۴۶۹۰۰۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ابراهیمی: ملاک دعوت به تیم ملی چیست؟

مهاجم تیم تراکتورسازی نمی داند ملاک دعوت از بازیکنان به تیم ملی چیست؛ او می گوید اگر ۱۰۰ برابر بهتر از این هم باشد، دعوت نمی شود.

ورزش سه: محمد ابراهیمی در گفت‌وگو با سایت باشگاه تراکتورسازی درباره دیدار مقابل پیکان، درخشش در هفته‌های اخیر، رقابت با پرسپولیس برای قهرمانی، امیدواری برای حضور در تیم ملی و حساسیت‌های دربی تبریز صحبت‌هایی داشت که در ادامه می‌خوانید:

*در بازی مقابل پیکان 3 امتیاز کسب کردید تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم. از این بازی صحبت کن.

بازی سختی مقابل پیکان داشتیم که هم تاکتیکی و هم پرقدرت ظاهر شدیم. به‌خوبی می‌دانستیم اگر ۳ امتیاز را کسب نکنیم کار ما سخت‌تر خواهد شد و خدا را شکر توانستیم با یک بازی حساب‌شده موقعیت‌های زیاد بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

*در هفته‌های اخیر همواره جزو بهترین بازیکنان لیگ بودی. از عملکرد خودت رضایت کامل داری؟

من همیشه در خدمت تیم بودم سبک بازی‌ام به‌گونه‌ای است که باید هم در حمله و هم در دفاع به تیمم کمک کنم. در نیم‌فصل اول هم موقعیت‌هایی که من خلق کردم اگر تبدیل به گل می‌شد شرایط فعلی را داشتم ولی در آن مقطع زمانی توپ‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شد ولی خوشحالم که الآن لطف خدا شامل حالم شده هم گل می‌زنم و هم پاس گل می‌دهم. از همه مهم‌تر خوشحالم که برای تیمم مؤثر واقع می‌شوم.

*فکر نمی کنی موضعیت هایی که در بازی های از دست می رود، به ضرر تیم شود؟

حرف شما کاملاً درست است ولی بعد از مساوی بدی که ما مقابل صنعت نفت داشتیم در دیدار پیکان بچه‌ها استرس کاذبی داشتیم ولی مهم‌تر کسب پیروزی است که کسب کنیم. البته باید مدنظر قرار بدهیم که اینکه یک تیم موقعیت‌های زیادی ایجاد می‌کند به تاکتیک خوب تیم برمی‌گردد و اینکه تیم خوب کارش را جلو می‌برد که این موقعیت‌ها را ایجاد می‌کند ولی قبول دارم که باید از این فرصت‌ها بهتر بهره ببریم.

*امسال تراکتورسازی مصدومان زیادی داشته است. این موضوع تا چه میزان به تیم لطمه می‌زند؟

من نمی‌توانم در این خصوص اظهارنظر خاصی داشته باشم ولی قطعاً هر بازیکنی که مصدوم شده به‌نوبه خود به تیم کمک کرده است و امیدوارم هیچ بازیکنی در فوتبال مصدوم نشود و هر بازیکنی که الآن مصدوم است به تیم برگردد و به تراکتورسازی کمک کند.

*رقابت قهرمانی میان تراکتورسازی و پرسپولیس را چطور ارزیابی می‌کنی؟

بازی‌های پرسپولیس در آینده سخت‌تر خواهد شد چون باید در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا هم بازی کند ولی ما دنبال فرصت نیستیم و باید در هر بازی امتیازات کامل را کسب کنیم و امیدوارم بتوانیم در پایان سال قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را کسب کنیم.

*با توجه به عملکرد موفقی که داشتی امیدواری که به تیم ملی دعوت شوی؟

من می‌دانم یک بازیکن باید برای حضور در تیم ملی چه‌کاری انجام دهد و از این سؤال‌های تکراری خسته شدم. نمی‌دانم ملاک آقایان چیست و باید ببینند یک بازیکن چقدر تلاش می‌کند و دوندگی دارد. من هم در دفاع و هم در حمله دونده ظاهر می‌شوم و با جان‌ودل ۹۰ دقیقه پرتلاش کار می‌کنم و کارم را به نحو احسن انجام می‌دهم و به نظرم ۱۰۰ برابر بهتر از این هم باشم به تیم ملی دعوت نمی‌شوم.

*دربی تبریز مقابل ماشین‌سازی را چطور می‌بینی؟

بازی با تیم‌های ته جدول مخصوصاً ماشین‌سازی که یک بازی انتحاری برای سقوط نکردن انجام می‌دهد خیلی سخت است ولی امیدوارم بتوانیم در این برهه حساس ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

*هواداران تراکتورسازی بعد از ماه‌ها در ورزشگاه یادگار امام حضور پیدا می‌کنند. این موضوع چقدر می‌تواند به زیبایی‌های دربی کمک کند؟

این ما را خوشحال می‌کند چون هوادارانمان کنار ما هستند و از تیمشان حمایت کرده و به ما انگیزه می‌دهند. امیدوارم بتوانیم با یک فوتبال تاکتیکی و حساب‌شده دل آن‌ها را شاد کنیم چون لیاقت هواداران و مردم خوب آذربایجان شرقی خیلی بالاتر از این است و امیدوارم شرمنده‌شان نشویم و ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم و از هوادارانمان میخواهیم فردا به ورزشگاه بیایند .
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج