفر هم تعدیل نیرو داشتیم. اگر این سیاست‌های درست دولت نبود، اگر این حمایت‌های رهبری نبود، اگر این تحمل مردم نبود، ما اکنون بجای این ۴ هزار تعدیل، شاهد ۵۰ تا۶۰ هزار تعدیل و خوابیدن تعداد وسیعی از کارخانه‌ها بودیم.

خبرگزاری ایسنا: ‌استاندار قزوین گفت: ما پس از برجام ۱۵ هزار شغل ایجاد کردیم و نزدیک به ۴ هزار نفر هم تعدیل نیرو داشتیم. اگر این سیاست‌های درست دولت نبود، اگر این حمایت‌های رهبری نبود، اگر این تحمل مردم نبود، ما اکنون بجای این ۴ هزار تعدیل، شاهد ۵۰ تا۶۰ هزار تعدیل و خوابیدن تعداد وسیعی از کارخانه‌ها بودیم.

فریدون همتی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری استان که صبح امروز در سالن اجتماعات شهید امامی استانداری برگزار شد گفت: زمانی که حضرت امام در بستر بیماری بودند ما فکر می‌کردیم که سرنوشت انقلاب پس از امام خمینی(ره) چه خواهد شد، اما دیدیم که یکی از یاران صدیق امام راحل، با حمایت و هدایت الهی رهبری انقلاب را برعهده گرفت و ناخدای این کشتی شد و اکنون انقلاب با صلابت و استوار به پیش می‌رود.

استاندار قزوین با اشاره به رحلت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی افزود: اکنون نیز شخصیت‌هایی مانند آقای ناطق نوری در کنار رهبری و به‌عنوان یار وفادار ایشان حضور دارند و ما هم امروز به حضور ایشان در قزوین مفتخر هستیم.

همتی با اشاره به اینکه استان قزوین یکی از استان‌های استراتژیک کشور در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی است، اظهار کرد: قزوین نقش بی‌بدیلی در انقلاب اسلامی داشته و شخصیت‌های انقلابی برجسته‌ای مانند شهید رجایی و شهید بابایی را تقدیم این انقلاب کرده است.

استاندار قزوین با اشاره به سخنان آیت‌الله عابدینی پیرامون وجود یک باند اقتصادی در پوشش‌های سیاسی که به اقتصاد استان صدمه وارد می‌کنند، گفت:‌ هم‌اکنون از دستگاه قضایی تقاضا می‌کنم و به اداره اطلاعات مأموریت می‌دهم هر باند اقتصادی در استان اگر خلاف قانون عمل می‌کند، سریعاً شناسایی ‌کنند و مکتوب به ما گزارش بدهند، ما هم به سمع مردم خواهیم رساند.

فریدون همتی با اشاره به اینکه دولت گسترده است و احتمال دارد در سراسر کشور در یک مجموعه‌ای مدیر، کارمند یا مسئولی تخلفی انجام بدهد، اضافه کرد: دولت بنا دارد با این تخلفات قاطعانه برخورد کند و حقوق بیت‌المال محفوظ باشد.

استاندار قزوین با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و به کرسی نشاندن حقوق ملت ایران در این مذاکرات اظهار کرد: ما اکنون آثار مذاکرات و رفع تحریم‌ها را به وضوح مشاهده می‌کنیم، برای مثال ما در این مدت ۱۵ هزار شغل ایجاد کردیم و نزدیک به ۴ هزار نفر هم تعدیل نیرو داشتیم. اگر این سیاست‌های درست دولت نبود، اگر این حمایت‌های رهبری نبود، اگر این تحمل مردم نبود، ما اکنون بجای این ۴ هزار تعدیل، شاهد ۵۰ تا۶۰ هزار تعدیل و خوابیدن تعداد وسیعی از کارخانه‌ها بودیم، ولی الحمدلله به لطف خداوند، وضع اقتصادی با حرکتی که تکیه گاهش مردم است و برای پیاده کردن اقتصاد مقاومتی دارد، دنبال می‌شود کاملاً دگرگون شده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد امین

      چقدر دروغ میگید آخه....

    • بدون نام

      دیگه کارخانه ای نمانده که تعطیل بشه

    • محمد رضا

      اقا دروغ تا کی والا بخدای بالا سر قسم من کشاورزم ما را بد بخت کردید باز حرف از رشد در زمینه کشاورزی میگویید پول گندم را بعد چهار ماه میدین وپیاز در انبارهایمان مانده وکیلویی دویست وپنجاه هم نمیخرن در صورتی که ما پیاز را در سال هشتادو هفت کیلویی چهار صدو هفتاد میدادیم این دولت مارا به خاک سیاه نشانده بس کنید با این امارهای کذایی

    • بدون نام

      عجب،خخخخخخخخحخ۰ححححححححححححححححخ

    • بدون نام

      همتون دروغ میگین ....

    • بدون نام

      خالی بند.
      یکیشو به من معرفی کنید بیکار نباشه
      البته با ماهی 800 نباشه فقط
      چون مهد کورک واسه بچه فقط ماهی 750 هست

    • حسین

      چرت فرمودید ...
      کجاست این همه شغل ؟ نکنه قاچاق میوه و گوشی و مواد مخدر و ظروف و لوازم خانگی و لوازم آرایشی و تکدی گری و روزنامه و گل فروشی و ..... شده ایجاد اشتغال توسط دولت تدبیر و امید ؟
      آمار دروغ ندید ... شما خودتون به همین آمار کمتر ازین دولت قبلی میگفتید دروغ و دروغگویی ... حالا خودتون هم دروغ میگید ... دنبال توجیه بدبختیدهای برجام هستید ولی الان با شعار ایجاد اشتغال ....

    • امیر

      افای همتی تا کی به این شایعات دامن میزنید 15000شغل در چه زمینه های ایجاد کردی..ریا کار چاپلوس .خودنما ..بس کنید از قهر خدا بترسید .

    • بدون نام

      خواهشا آمارهای الکی و دروغ منتشر نکنید
      الان هم که سرو ته خبراتون شده برجام
      اگه برجام نبود مملکت فلج بود.------------آره قبل از برجام فلج بودیم
      اگه برجام نبود آب خوردن هم نداشتیم
      اگه برجام نبود منزوی بودیم
      اگه برجام نبود......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج