جاباما
۴۶۹۰۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پروکوپتس: هیچ‌گاه به حقانیت آزمون شک نداشتم

مشاور حقوقی قربان بردیف، نایب رئیس باشگاه روستوف و وکیل مطرح ورزش روسیه از صدور رای فیفا به سود سردار آزمون ابراز خوشحالی کرد.

خبرگزاری تسنیم: میخائیل پروکوپتس پس از صدور رای فیفا به نفع سردار آزمون در پرونده شکایت باشگاه روبین‌کازان از این ملی‌پوش ایرانی اظهار داشت: خوشحالم که فیفا چنین تصمیمی را اتخاذ کرد و کار بسیار سنگینی جهت صدور رای به سود سردار آزمون صورت گرفت.

پروکوپتس که بیش از 10 سال است به عنوان مشاور حقوقی قربان بردیف، نایب رئیس و مربی تیم روستوف روسیه فعالیت می‌کند در دوره‌ای وکالت پرونده آزمون را پس از شکایت باشگاه روبین‌کازان بر عهده داشت. وی در ادامه تصریح کرد: باید متذکر شوم که این پرونده در فیفا بسته شد اما احتمال ارجاع درخواست تجدیدنظر این رای توسط باشگاه روبین‌کازان به دادگاه CAS را رد نمی‌کنم. من هیچ‌گاه به حقانیت سردار آزمون در این پرونده شک نداشتم. میان وکلای ورزشی همواره این حرف گفته می‌شود که بازیکنان هرگز بندهای قراردادشان را زیر پا نمی‌گذارند. آنها هیچ‌وقت هم قراردادی را جعل نمی‌کنند.

فیفا پس از تشکیل جلسه‌ای در روز ۱۹ ماه ژانویه ۲۰۱۷ میلادی (۲۹ دی ماه) پیرامون شکایت ادعایی باشگاه روبین‌کازان مبنی بر غیرقانونی بودن انتقال سردار آزمون به تیم روستوف، آن را رد کرد و رای به حقانیت ملی‌پوش ایرانی داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج