جاباما
۴۶۸۶۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آیندهوون علیرضا را می‌خواهد

جهانبخش: صددر‌صد در آلکمار می‌مانم

تیم آیندهوون، قهرمان دو فصل گذشته لیگ هلند، در تلاش است علیرضا جهانبخش و سردار آزمون را به خدمت بگیرد.

ورزش سه: به نقل از روزنامه خبرورزشی، علیرضا یک بار گفته بود هیچ چیز غیرممکن نیست و شاید یک روز با سردار در رده باشگاهی همبازی شود. حالا اگر او و سردار بخواهند و بتوانند از باشگاه خود رضایتنامه بگیرند، می‌توانند همبازی شوند و به آرزوی خود برسند. همین چند وقت پیش بود که جهانبخش در پیغامی برای سردار نوشت که بهتر است به هلند برود و در آنجا بازی کند. بعد از برد روستوف مقابل بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمانان هم سردار به علیرضا پیغام داد لیگ روسیه بهتر است و او به آنجا برود.
اینجا راحتم، چرا بروم؟

در هر صورت دیروز رسانه‌های هلندی اعلام کردند جهانبخش با پیشنهاد باشگاه آیندهوون روبه‌روست و این باشگاه سردار آزمون را هم می‌خواهد. علیرضا اما تصمیمی برای جدایی از آلکمار ندارد و در این‌باره به خبرورزشی توضیح می‌دهد: «صددر‌صد در آلکمار می‌مانم و به هیچ عنوان قصدی برای جدایی از این باشگاه ندارم.»

این تصمیمی است که خود جهانبخش گرفته است. در این‌طور مواقع وقتی باشگاه‌های بزرگتر سراغ بازیکنان می‌روند، آنها معمولاً راضی هستند و این باشگاه‌شان است که مخالفت می‌کند، این بار اما علیرضا خودش دوست ندارد جایی برود. او در این‌باره می‌گوید: «من با آلکمار قرارداد دارم. بازیکن این تیم به حساب می‌آیم. نمی‌خواهم جای دیگری بروم و دوست دارم در این باشگاه بمانم.»

او برای این تصمیم خود هم دلیل دارد: «مهم‌ترین چیز برای یک بازیکن این است در جایی بازی کند که آرامش داشته باشد. من هم واقعاً از شرایطی که در آلکمار دارم، راضی هستم. تیم ما هم در یوفا به مرحله بعد رفته و در لیگ هم رتبه خوبی داریم. رابطه من هم با هواداران خیلی خوب است و اینجا احساس راحتی و آرامش می‌کنم، چرا بروم؟ به خاطر همین دوست ندارم جدا شوم و ترجیح می‌دهم در آلکمار بمانم.»

جهانبخش که استارت خوبی در سال ۲۰۱۷ با تیم آلکمار زد، نقشه‌هایی برای نیم‌فصل دوم در سر دارد: «خیلی انگیزه دارم و می‌خواهم بازی‌های بهتری برای تیمم انجام دهم. فعلاً تمام فکر و تمرکزم همین است. بعد از پایان فصل می‌توانم درباره سایر مسائل صحبت کنم.»
جهانبخش: صددر‌صد در آلکمار می‌مانم

تبریک جهانبخش به گوچی؛ او می‌تواند آقای گل لیگ شود

علیرضا جهانبخش و رضا گوچی در هلند با هم در ارتباطند. آنها از دوستان نزدیک هم به حساب می‌آیند و جهانبخش می‌گوید: «من و رضا در ارتباط هستیم.» این بار هم پس از درخشش گوچی در لیگ هلند، علیرضا به این بازیکن تبریک گفت. او و رضا این فصل با درخشش فوق‌‌‌العاده‌ای که داشته‌اند، نگاه‌ها را به سوی بازیکنان ایرانی جلب کرده‌اند. جهانبخش در این‌باره می‌گوید: «قطعاً موفقیت من و رضا باعث می‌شود تا باشگاه‌های هلند بیشتر به دنبال جذب بازیکنان ایرانی باشند...» علیرضا درباره صدرنشینی گوچی در جدول گلزنان هم می‌گوید: «من پیش‌بینی کرده بودم او می‌تواند جزو مدعیان آقای گلی باشد. خوشحالم این پیش‌بینی من درست از آب درآمد. تیم هیرنوین خوب است. در هر پست بازیکنان خوبی دارد و یک رقیب جدی برای تیم ماست. امیدوارم رضا در پایان فصل آقای گل لیگ شود.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج