۴۶۸۸۰۰
۶۰ نظر
۵۰۰۸
۶۰ نظر
۵۰۰۸
پ

دختر جوان مورد تعرض کارگردان تئاتر قرار گرفت

روزنامه جام جم در گزارشی به زندگی تلخ یک دختر جوان پرداخته است.

روزنامه جام جم در گزارشی به زندگی تلخ یک دختر جوان پرداخته است.

در این گزارش آمده است: دختر متولد ۱۳۷۴ بود. در یکی از شهر‌های جنوبی به دنیا آمده و همان جا هم همراه خانواده‌اش زندگی می‌کرد. دختر در یک خانواده مذهبی که اعتقادات قوی داشتند، بزرگ شد.

دختر جوان درباره اعتقادات خانواده و شغل پدرش می‌گوید: پدرم مردی معتقد است و خانواده‌ای مذهبی دارم که همواره ما را به رعایت اصول اخلاقی تشویق کرده‌اند. به دلیل شغل پدرم و اقامت در یک مجتمع سازمانی حتی در خانه پدری‌ام ماهواره هم نداشتیم.

خانواده دختر مذهبی و هنر دوست بودند به همین دلیل دختر جوان از همان ابتدا با فضای هنر و ادبیات خو گرفته بود و این موضوع باعث رنجش کسی در خانواده نبود.

دختر جوان سال ۹۳ کنکور داد و در رشته حسابداری دانشگاه آزاد تهران قبول شد.این موضوع باعث شد تا دختر جوان با خود فکر کند که یک قدم به خواسته‌هایش نزدیک شده است. از همین رو بعد از مستقر شدن در خوابگاه دانشگاه خواست تا علاقه خود را در هنر دنبال کند.

او با پرسش و پاسخ فراوان و تحقیق درباره آموزشگاه‌های مختلف بازیگری بالاخره یکی از آنها را انتخاب کرد و از پدرش خواست به تهران بیاید و او را ثبت‌نام کند. پدر نیز با حساسیت فراوان درباره آموزشگاه تحقیق کرد و زمانی که نکته منفی درباره آن پیدا نکرد، به ثبت نام دخترش در آنجا رضایت داد.

پدر با آن که به هنر علاقه داشت، اما ابتدا موافق آموزش دخترش در رشته بازیگری نبود. دختر جوان درباره مخالفت‌های اولیه پدرش می‌گوید: به هر حال نگاه خانواده من طوری بود که ابتدا موافق حضور من در رشته بازیگری نبودند، اما بعد از مدت‌ها گفت‌وگو با پدرم بالاخره او را راضی کردم و پدرم هم بعد از آمدن به تهران و تحقیق در میان آموزشگاه‌های مختلف به سراغ آموزشگاه آقای بازیگر رفت و در آنجا ثبت‌نام کردیم.

آموزش‌ها آغاز شده بود و دختر جوان به دلیل علاقه‌ای که به بازیگری داشت با جدیت تمام تمرین‌هایش را دنبال می‌کرد. مدتی گذشته بود و او بعد از گذراندن دوره‌های اولیه همراه گروه، برای اجرای نمایش تمرین می‌کرد.

یک روز که مثل همیشه مشغول تمرین بودند، سر و کله آقای کارگردان پیدا شد. او آمده بود که برای کار جدیدش از بین بازیگران تازه کار فردی را انتخاب کند. دختر درباره آشنایی خود با کارگردان موردنظر اظهار می‌کند: در این آموزشگاه سه ترم تحصیل کردم. ترم آخر تحصیل در آموزشگاه، مشغول اجرای تئاتری بودم که آن فرد برای دیدن اجرا ی ما آمد و بعد از تماشای اجرا گفت برای بازی در پروژه جدیدش قصد دارد از من استفاده کند و این ابتدای آشنایی ما بود. من نیز درباره او هم با مشاور در آموزشگاه و هم با استادمان در آموزشگاه که یکی از چهره‌های بنام تئاتر است صحبت کردم و هر دو این کارگردان را تأئید و مرا به همکاری تشویق کردند. با شروع همکاری، برای صحبت درباره فیلمنامه در جلسات مختلف حضور داشتم.

وی ادامه داد: مرتب به بهانه آشنایی با کاراکتر و دورخوانی فیلمنامه دور هم جمع می‌شدیم و در این مدت او مرا به عنوان بازیگر اصلی فیلم معرفی می‌کرد. در نهایت نیز به بهانه یکی از همین جلسات کاری، آن اتفاق برایم رقم خورد.

دختر جوان که در خانواده مذهبی و معتقدی بزرگ شده بود، این نوع روابط را تابو می‌دانست و حتی سعی می‌کرد تا حد زیادی از دوستی‌های قبل از ازدواج دوری کند.دختر درباره اتفاق رخ داده، می‌گوید: فعلی که از آن فرد رخ داد مصداق بارز تعرض بود. ضمن این که پیگیری قضایی هم از طریق پزشکی قانونی و هم آزمایش دی‌ان‌ای موید این امر بود.

هنرجوی جوان بعد از آن روز مدت‌ها در شوک آن اتفاق بود. نمی‌دانست چه درست است و چه غلط. حتی نمی‌توانست درست درک کند که چه اتفاقی رخ داده است.

اوایل حتی از بازگو کردن این اتفاق، خجالت می‌کشید. فکر می‌کرد شاید دیگران فکر‌های بدی راجع به او بکنند، اما بعد از گذشت ده روز بالاخره تصمیم خود را گرفت. دلش نمی‌خواست دیگران هم مثل او در دام این کارگردان گرفتار شوند.

دختر جوان فشارهای روحی را که تحمل کرده بود، وحشتنا‌ک‌ترین حس دنیا می‌داند و می‌گوید: بعد از آن اتفاق حدود ده روزی طول کشید تا از او شکایت کنم؛ دلیلش هم این بود که در شوک روحی بدی به سر می‌بردم و واقعا قدرت تحلیل این شرایط را نداشتم. بعد از آن اما خیلی زود از کارگردان شکایت کردم و وی هم بلافاصله بعد از تأئیدیه پزشکی قانونی احضار، اما منکر قضیه شد و به دنبال آن دستورآزمایش دی‌ان‌ای صادر شد. پاسخ این آزمایش حدود شش ماه طول کشید و در این مدت آقای کارگردان مرتب برای من پیغام می‌فرستاد.

ابتدا پیغام‌های او رنگ و بوی وعده‌های مالی و ازدواج می‌داد، اما بعد از مدتی وقتی فهمید دختر جوان از موضع خود کوتاه نمی‌آید، پیغام‌های تهدیدآمیز فرستاد. شاید همین پیغام‌های تهدیدآمیز بود که دختر جوان را در تصمیمش مصمم‌تر کرد.

در نهایت دادگاه تشکیل شد. در جلسه دادگاه نتیجه دی‌ان‌ای نشان می‌داد که کارگردان گناهکار است. مرد ابتدا سعی می‌کرد همه چیز را کتمان کند، اما با دیدن نتیجه دی‌ان‌ای در دادگاه ابراز کرد که در آن زمان دختر جوان زن صیغه‌ای او بوده و چیزی غیر از شرع و عرف صورت نگرفته است.

دادگاه حرف‌های او را تائید نکرد و در نهایت کارگردان به صد ضربه شلاق و محرومیت از کار محکوم شد، اما این حکم دختر جوان را راضی نمی‌کرد. دختر در تمام این مدت با خود فکر می‌کرد آسیبی که از جانب این مرد به او رسیده، خیلی بیشتر از حکمی است که برای او بریده‌اند.

دختر جوان درباره پیگیری شکایتش می‌گوید: این مرد نه‌تنها با آبروی من بازی کرد که با آبروی خانواده‌ام هم بازی کرد. حتی در خوابگاه دانشجویی هم از آزارهای او در امان نبودم. این را بگذارید کنار تهدیدات مختلف او درحین پیگیری قضایی. من به لحاظ روحی بشدت آسیب‌دیده‌ام و این آسیب‌دیدگی حالا حالاها با من است پس نباید به من خرده بگیرند که چرا در پیگیری شکایتم این‌قدر راسخ هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا نگذره ازشون

    • مهتاب

      مگه حکم تعرض اعدام نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بازیگر

      شما که در هوس سوپراستار شدن از شهرستانی دور بلند میشی میای تهران درباره بازیگر شدن و معضلاتش برای یک خانم چیزی نشنیده بودی؟!!

    • امیرخانی

      قطعا این کارگردان ادم با نفوذی بوده وگرنه مثل خیلی های دیگه که این جرم مرتکب شدن به اعدام محکوم میشد

    • بدون نام

      خرده نمیگیریم که چرا در پیگیری شکایت این‌قدر راسخ هستی . اما همه چی به زور و یک طرفه که نیست تمام این مدل خبرها چرا تا به ازدواج ختم نمیشه علنی میشه!

    • بدون نام

      عجیبه؟؟؟واقعا جای سوال داره که چرا دختر خانم سریع متوجه این موضوع نشده و از اون محیط بیرون نیومده...حتی با اولین تهدید میتونست شکایت کنه...باید دقیق بررسی بشه.

    • نادیا

      بهش تجاوز شده؟؟

    • بدون نام

      تف بر این مرد بیشرف اگر در شهر من اتفاق می افتاد حتما .. روی ارامش را هم نمیدید

    • بدون نام

      اگر تعرض هست خوب چرا حکمش فقط چند تا شلاق ؟ چرا مل بقیه متجاوزین باهاش برخورد نشده چون با اینکار آینده این دختر سوخته دختری که میخواد پاک بمونه رو چرا به لجن میکشن آدم های اینطوری خدا از سرشون نگذره و خدا به سر دختر و خواهر خودشون بیاره تا طعم هوسرانی یکی دیگه رو بچش ببین این دختر و خانواده اش الان چی میشکن

    • هوشیار

      کرم از خود درخته.مگه میشه مردی بدون مقدمه و رضایت کردن طرف مقابل به او تجاوز کنه.متاسفانه در بازگویی اتفاق همه موضوع یکطرفه گفته میشود.

    • طوطی

      فقط شلاق !!!!! ؟؟؟؟؟؟
      حتما جریان چیز دیگه ای بوده ، اگه خانم باکره بوده پس این چه حکمی هست که به آقا دادن!!!!!؟؟؟
      خدا میداند وبس,

    • رهام

      حکم تعرض اعدام هست ولی صددرصد همون جور که کارگردان گفته صیغه بودن اگه صیغه هم نبودن مدارکی بوده که ثابت کرده دختر خودش راضی بوده وگرنه مث اون اتاق پرو به اعدام محکوم میشد بااین نتیجه ازمایشش

    • صبا

      اینا کارگردانهای به نام هستند که دخترهای شهرستانی فکر میکنند با نزدیک شدن به اونها میتونند باهاشون ازدواج کنند خودشون آگاهانه وبا رضایت رابطه برقرار میکنند اما وقتی میبینند خبری از ازدواج نیست تازه یاد شکایت میفتند

    • ارش

      لطفا نگید حتما تقصیر خودش هم بوده این حرف کاملا اشتباهه مردهای هوسباز که برای کسی نقشه بکشن که یک روزه نقششون رو عملی نمیکن هزارتا ترفند و حیله به کارمیبرن

    • بهروز

      این دخترای ساده را باید مخشون دربیاری وبجاش گچ بریزی خاک تو سرت ساده بدبخت گمشو تعریف هم میکنه

    • ely

      بازیگر تو طرفدار کی هستی اون کارگردان یا اون دختر ؟
      برای اینکه ممکنه بهش آسیب های بدی برسه پیشرفت نکنه از خونه خارج نشه !؟
      یکی از کسایی که میگه زن ها توی خونه بمونن ظرف بشورن همین آقای بازیگر !

    • بدون نام

      فقط اعدام

    • روح ک ش

      اولا حقش بوده.چطور تا الان درباره فساد در اینجور آموزشگاه ها نشنیده؟؟
      دوم چرا این رسانه ها لا پوشونی میکنن چرا اسم اون آموزشگاه اون متعرض رو اعلام نمیکنن تا دختر بدبخت دیگه ایی اینجوری نشه

    • بدون نام

      عجبا!دخترمذهبی هوس بازیگری به موخش زده!این دختربه ظاهرمذهبی بایدحرف خانواده رو گوش میکرد....

    • یاس

      توروخدا الکی قضاوت نکنید.خدا میدونه چه اتفاقی افتاده
      اگه بهش تجاوز کرده پس چرا فقط صد ضربه شلاق؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      مقصر دختر بوده اعتماد کرده

    • بدون نام

      لعنت خدا به هرچه آدم فاسده

    • عماد

      اگر این دخترراضی به این کارنبودکارگردان چطورهمچنین جرعتی بهش دست میداد.حتی باکمترین شکی میتونست اونجا رو ترک کنه اما دختره تا بازیگرنشده داره از ترسش تو دادگاه وجلوی پدرومادرش برامون بازیگری میکنه.متاسفانه این دختر با احساس واعتمادبیش ازحدش به دیگران باعث ازدست رفتن آبرویش وشاید یک عمرزندگیش شد.!!

    • ترنم

      چرا واضح نمیگن تجاوز شده ..."فعلی که رخ داد مصداق بارز تعرض" یعنی چی اخه

    • بهرام

      اقا یاخانوم چرااسم کارگردان رونمیگید اینهاابروخودشون نمیخوان،،اون وقت شما،،،،،،،،،کاسه ازاش داغتر،،،،معرفی کنید،،،تامردم بشناسند،،،،ازما گفتن،،،،،ناظرلطفاتاییدکن،،،ممنون

    • مهتاب

      کامنت قبلی از من نیست .
      فقط و فقط باید بگم خیلی متاسفم که توی چنین اجتماعی زندگی میکنم .
      جامعه‌ایی که بیشتر مردهاش دم از شرف و غیرت میزنن و قتلهای ناموسی رو مورد تشویق قرار میدن و حاضرن تن به هرکاری بدن تا ناموسشون بقول خودشون حفظ بشه .
      ولی کاش تمام این رگ غیرتها واقعیت داشت .
      غیرت به این نیست که فقط زن و مادر و خواهرتو حفظ کنی .
      غیرت یعنی اینکه ناموس دیگرون رو هم مثل ناموس خودت بدونی و تحت هر شرایطی به خودت اجازه ی ایجاد مزاحمت ندی .
      همیشه تو نظرات خوندم دختر و زن مقصرند چون رفتار یا گفتار زننده داشتن یا اینکه بقول بعضی شیطان صفت بودن .
      تو این نظرات که من همیشه خودمو خواهر و شما رو برادر خودم خطاب کردم و کلامی غیر از کلام خدا نگفتم و اگه غیر از اون بود چیزی جز سازش و گذشت نبوده ، به چی متهمم ؟؟؟؟؟؟
      یعنی هر جا اسم خانم هم دیدید باید تمام فکر و ذهنتون این باشه چطور باعث آزارش بشید ؟؟؟؟؟
      خیلی خیلی تاسف باره !!!!!!
      غیرت و مردونگیتون که ازش دم میزنید در همین حده ؟
      اگه اخبار این سایت و نظراتشو میخونم فقط و فقط هدف این بود که بفهمم تو اجتماعی که زندگی میکنم چی میگذره و چطور بتونم فرزند و زندگیمو سالم نگه دارم منتها متاسفانه مزاحمت برخی که قطعا هر باشن همین نقش رو ایفا میکنن نمیذاره .
      همیشه تو زندگیم از چیزی که باعث رنجشم شده دوری کردم این مورد هم روش .
      عطاشو به لقاش میبخشم .
      دوستان عزیز از این به بعد هیچ کامنتی نمیذارم و هر کس به نام من اومد بدونید اون شخص من نیستم
      البته ابنو گفتم که اگه توهینی یا چیزی بود فکر نکنید جسارت بنده بوده .
      مزاحم عزیز شما هم با مزاحمتت خوش باش .
      فقط تو خلوتت و یا موقع نظر دادنت اگه خواستی از راستی و درستی بگی این کارتو مد نظر قرار بده .
      در اخر از کلیه هموطنان عزیز که تو این سایت باهاشون آشنا شده و چیزهای زیادی از نظراتشو آموختم تشکر میکنم و اگر ناخواسته باعث رنجش کسی شدم حلالیت میطلبم .
      در پناه خدا شاد ، پیروز ، سربلند باشید .
      برترینها لطفا لطفا بدون سانسور درج بفرما . خواهش .
      شما هم در پناه ایزد منان باشید .

    • احمد

      من که متوجه نشدم مگه حکم تجاوز اعدام نیست ،حتما یک چیزی بوده که حکم کارگردان شلاق بوده وگرنه هرچه هم پارتی بازی باشه بااین گونه مسائل قانون کوتا نمیاد حالاهرکی هست واسه خودشه

    • رهام

      خانم مهتاب مگه کسی چیزی گفته که به شمابرخورده شاید یه بی نوایی نمیدونسته کسی ویگه بااین اسم کامنت میزاره بعدش هرکی هست راست گفته

    • مهتاب

      دختره احمق حالا بازیگرشدی؟؟؟؟؟

    • راش

      حکم تجاوز اعدام هست اما وقتی خود دختر جایی بره و براش این‌ اتفاق بیفته اسمش‌ رایطه نامشروع میشه از دید قانون (بستگی ب نفرش هم داره)و مجازاتش صد ضربه شلاق هست . اگه میگفت‌ رفت و آمد نداشتیم بامن توی ماشین یا جای‌ دیگه اینکار رو کرده مجازاتش ب احتمال زیاد اعدام بود
      ن دل دختر‌ میخواسته ن‌ صیغه بودن گه صیغه بودن شلاقی در کار نبود

    • یاس

      مهتاب خانوم شاید اون یک نفر هم اسم شما بوده.شما از ما بزرگتر هستین شاید نظراتتون به درد کسی بخوره کاری با مزاحم ها نداشته باشید

    • پریسا

      سلام آبجی مهتاب واقعا مقاله جالبی نوشتی
      دوستی زیاد باعث اعتماد میشه و بعد تجاوز روی میده
      به نظر من به احکام شرع باید احترام گذاشت اصلا چه معنی داره که دختر با پسر اینقدر صمیمی بشن؟؟

    • بدون نام

      ترا خدا از خبر یا موردی خبر ندارید بیخودی قضاوت نکنید چون خدای نکرده یکی از اعضای خانواده شما به این درد مبتلا میشود! این که کرم از خود درخت است کهنه و قدیمی شده مردم به دنبال فرهنگ و ادب این خاک هستن، اگه یک نفر خدانشناس دختری را اغفال کرد الکی نمک به زخم مردم نباشید! در این طور مسایل بایستی وارد قضیه شد تا ببینید چه اتفاقی افتاده است! بنده خدا این دختر چند مرتبه گفت که به من میگفت تو نقش اول فیلم هستی، (در این پرانتز هرکدام از شما راضی هستید یک وام با سود بالا بگیرید و به کارگردان بدهید تا شماها را در یک نقش کوتاه به بازی بگیرد) حالا چی شده که بعضیها علامه دهر شده اید!! اون کارگردان ناکس و رذل سوءاستفاده کرده دختر بیچاره قربانی است، به عقل و شعور و درایت خود مراجعه کنید متوجه خواهید شد......

    • آذربایجان

      مهتاب خانم تورا خدا ناراحت نشید من یکبار قصه زندگی خود را شرح داده بودم والایی به طرفداری از مردان نوشته بود آن روز شما یک جواب دندان شکن به نوشتید نرواز پیش ما تورا جون هر کی دوست داری

    • اراد

      راش.به نظرتون رابطه نامشروع همون دل خواستن دختره نیست حداقل حالا که ادای کارشناسارو در میاری قشنگ دربیار هرچی هم بگید زمین برید اسمون برید 99درصد تجاوزا میل هردوطرف وقتی میبینن چیزی بهشون نمیماسه ال درمیارن

    • بدون نام

      همه چیز از قبولی در دانشگاه آزاد و زندگی دور از خانواده در شهر غریب شروع شده است.
      تا حالا کسی یا نهادی بررسی کرده که دانشگاه آزاد چقدر در تغییر فرهنگ جوانان تاثیر داشته؟

    • حسام

      تعرض نبوده. با کارگردان دوست شده با هم ارتباط برقرار کردن بعد دختر پشیمون شده. ای بابا کارگردان که گناه کار نیس

    • بدون نام

      سلام.دختر باکره رو که نمیشه صیغه کرد.حکم شلاق برای این مجرم کم است ولی اگر بارضایت دختر بوده وبعدش پشیمان شده صورت مسئله فرق میکنه..

    • آرش

      چرا اسم کارگردان رو نمیگید؟ من بعید می دونم تجاوزی در کار بوده باشه طرف با وعده بازیگری و ازدواج این خانم رو فریب داده و ایشون هم خام شده خودش اجازه سواستفاده رو داده من یه قاضی میشناسم می‌گفت از این پرونده‌ها زیاده که دختر با پسری دوست میشه بعد که پسره ازش چندبار سواستفاده میکنه و ولش میکنه میاد شکایت میکنه که بهم تعرض شده

    • بدون نام

      سلام مهتاب خانم خسته نباشید در همه جاها مزاحم و مزاحمت وجود دارد.و شما لطف بفرما تا از نظرهای دلسوزانه شما استفاده کنیم اگه خاطر مبارک باشه بنده خودساخته هستم و هرگز اون دعاهای خیر شمارا فراموش نمیکنم و دیگران هم همچنان، لطف کن درست است ناراحت و نگران شدی اما تحمل بفرما تا بینم چی میشود اکثر از شما سپاسگروزارند، ممنون

    • مهتاب

      ممنونم خودسوخته.

    • علی

      این کارگردان رو باید اعدامش کنن

    • هندی

      اولا این قضیه به فیلم هندی بیشترشباهت داره تاایران ضمنا جام جم هم دقیقا شرح نداده ماجرا را فقط بیشتر روی مسائل مذهبی وخانوادگی دختر مانورداده ضمنا چطور دخترک بعداز ده روز یادش افتاده شکایت کند وچگونه آثارجرم طی مدت ده روز باقیمانده وعنوان میکندآزمایش دی ان ای گناه کارگردان را اثبات نموده مگر دخترک باردارشده یعنی طفل ششماهه بدنیاآمده مشخص شده فرزندمتجاوزبعنف کارگردان بوده عجبا حداقل نخوردیم نان گندم بدیدیم سبوسش نزدمردم اصلا این داستان جام جم صحت ندارد والا حکم اثبات شده تجاوزبعنف کارگردان (یامتاهل یامجرد) که صدضربه شلاق واعدام است تبدیل باحسن شده ضمنا طبق قانون درمراحل دادرسی نمیتوان نام متهم را افشانمودوپس ازصدورحکم قضایی دیگر چرا لاپوشانی شده واسم این کارگردان متجاوز جهت عدم تکرار جرم درآینده وهشداربه جامعه ذکرنشده

    • بدون نام

      تعرض دقیقا معنی تجاوز نمیده.شاید عملی بود که جزء این دسته قرار میگرفت.این.خانم.هم با.رضایت و تحقیق خانوادش این اموزشگاه رو انتخاب کرد. لطفا دقیق بخونید و تهمت نزنید

    • بدون نام

      کارگردان بایدبیشتراز این مجازات بشه

    • بدون نام

      حکمش کمه
      زندگی دختر رو ویران کرده
      حالا اگر دختر این کاره بود قابل هضم بود

    • رهام

      بعضیاچرا هی میگن تهمت نزنید اگه این کادر قرمز روخوب ببینید نوشته نظرات ما که این اشخاص نمیشناسیم حتی غیبت هم محسوب نمیشه پس هرکس نظری داره یا مثبت یامنفی

    • بی نام

      پس اگه تجاوز صورت نگرفته میشه دقیقا بگید ازمایش دی ان ای براچی ازش گرفتن وچی روثابت کرده الکی تز ندید

    • بی نام

      قضیه به کلی مشکوکه حکم تجاوز 100 ضربه شلاق نیست همین اس مس ها هم دلیل محکمی میتونه باشه آزمایش دی ان ای را اگر همان روز میگرفتن میشه گفت درسته ولی بعد از 2 هفته نمیدونم انگار که مشکوکه مگر اینکه جنینی در کار باشه خلاصه قضیه ضد و نقیضه

    • جنوبی

      14,47بینام علت اینکه دی .ان .ای .گرفتن بخاطرشناسایی این دختربیچاره بوده شاید
      بعدازتعرض ازخجالت وترس تغییرکرده باشد.
      خدانگذردازکارگردان بی شرف نامرد.

    • کارگردان خخخخ

      سلام دوستان شماها خودتونو اذیت نکنید.اینجا همه وکیل و قاضین بیخیال بابا .......همه برید تلگرام خخخخ

    • پویا

      شماها به چه حقی قضاوت میکنید حتی اگر دختر راضی بوده چرا زورگیری خوب نیست ابروی هیچ ادمی رو ببرید که ابرویتون رو میبره

    • بدون نام

      در برنامه فیلمبرداری یا اون اصطلاح کیروکس که در بین اکثریت بازی و کارگردان و تهیه کنندهگان موسوم است صدالبته دختر بکر هم صیغه میشه این که اصلاً شرعی است بارها شنیده اید فلان دختر در سن کم صیغه شده که مرحم باشد، شاید هم این دختر یا ماجرا اینجور نبوده است،!!!

    • رها

      بازم قضاوت زودهنگام
      کارگردان هوس بازچرا فقط شلاق، خدارو خوش میاد؟
      باید اعدام بشه
      یاحق

    • خودم

      تا بوده همین بوده جای تعجبی نیست طرف وعده و عیدهای آنچنانی داده دختره م ساده و شهرستانی دیده خبری نیست فنا رفته خب

    • ریحانه

      چیشد ؟؟؟

    • بدون نام

      متاسفانه مملکت ما پرشده از این جور کارگردانهایی که باپول وثروت هنگفتی که دارن به هرکسی تجاوز کنند وخیلی راحت توی شهربچرخند،قاضیان دادگاههای ماهم که هزار ماشالله انسانهای پاک وشریفی هستند و همیشه باعدالت قضاوت میکنند!

    • بدون نام

      تومملکت ما کی اسم متهمی را برده اند که حالا بخوان اسم این کارگردان کثیف رو بگن!

    • بی نام

      چرا اسمه این کارگردانه عوضی رو نمیگین خدا لعنتش کنه انگل

    • شابی جون

      ای خدا این دخترا چقدر بدبخت و بیچاره هستن توی این مملکت پر ازلجن،مملکتی که مردمانش فقط به دنبال ثروت وشهوت هستن،مهتاب خانم،اینجا ایران است همان جایی که مردانش عصاازکورمی دزدند،پس محبت جستجو نکن،مهربونی کیمیاست،اینجا سرزمین.........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج